Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  8°C
Jutro  13°C
      Piątek, 31 października 2014r.
Imieniny:  Urban, Saturnin, August, Augustyn, Krzysztof
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

30 października 2014 godz. 14:18
OFERTA PRACY W FILAR NIERUCHOMOŚCI Jesteśmy największym lokalnym biurem obrotu nieruchomościami o ugruntowanej pozycji na rynku lubińskim. Jako jedyni w Lubinie posiadamy dwa stacjonarne działy: obrotu nieruchomościami oraz dział kredytów hipotecznych. Nasz zespół składa się z młodych, ambitnych ludzi, których łączy pasja do nieruchomości . Zapewniamy pracę w miłej atmosferze, bo wierzymy, że „sukces nie jest przedsięwzięciem solowym - trzeba go dzielić z innymi. Nie wymaga też rywalizacji - wystarcza go dla wszystkich...”. Jeśli jesteś osobą pełną entuzjazmu, ambitną, która nie boi się wyzwań, interesującą się branżą nieruchomości - zapraszamy Cię do naszego zespołu OFERUJEMY: • pracę w miłej atmosferze i w świetnym zespole ludzi • nieograniczone możliwości zarobkowe – do wyboru różnorodne modele współpracy • bazę klientów poszukujących oraz bazę nieruchomości • świadczenia pozapłacowe: telefon, laptop, zwrot kosztów paliwa • pełne wsparcie ze strony managera oraz innych doradców • wyjątkową, partnerską kulturę firmy • pracę w siedzibie firmy oraz w terenie OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:  doświadczenia zawodowego w branży nieruchomości  silnej motywacji do pracy i realizacji celów  wysokiej kultury osobistej  umiejętności budowania relacji z klientami  zainteresowania tematyką nieruchomości  doświadczenia i zamiłowania do sprzedaży  przedsiębiorczości, ambicji , dyspozycyjności  auta do własnej dyspozycji Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: filar@nieruchomosci.lubin.pl GWARANTUJEMY POUFNOŚĆ ! Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

30 października 2014 godz. 13:18

30 października 2014 godz. 10:37

29 października 2014 godz. 23:12

29 października 2014 godz. 17:32

29 października 2014 godz. 15:43

29 października 2014 godz. 13:10

29 października 2014 godz. 12:28

29 października 2014 godz. 12:28

29 października 2014 godz. 12:01
IDEA HR (nr w rejestrze 10618) jest agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Zapewniania Jakości Miejsce pracy: Nowa Sól Zakres obowiązków: - Udział w opracowywaniu reklamacji od klientów - Wspieranie produkcji w rozwiązywaniu problemów jakościowych - Opracowywanie i nadzór nad reklamacjami do dostawców - Przygotowywanie i nadzór nad planami kontroli dla produkcji i kontroli wejścia towaru - Opracowywanie raportów jakościowych - Przeprowadzanie procesu wzorcowań wewnętrznych oraz zatwierdzeń części od dostawców (EMPB/PPAP) Wymagania: - Wykształcenie średnie techniczne - Dobra znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego - Znajomość norm ISO/TS 16949, VDA, QS 9000 - Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale jakości w firmie produkcyjnej w branży motoryzacyjnej Firma oferuje: - Umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej - Ciekawy zakres obowiązków i możliwość rozwoju - zawodowego - Atrakcyjne warunki zatrudnienia, zgodne z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@ideahr.com.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz.U. Nr. 133, poz 883)."

29 października 2014 godz. 11:56
IDEA HR Doradztwo Personalne s.c. (nr w rejestrze 10618) jest agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Dla naszego klienta, firmy z udziałem kapitału zagranicznego poszukujemy kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Miejsce pracy: Nowa Sól Główne zadania: • kontrola zabezpieczeń materiałowych, planowanie i zamawianie materiałów do produkcji • analiza możliwości realizacji zlecenia produkcyjnego • tworzenie planu produkcyjnego: długo i krótkoterminowego • przygotowywanie dokumentacji w celu uruchomienia zleceń produkcyjnych • generowanie zleceń produkcyjnych • analiza i kontrola przepływu materiałów i półproduktów w procesie produkcyjnym • bieżące analizy (wykonanie planowanej produkcji, wartości stanów magazynowych) Wymagania: • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (logistyk / planista produkcji) w firmie produkcyjnej w branży motoryzacyjnej • dobra znajomość języka niemieckiego • mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel • umiejętność analitycznego myślenia • samodzielność, komunikatywność Oferujemy: • atrakcyjne warunki zatrudnienia, zgodne z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem • możliwość rozwoju zawodowego • pracę w młodym zespole Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@ideahr.com.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez IDEA HR Doradztwo Personalne s.c.”

29 października 2014 godz. 11:26

28 października 2014 godz. 22:17

28 października 2014 godz. 18:19
JEST PRACA DLA CIEBIE ! Jeżeli: • lubisz i potrafisz nawiązywać kontakty z ludźmi, • jesteś dyspozycyjny i obowiązkowy, • możesz pracować w systemie zmianowym, • cenisz sobie wynagradzanie za Twój wkład w pracę Rozpocznij pracę na stacji Shell jako: Pracownik Stacji Paliw Oferujemy: • Stabilność zatrudnienia. • Elastyczny system pracy. • Szkolenia stanowiskowe. • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin. • Zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie. • Dodatkowe formy wynagradzania za wyniki. Będziesz pracował z ciekawymi i pełnymi entuzjazmu ludźmi, gdzie są czytelne zasady pracy i wynagradzania. U nas liczy się to jak pracujesz z powierzonymi obowiązkami a nie wcześniejsze doświadczenie. Cenimy pracowników w różnym wieku bo wierzymy,że różnorodność wzmacnia nasz zgrany zespół. Zachęcamy do składania ofert (tylko CV) kandydatki i kandydatów w różnym wieku i doświadczeniu zawodowym. W C.V. prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 (Dz.U.133 Poz.883). Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych i złożonych aplikacji nie zwracamy. CV proszę przesyłać na adres email 2509@shellpl.pl

28 października 2014 godz. 11:59
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: GRAFIK Miejsce pracy: Polkowice. OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ projektowanie elementów dekoracji sezonowej, nośników komunikatów handlowych, opakowań, toreb reklamowych, uniformów firmowych, etykiet i innych oznaczeń na potrzeby sieci salonów sprzedaży, ◾ pomoc graficzną na potrzeby innych działów Spółki, np. ogłoszenia rekrutacyjne, zaproszenia, schematy organizacyjne, prezentacje itp., ◾ wizualizacje reklam zewnętrznych na elewacjach centrów handlowych oraz innych nośnikach, ◾ przygotowanie zaakceptowanych projektów do produkcji, akceptowanie prototypów i wydruków próbnych oraz nadzór produkcji, ◾ współpracę z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi firmami produkującymi materiały marketingowe potrzebne do sezonowej ekspozycji dekoracji i towaru w sieci salonów sprzedaży zgodnie z harmonogramem sezonów akcji marketingowych, ◾ współpracę ze spółkami zagranicznymi grupy CCC oraz podmiotami franczyzowymi w celu przygotowania różnych wersji językowych wszystkich elementów dekoracji i oznaczeń marketingowych na potrzeby salonów zagranicznych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej Spółce z branży mody, FMCG lub agencji reklamowej, ◾ wykształcenie średnie lub wyższe, kierunkowe (grafika komputerowa, malarstwo; mile widziani absolwenci ASP), ◾ wiedza z zakresu identyfikacji wizerunkowej, komunikacji wizualnej, znajomość branży reklamowej, ◾ biegła znajomość programów graficznych: zalecany ADOBE CS5, ◾ znajomość języka angielskiego zapewniająca swobodną komunikację, ◾ wrażliwość i wyczucie piękna przy projektowaniu, ◾ kreatywność, twórczość, nieszablonowość, ◾ sumienność, terminowość, dobra organizacja pracy, ◾ umiejętność pracy w zespole, ◾ praca pod presją czasu, ◾ prawo jazdy kategorii B. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursach językowych. Dodatkowo prosimy o wysłanie swojego portfolio na adres mailowy: pracaccc@ccc.eu w temacie wpisując „PORTFOLIO – Imię i nazwisko”. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=36&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

28 października 2014 godz. 11:52

28 października 2014 godz. 11:39

28 października 2014 godz. 10:29

28 października 2014 godz. 09:30

27 października 2014 godz. 18:29
Nowo otwierający się klub fitness poszukuje Instruktora Fitness – Trenera Personalnego. Do obowiązków należeć będzie: • prowadzenie treningów grupowych oraz treningów indywidualnych z zakresu:trening cardio / dyscypliny wytrzymałościowe - rower, bieżnia, wiosła/ ćwiczenia siłowe / elementy treningu funkcjonalnego. • zapewnienie prawidłowej, zgodnej ze standardami obsługi klienta • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług • pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje ze stałymi klientami • budowanie silnej pozycji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek • wspieranie ćwiczących w zmianie stylu życia Wymagania i kompetencje: • uprawnienia instruktora fitness / instruktora fitness konkretnej specjalności / tytuł trenera • mile widziane szerokie kompetencje w wielu kierunkach fitness; • doświadczenie w prowadzeniu zajęć fitness oraz treningów personalnych (lub treningów/grup sportowych) • doświadczenie w zakresie obsługi klienta, umiejętność utrzymywania pozytywnych relacji z klientami • charyzma i chęć rozwoju • wysoka kultura osobista • umiejętności interpersonalne i otwartość • gotowość do pracy w systemie zmianowym Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji CV zawierającą klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla po-trzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

27 października 2014 godz. 17:31

27 października 2014 godz. 15:40

27 października 2014 godz. 15:11
IDEA HR Doradztwo Personalne s.c. (nr w rejestrze 10618) jest agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Dla naszego klienta, firmy z udziałem kapitału zagranicznego poszukujemy kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Miejsce pracy: Nowa Sól Główne zadania: • kontrola zabezpieczeń materiałowych, planowanie i zamawianie materiałów do produkcji • analiza możliwości realizacji zlecenia produkcyjnego • tworzenie planu produkcyjnego: długo i krótkoterminowego • przygotowywanie dokumentacji w celu uruchomienia zleceń produkcyjnych • generowanie zleceń produkcyjnych • analiza i kontrola przepływu materiałów i półproduktów w procesie produkcyjnym • bieżące analizy (wykonanie planowanej produkcji, wartości stanów magazynowych) Wymagania: • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (logistyk / planista produkcji) w firmie produkcyjnej w branży motoryzacyjnej • dobra znajomość języka niemieckiego • mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel • umiejętność analitycznego myślenia • samodzielność, komunikatywność Oferujemy: • atrakcyjne warunki zatrudnienia, zgodne z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem • możliwość rozwoju zawodowego • pracę w młodym zespole Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@ideahr.com.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez IDEA HR Doradztwo Personalne s.c.”

27 października 2014 godz. 14:18

27 października 2014 godz. 12:49

27 października 2014 godz. 05:52

26 października 2014 godz. 21:38

26 października 2014 godz. 15:07

26 października 2014 godz. 13:07
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży / Membership Consultant Miejsce pracy: Lubin Oferujemy: Dołączając do naszej firmy będziesz częścią ciekawej i dynamicznie rozwijającej się organizacji z branży sportowej. Otrzymasz bezpłatne członkostwo w naszych klubach oraz będziesz mógł korzystać z możliwości odbywania specjalnych treningów z naszym zespołem fitness. Zapewniamy kompleksowe szkolenie. Zadania: Jako Konsultant ds. Sprzedaży/Membership Consultant będziesz spotykać się z potencjalnymi klientami wskazując im korzyści płynące z uzyskania statusu Członka Pure Jatomi Fitness. Działając z entuzjazmem i pasją zaprezentujesz naszą ofertę, dostosowując ją do indywidualnych potrzeb klienta. Twoim zadaniem będzie również aktywny udział w kampaniach promocyjnych w klubach oraz o zasięgu pozaklubowym, a także realizacja celów sprzedażowych. Wymagania: Poszukujemy osób pełnych entuzjazmu, potrafiących dzielić się swoją pasją do fitness. Osób, które posiadają doświadczenie w pracy w środowisku skoncentrowanym na kliencie oraz posiadających zdolność swobodnego komunikowania się i umiejętność przekonywania do swojego zdania. Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem. Jeśli fitness jest Twoją pasją i chcesz spędzać dni w pracy na promowaniu korzyści płynących z członkostwa w naszych Klubach, pomagając tym samym pozyskiwać nowych członków, prześlij swoje CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com wpisując w tytule wiadomości: „CV-MC” Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

26 października 2014 godz. 09:56

25 października 2014 godz. 13:55
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych, która od lat jest wiodącym podmiotem pomagającym Osobom Niepełnosprawnym w powrocie na rynek pracy oraz rozwoju kariery zawodowej współdziałając z przedsiębiorstwami społecznymi zorganizuje dla Ciebie miejsce pracy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Serwisu Towarowego w Sklepie Budowlanym dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Opis stanowiska: wykładanie oraz dokładanie towaru na sklepie, dbanie o porządek na stanowisku pracy, Wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność, zaangażowanie w pracę, Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na cały etat (umowa o pracę), warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.), Przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku, Opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora. Miejsce pracy: Lubin Kandydatów zainteresowanych tą ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu na adres mailowy a.houszka@pi-on.pl Prosimy w tytule maila wpisać nazwę stanowiska.  Prosimy również pamiętać, aby CV zawierało klauzulę o ochronie danych osobowych, której wzór znajdą Państwo poniżej.    Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

25 października 2014 godz. 13:36

25 października 2014 godz. 09:20

24 października 2014 godz. 14:42

23 października 2014 godz. 14:19

23 października 2014 godz. 13:45

23 października 2014 godz. 13:18

23 października 2014 godz. 12:22

22 października 2014 godz. 18:33

22 października 2014 godz. 16:52

22 października 2014 godz. 09:55

22 października 2014 godz. 08:25

22 października 2014 godz. 04:08

21 października 2014 godz. 22:08

21 października 2014 godz. 15:21

21 października 2014 godz. 13:14

21 października 2014 godz. 10:59

21 października 2014 godz. 09:03
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. REMONTÓW Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ obsługa telefonu alarmowego SERWISU REMONTOWEGO 24h, ◾ kontrola stanów magazynowych, zamawianie materiałów niezbędnych do otwarcia nowego sklepu, ◾ obsługa portalu OTRS (portal zgłoszeń serwisowych pochodzących z placówek CCC S.A.), ◾ kontrola skuteczności realizacji zgłoszeń na platformach POSSERWIS i SESCOM, ◾ koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, ◾ tworzenie kosztorysów na potrzeby ubezpieczyciela oraz usuwanie szkód z tego tytułu, ◾ koordynacja firm przy likwidacji szkód ogólnobudowlanych, elektrycznych i wodnokanalizacyjnych wynikających z nagłych zdarzeń, ◾ korespondencja z wynajmującymi w sytuacjach, gdy usunięcie usterki leży w ich gestii, ◾ pozyskiwanie nowych firm na potrzeby działu. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie techniczne (budowlane), ◾ doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku będzie atutem, ◾ wysoki poziom kultury osobistej, ◾ doskonałe zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość, ◾ samodzielność w realizacji zadań, ◾ umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wysokie zdolności interpersonalne, ◾ odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, ◾ zaangażowanie i dyspozycyjność, ◾ prawo jazdy kat. B (czynne), ◾ umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office, Auto CAD. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat, ◾ praca w godzinach 8.00 - 16.00, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=72&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

20 października 2014 godz. 21:14
Zadania na stanowisku: Realizacja celów związanych z poszukiwaniem miejsc pracy dla aktywizowanych i przeszkolonych bezrobotnych Analiza regionalnego rynku pracy Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami Sprzedaż zaawansowanych usług HR i pośrednictwa pracy Współpraca z Doradcami Zawodowymi i Kierownikami Od kandydatów oczekujemy: Min 2 lat doświadczenia w pracy w handlu typu B2B, zwłaszcza w segmencie MŚP Znajomości lokalnego i regionalnego rynku pracy Skuteczności w pracy zgodnie z celami handlowymi w systemie prowizyjnym Umiejętności pracy w różnych zespołach – z różnymi ludźmi Znajomości MS Office Gotowości do wykorzystania w pracy własnego samochodu Twoimi dodatkowymi atutami mogą być: Aktywna baza lokalnych klientów instytucjonalnych Nastawienie na sukces Zapraszamy Kandydatów 40+ i 50+ - dla nas liczy się POSTAWA nie wiek Wybranym kandydatom oferujemy: Ciekawą i odpowiedzialną pracę z osobami szukającymi pracy i wspierającymi ich Konsultantami Udział w społecznie użytecznym, rozwojowym projekcie Szkolenie z technik rozmów z Pracodawcami poszukującymi Kandydatów do pracy Samodzielną pracę, ale we wspierającym zespole System premiowy dostosowany do wyników Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego PP/LUBIN w tytule wiadomości na adres 2014dolnoslaskie@workservice.pl

20 października 2014 godz. 21:10
Zadania na stanowisku: Koordynacja pracy Doradców Zawodowych, Pośredników Pracy Terminowa realizacja celów aktywizacji osób bezrobotnych Koordynacja pracy biura Prowadzenie dokumentacji działań Od kandydatów oczekujemy: Min 5 lat doświadczenia w aktywizacji osób bezrobotnych lub w programach outplacement lub w zarządzaniu ludźmi Otwartości na ludzi Umiejętności pracy zadaniowej i skuteczności w realizacji celów Umiejętności współpracy i motywowania zespołu Znajomości lokalnego i regionalnego rynku pracy Sprawnego posługiwania się komputerem Mile widziane doświadczenie w coachingu, prowadzeniu szkoleń Nastawienia na sukces Zapraszamy Kandydatów 40+ i 50+ - dla nas liczy się POSTAWA nie wiek Wybranym kandydatom oferujemy: Pracę przy ciekawym i odpowiedzialnym projekcie dotyczącym wspierania osób bezrobotnych Nowoczesne narzędzia aktywizacji bezrobotnych Szkolenie z doradztwa, podstaw coachingu i prowadzenia szkoleń Samodzielną pracę we wspierającym zespole Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia: stałą pensję + system premiowy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego KCAZ/LUBIN w tytule wiadomości na adres 2014dolnoslaskie@workservice.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

20 października 2014 godz. 21:06
Praca w ciekawym i ambitnym projekcie związanym z aktywizacją osób bezrobotnych. Zadania na stanowisku: • Aktywizowanie osób bezrobotnych • Realizacja celów związanych z aktywizacją osób bezrobotnych • Prowadzenie konsultacji, coachingu i szkoleń • Prowadzenie dokumentacji działań Od kandydatów oczekujemy: • Min 3 lata doświadczenia w aktywizacji osób bezrobotnych lub w programach outplacement • Otwartości na ludzi • Umiejętności pracy zadaniowej i skuteczności w realizacji celów • Gotowości do nauczenia się nowego zawodu w Polsce • Umiejętności słuchania • Znajomości lokalnego i regionalnego rynku pracy • Sprawnego posługiwania się komputerem • Mile widziane doświadczenie w coachingu, prowadzeniu szkoleń • Zapraszamy również kandydatów 50+ dla nas liczy się POSTAWA nie wiek Wybranym kandydatom oferujemy: • Pracę przy ciekawym i odpowiedzialnym projekcie dotyczącym wspierania osób bezrobotnych • Nowoczesne narzędzia aktywizacji bezrobotnych • Szkolenie z doradztwa, podstaw coachingu i prowadzenia szkoleń • Samodzielną pracę we wspierającym zespole • Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia: stałą pensję + system premiowy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego DZ/LUBIN w tytule wiadomości na adres 2014dolnoslaskie@workservice.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

20 października 2014 godz. 20:18

20 października 2014 godz. 17:36

20 października 2014 godz. 16:32
Holbern - jesteśmy międzynarodową agencją doradztwa personalnego, specjalizujemy się w rekrutacji pracowników średniego i wyższego szczebla. Współpracujemy z ponad 300 przedsiębiorstwami na terenie całych Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Oferujemy pracę wyłącznie z bezpośrednim i stałym zatrudnieniem u zagranicznych pracodawców wraz z pełnymi świadczeniami socjalnymi oraz zasiłkami rodzinnymi. Kandydatom zdecydowanym na podjęcia pracy za granicą oferujemy bezpieczne zatrudnienie w sprawdzonych firmach, profesjonalną obsługę oraz wsparcie polskich konsultantów. Nasze usługi są bezpłatne. Decydując się na podjęcie pracy u zagranicznego pracodawcy z firmą Holbern mają Państwo pełną gwarancję indywidualnego podejścia oraz dostępu do najatrakcyjniejszych ofert pracy na rynkach zagranicznych. Ponadto świadczymy kompleksowe usługi w zakresie zwrotu: podatku, ulg podatkowych, świadczeń socjalnych oraz dodatkowych pakietów ubezpieczeń. Miejsce pracy: Münster Opis stanowiska: - praca przy produkcji kiełbas - obsługa maszyn do wypełniania kiełbas Wymagania: - doświadczenie - komunikatywna znajomość języka niemieckiego - gotowość do podjęcia pracy od zaraz - chęć relokacji do Niemiec Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie – od 1300€ netto - umowa o pracę bezpośrednio z niemieckim pracodawcą - niemieckie świadczenia socjalne oraz składki rentowe - zakwaterowanie, pomoc w jego znalezieniu - możliwość podjęcia pracy od zaraz Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV wraz ze zdjęciem na adres ab@holbern.pl wpisując w tytule rzeźnik/10/2014 lub kontakt pod numer 734 124 107.

20 października 2014 godz. 15:52
Dla firmy w okolicach Bredy poszukujemy instalatora, konstruktora, mechanika maszyn/Blacharza. W tej pracy będziesz: - Produkował samemu arkusze metalu na podstawie rysunku technicznego. Podczas tego procesu będziesz wykorzystywał maszyny CNC. (Pons-nibbel machine). - Dostawał polecenia i materiały, na których będziesz pracował - Posiadał wysoką niezależność. Klient oczekuje, że większość problemów będziesz rozwiązywał samodzielnie. Do tej pracy wymagana jest duża wyobraźnia, kreatywność oraz umiejętność planowania przestrzennego. Kiedy napotkasz na problem, którego nie będziesz mógł rozwiązać lub nie jesteś pewien, to wtedy powinieneś zawsze poradzić się swojego kolegi bądź managera. - Musiał umieć zadbać o dobry przepływ informacji ze swoimi przełożonymi i innymi działami. Jest to szczególnie istotne dla utrzymania optymalnej jakości oraz przepływu pracy. Błędy w wyborze metody, materiałów itd. mogą prowadzić do długich opóźnień w twoim dziale lub innych działach. Może skutkować to utratą materiałów oraz dalszymi uszkodzeniami, bądź zniszczeniami. Wynikiem będzie pogorszenie relacji z klientem lub zamawiającym. Wiedza: - Instalator, konstruktor mechanik maszyn/Blacharz poziomu E lub F ( w zależności od Twojej wiedzy, doświadczenia, niezależności, umiejętności zarządzania pracą i ludźmi oraz umiejętności wykorzystywania maszyn CNC) - Dyplom licencjacki z przebytym odpowiednim przeszkoleniem technicznym oraz praktyka podczas pracy. - Języki: Angielski, Holenderski lub Niemiecki są językami preferowanymi przez klienta. Kompetencje: - Niezależność: Polecenia i materiały są podawane. Musisz być niezależny w następujących sprawach: schemacie pracy, kolejności pracy oraz procedurach pracy. -Doświadczenie zawodowe i wiedza profesjonalna: Kontakty z kolegami są ukierunkowane na wymienianie się wiedzą i doświadczeniem. Błędy w pracy mogą mieć wielkie konsekwencje. Ustrzegaj się własnych błędow. Kontroluj swoją pracę, a jeśli nie jesteś pewien, zapytaj swojego managera. Aspekty fizyczne: Nie przeszkadza Ci praca przy czynnikach drażniących takich jak brud, drażniący zapach, hałas, przeciągi, zmiany temperatur i inne. Ta praca może być ciężka i czasami będziesz musiał pracować w niewygodnej pozycji. Jeżeli będzie taka potrzeba, musisz wykorzystywać sprzęt ochronny. Twoja praca musi się cechować dokładnością z wysoką precyzją. Poza tym oferujemy Ci dobrą i stabilną pracę z dobrą pensją i bardzo dobrymi warunkami. Jesteś osobą, której szukamy? Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem na adres kristof@allinpersoneel.nl

20 października 2014 godz. 15:51
Legalnie działająca agencja pracy w Holandii poszukuje dla swojego klienta z północnej brabancji doświadczonego rzeźnika ukierunkowanego w stronę mięsa wołowego. Jeżeli jesteś osobą, która dobrze radzi sobie z mięsem wołowym i nie ma ono przed Tobą żadnych tajemnic. Jeśli praca w chłodni nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu. Jesteś przekonany o swoich umiejętnościach i potrafisz je zaprezentować podczas pracy. Dodatkowo potrafisz utrzymywać odpowiednie tempo produkcji oraz jesteś rzetelnym i dobrym pracownikiem - to ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie. Odnajdujesz się w tym opisie? Czujesz że ta praca to, to co chcesz robić? Pisz śmiało, na pewno rozpatrzymy Twoją kandydaturę. Oferujemy: - Atrakcyjną pensję - Własne zakwaterowanie - Pomoc w załatwieniu formalności na terenie Holandii (SoFi, konto bankowe) - Pracę na pełen etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w zawodzie - Możliwość zdobycia zaświadczenia o niekaralności - Brak nałogów - Gotowość do pracy przez 6 dni w tygodniu (w tym w weekendy) - Mozliwość natychmiastowej przeprowadzki Niewymagane ale uważane za plus: - Znajomość języka angielskiego - Prawo jazdy - Certyfikaty - Uprawnienia Widzisz siebie w tej pracy? Nie czekaj. Wyślij CV wraz z listem motywacyjnym i numerem referencyjnym oraz ewentualnymi skanami uprawnień na adres: kristof@allinpersoneel.nl

20 października 2014 godz. 15:51
Zostań Konsultantką Avon lub zamawiaj Sama dla Siebie! Zapisz się i korzystaj z przywilejów! AVON to marka, której nie trzeba przedstawiać, szeroka gama produktów i zróżnicowane ceny zapewnią Ci duży wybór i wielu klientów. Otwórz przed sobą nowe możliwości – dołącz do nas. Wiek, płeć i wykształcenie nie mają znaczenia. Zapewniamy:  brak wpisowego,  wygodny sposób składania zamówień przez Internet, telefon,  zarobek do 40% zebranego zamówienia,  profesjonalne szkolenia kosmetyczne potwierdzone certyfikatami,  nowości kosmetyczne w specjalnych cenach zanim pojawią się w katalogu, * odroczony termin płatności  prezenty i atrakcyjne oferty w ramach specjalnych programów dla nowych konsultantek,  dla ambitnych możliwość awansu - stanowisko Lidera. Dla nowych i odnawiających umowy Konsultantek wspaniały program „Twój pewny start” z prezentami. Oferuję materiały na start: katalogi, itp. oraz super prezent wartości do 100zł.-zapisz się u mnie ,a nie będziesz żałować. :) ZAPISZ SIĘ U UCZCIWEJ KONSULTANTKI KTÓRA NIE KOPIUJE CUDZYCH OGŁOSZEŃ! TYLKO TERAZ PRZY PIERWSZYM ZAMÓWIENIU ZESTAW LUXE TUSZ+SZMINKA TYLKO ZA 1 ZŁ.Wszystkich chętnych zapraszam do współpracy.GABRIELA 791003881.

20 października 2014 godz. 15:50
Legalnie działająca agencja pracy poszukuje spawaczy do pracy w Holandii zainteresowanych długotrwałym zatrudnieniem znających język angielski na poziomie umożliwiającym dobrą komunikację. Wymagania: Powinieneś posiadać umiejętność spawania (MIG/MAG i TIG) rur, paneli oraz profilów dla mebli, projektów wnętrz i wystaw. Powinieneś dobrze radzić sobie ze sprawami technicznymi oraz być osobą wnikliwą. Praca będzie się odbywać przy różnych produktach, musisz być gotowy do szybkiej zmiany metody oraz produktu. Nasz klient oczekuje, że jesteś w stanie pracować samodzielnie w oparciu o rysunek techniczny. Twój wkład i zaradność w trakcie wszystkich procesów jest niezwykle istotna. Jeżeli będziesz miał problem, którego nie będziesz w stanie rozwiązać, kontaktujesz się z managerem lub współpracownikiem. W trakcie procesu produkcyjnego, klient oczekuje, że bedziesz potrafił tworzyć formy i modele potrzebne do produkcji. Modele i formy tworzysz z uzgodnieniem ze wszystkimi odpowiednimi managerami działów. Twoja inicjatywa i zaradność jest niezbędna przy tej pracy. Wszelkie błędy i brak uwagi może prowadzić do dużych strat i uszkodzenia produktu końcowego. Umiejętność samokontroli swojej pracy jest szczególnie istotna w celu wykluczenia wszystkich błędów i pomyłek w dalszym procesie produkcyjnym. W trakcie procesu produkcyjnego, może wystąpic potrzeba przygotowania materiału (skrobanie, ostrzenie, wiercenie, dziurkowanie i wyginanie). Potrafisz także ustawiać maszyny samodzielnie. Umiesz wykorzystać ponownie gotowe produkty oraz pozostałości materiałów. Samokontrola własnej pracy jest niezwykle istotna. Wiedza: Wyróżniamy 4 poziomy pracy z metalem. B, C, D i E. Nasz klient oczekuje umiejętności na poziomie D i E co oznacza wyższy stopień komplikacji produktu, a sam produkt jest bardziej złożony. Klient oczekuje umiejętności tworzenia form i modeli w trakcie produkcji. W tej pracy liczy się Twoja niezależność. Sam zarządzasz czasem, nie ma ustalonej kolejności pracy, metod ani żadne polecenia nie są wydawane. Przez większość czasu nikt nie nadzoruje Twojej pracy. Oznacza to, że musisz posiadać wiedzę na temat maszyn i materiałów oraz potrafisz ustawiac maszyny samodzielnie. Wymagania językowe: Angielski/Holenderski/Niemiecki są językami preferowanymi przez naszego klienta. Kompetencje: Kontakty ze współpracownikami są niezbędne w celu wymiany informacji. Błędy w Twojej pracy mogą doprowadzić do dużych konsekwencji. Musisz pilnować własnych błędów, kontrolować je i swój materiał, a jeśli nie jesteś pewny zapytaj swojego managera lub przełożonego. Aspekty fizyczyne: Nie masz problemu żeby pracować z czynnikami drażniącymi takimi jak brud, drażniące zapachy, przeciągi ,zmiany temperatur i inne. Praca może być ciężka i czasami będziesz mógł pracować w niewygodnych pozycjach. Jeżeli będzie konieczność, musisz używać środków ochronnych. Musisz pracować dokładnie z wysoką precyzją. Poza tym oferujemy Ci dobrą i stabilną pracę z dobrą pensją i bardzo dobrymi warunkami. Jesteś osobą, której szukamy? Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem na adres kristof@allinpersoneel.nl

20 października 2014 godz. 14:55

20 października 2014 godz. 13:51

20 października 2014 godz. 13:23

20 października 2014 godz. 12:43
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ przygotowywanie kosztorysów w oparciu o dokumentację techniczną, ◾ sporządzanie kosztów robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, ◾ sporządzanie przedmiaru robocizny i materiałów, ◾ raportowanie z wykonania zadań inwestycyjnych i opracowywanie prognoz w odniesieniu do planu, ◾ wsparcie w negocjacjach handlowych, ◾ udział w zespole inwestycyjnym przygotowującym dokumentację wykonawczą i podwykonawczą. ◾ współpraca z Działem Inwestycji i kierownikami budów. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ umiejętność sporządzania i weryfikowania kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz powykonawczych, ◾ doświadczenie zawodowe na stanowisku kosztorysanta, ◾ znajomość branży budowlanej i elektrycznej, ◾ umiejętność analizy dokumentacji projektowej, ◾ umiejętność samodzielnego przygotowywania obmiarów, ◾ praktyczna znajomość programów: NORMA, MS Office, ◾ dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych, ◾ znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=53&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

20 października 2014 godz. 09:22

19 października 2014 godz. 12:12

19 października 2014 godz. 12:10

18 października 2014 godz. 23:21
Firma Oriflame ponad 40 lat na światowym rynku, renomowana firma z doświadczeniem. w swojej ofercie posiada: - naturalne kosmetyki o wysokiej jakości - produkty Wellness odchudzajace oraz poprawiajace i utrzymujące organizm w dobrym zdrowiu. przetestowane z certyfikatami. powstałe w Labolatorium pod nadzorem światowej sławy lekarzy oraz naukowców Firma daje mozliwość rozwoju oraz budowania kariery nez ponoszenia inwestycji. Działa w ponad 60 krajach świata. Opis stanowiska -sprzedaż bezpośrednia kosmetyków oraz produktów wellnss i pro zdrowotnych na podstawie katalogu; -pozyskiwanie nowych Klientów; -utrzymywanie kontaktu z Klientami; -poszukiwaniu osób chętnych do współpracy; -nienormowany czas pracy -praca dodatkowa lub główne źródło dochodów -odroczony termin płatności do 14 dni -możliwość awansu na Lidera, Dyrektora Klubu Oriflame. Wymagania: -ukończone 16 lat; - wytrwałość w dążeniu do postawionych sobie celów; - komunikatywność; - otwartość; - entuzjazm; - pozytywne nastawienie do ludzi i biznesu; - Jeżeli jesteś osobą aktywną, lubiącą kontakt z ludźmi, wychowujesz dziecko, jesteś na emeryturze, rencie, pracujesz lub uczysz się i masz tylko część dnia wolnego od innych zajęć, lubisz niezależność i nienormowany czas pracy, chcesz wreszcie dobrze zarabiać lub jesteś osobą samotną i kontakt z ludźmi jest dla Ciebie rzeczą bardzo istotną, warto zastanowić się nad podjęciem współpracy z naszą firmą . Oferujemy: -zarobki adekwatne do wkładu pracy -bezpłatne szkolenia kosmetyczne i marketingowe; -Elastyczność i niezależność; -możliwość awansu - fachowe wsparcie i szkolenia zarówno w części kosmetycznej jak również wellness i prozdrowotnej jeśli jesteś zainteresowana /zainteresowany współpracą to napisz : zdrowiezwellness@gmail.com w treści wpisując: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, nr telefonu

18 października 2014 godz. 21:48

18 października 2014 godz. 19:52

18 października 2014 godz. 18:42

18 października 2014 godz. 12:16

17 października 2014 godz. 15:26
Zostań Konsultantką Avon lub zamawiaj Sama dla Siebie! Zapisz się i korzystaj z przywilejów! AVON to marka, której nie trzeba przedstawiać, szeroka gama produktów i zróżnicowane ceny zapewnią Ci duży wybór i wielu klientów. Otwórz przed sobą nowe możliwości – dołącz do nas. Wiek, płeć i wykształcenie nie mają znaczenia. Zapewniamy:  brak wpisowego,  wygodny sposób składania zamówień przez Internet, telefon,  zarobek do 40% zebranego zamówienia,  profesjonalne szkolenia kosmetyczne potwierdzone certyfikatami,  nowości kosmetyczne w specjalnych cenach zanim pojawią się w katalogu, * odroczony termin płatności  prezenty i atrakcyjne oferty w ramach specjalnych programów dla nowych konsultantek,  dla ambitnych możliwość awansu - stanowisko Lidera. Dla nowych i odnawiających umowy Konsultantek wspaniały program „Twój pewny start” z prezentami. Oferuję materiały na start: katalogi, itp. oraz super prezent wartości do 100zł.-zapisz się u mnie ,a nie będziesz żałować. :) ZAPISZ SIĘ U UCZCIWEJ KONSULTANTKI KTÓRA NIE KOPIUJE CUDZYCH OGŁOSZEŃ! TYLKO TERAZ PRZY PIERWSZYM ZAMÓWIENIU ZESTAW LUXE TUSZ+SZMINKA TYLKO ZA 1 ZŁ.Wszystkich chętnych zapraszam do współpracy.GABRIELA 791003881.

17 października 2014 godz. 12:38

17 października 2014 godz. 10:03

17 października 2014 godz. 09:58


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..