Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  0°C
Jutro  10°C
      Niedziela, 26 października 2014r.
Imieniny:  Lucjan, Łucjan, Lucyna, Fabian, Damian, Ewaryst, Lutosława
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

24 października 2014 godz. 14:42

23 października 2014 godz. 14:19

23 października 2014 godz. 13:45

23 października 2014 godz. 13:18

23 października 2014 godz. 12:22

22 października 2014 godz. 18:33

22 października 2014 godz. 16:52

22 października 2014 godz. 09:55

22 października 2014 godz. 08:25

22 października 2014 godz. 04:08

21 października 2014 godz. 22:08

21 października 2014 godz. 15:21

21 października 2014 godz. 13:14

21 października 2014 godz. 10:59

21 października 2014 godz. 09:03
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. REMONTÓW Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ obsługa telefonu alarmowego SERWISU REMONTOWEGO 24h, ◾ kontrola stanów magazynowych, zamawianie materiałów niezbędnych do otwarcia nowego sklepu, ◾ obsługa portalu OTRS (portal zgłoszeń serwisowych pochodzących z placówek CCC S.A.), ◾ kontrola skuteczności realizacji zgłoszeń na platformach POSSERWIS i SESCOM, ◾ koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, ◾ tworzenie kosztorysów na potrzeby ubezpieczyciela oraz usuwanie szkód z tego tytułu, ◾ koordynacja firm przy likwidacji szkód ogólnobudowlanych, elektrycznych i wodnokanalizacyjnych wynikających z nagłych zdarzeń, ◾ korespondencja z wynajmującymi w sytuacjach, gdy usunięcie usterki leży w ich gestii, ◾ pozyskiwanie nowych firm na potrzeby działu. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie techniczne (budowlane), ◾ doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku będzie atutem, ◾ wysoki poziom kultury osobistej, ◾ doskonałe zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość, ◾ samodzielność w realizacji zadań, ◾ umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wysokie zdolności interpersonalne, ◾ odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, ◾ zaangażowanie i dyspozycyjność, ◾ prawo jazdy kat. B (czynne), ◾ umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office, Auto CAD. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat, ◾ praca w godzinach 8.00 - 16.00, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=72&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

20 października 2014 godz. 21:14
Zadania na stanowisku: Realizacja celów związanych z poszukiwaniem miejsc pracy dla aktywizowanych i przeszkolonych bezrobotnych Analiza regionalnego rynku pracy Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami Sprzedaż zaawansowanych usług HR i pośrednictwa pracy Współpraca z Doradcami Zawodowymi i Kierownikami Od kandydatów oczekujemy: Min 2 lat doświadczenia w pracy w handlu typu B2B, zwłaszcza w segmencie MŚP Znajomości lokalnego i regionalnego rynku pracy Skuteczności w pracy zgodnie z celami handlowymi w systemie prowizyjnym Umiejętności pracy w różnych zespołach – z różnymi ludźmi Znajomości MS Office Gotowości do wykorzystania w pracy własnego samochodu Twoimi dodatkowymi atutami mogą być: Aktywna baza lokalnych klientów instytucjonalnych Nastawienie na sukces Zapraszamy Kandydatów 40+ i 50+ - dla nas liczy się POSTAWA nie wiek Wybranym kandydatom oferujemy: Ciekawą i odpowiedzialną pracę z osobami szukającymi pracy i wspierającymi ich Konsultantami Udział w społecznie użytecznym, rozwojowym projekcie Szkolenie z technik rozmów z Pracodawcami poszukującymi Kandydatów do pracy Samodzielną pracę, ale we wspierającym zespole System premiowy dostosowany do wyników Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego PP/LUBIN w tytule wiadomości na adres 2014dolnoslaskie@workservice.pl

20 października 2014 godz. 21:10
Zadania na stanowisku: Koordynacja pracy Doradców Zawodowych, Pośredników Pracy Terminowa realizacja celów aktywizacji osób bezrobotnych Koordynacja pracy biura Prowadzenie dokumentacji działań Od kandydatów oczekujemy: Min 5 lat doświadczenia w aktywizacji osób bezrobotnych lub w programach outplacement lub w zarządzaniu ludźmi Otwartości na ludzi Umiejętności pracy zadaniowej i skuteczności w realizacji celów Umiejętności współpracy i motywowania zespołu Znajomości lokalnego i regionalnego rynku pracy Sprawnego posługiwania się komputerem Mile widziane doświadczenie w coachingu, prowadzeniu szkoleń Nastawienia na sukces Zapraszamy Kandydatów 40+ i 50+ - dla nas liczy się POSTAWA nie wiek Wybranym kandydatom oferujemy: Pracę przy ciekawym i odpowiedzialnym projekcie dotyczącym wspierania osób bezrobotnych Nowoczesne narzędzia aktywizacji bezrobotnych Szkolenie z doradztwa, podstaw coachingu i prowadzenia szkoleń Samodzielną pracę we wspierającym zespole Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia: stałą pensję + system premiowy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego KCAZ/LUBIN w tytule wiadomości na adres 2014dolnoslaskie@workservice.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

20 października 2014 godz. 21:06
Praca w ciekawym i ambitnym projekcie związanym z aktywizacją osób bezrobotnych. Zadania na stanowisku: • Aktywizowanie osób bezrobotnych • Realizacja celów związanych z aktywizacją osób bezrobotnych • Prowadzenie konsultacji, coachingu i szkoleń • Prowadzenie dokumentacji działań Od kandydatów oczekujemy: • Min 3 lata doświadczenia w aktywizacji osób bezrobotnych lub w programach outplacement • Otwartości na ludzi • Umiejętności pracy zadaniowej i skuteczności w realizacji celów • Gotowości do nauczenia się nowego zawodu w Polsce • Umiejętności słuchania • Znajomości lokalnego i regionalnego rynku pracy • Sprawnego posługiwania się komputerem • Mile widziane doświadczenie w coachingu, prowadzeniu szkoleń • Zapraszamy również kandydatów 50+ dla nas liczy się POSTAWA nie wiek Wybranym kandydatom oferujemy: • Pracę przy ciekawym i odpowiedzialnym projekcie dotyczącym wspierania osób bezrobotnych • Nowoczesne narzędzia aktywizacji bezrobotnych • Szkolenie z doradztwa, podstaw coachingu i prowadzenia szkoleń • Samodzielną pracę we wspierającym zespole • Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia: stałą pensję + system premiowy Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv wraz z zaznaczeniem numeru referencyjnego DZ/LUBIN w tytule wiadomości na adres 2014dolnoslaskie@workservice.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

20 października 2014 godz. 20:18

20 października 2014 godz. 17:36

20 października 2014 godz. 16:32
Holbern - jesteśmy międzynarodową agencją doradztwa personalnego, specjalizujemy się w rekrutacji pracowników średniego i wyższego szczebla. Współpracujemy z ponad 300 przedsiębiorstwami na terenie całych Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Oferujemy pracę wyłącznie z bezpośrednim i stałym zatrudnieniem u zagranicznych pracodawców wraz z pełnymi świadczeniami socjalnymi oraz zasiłkami rodzinnymi. Kandydatom zdecydowanym na podjęcia pracy za granicą oferujemy bezpieczne zatrudnienie w sprawdzonych firmach, profesjonalną obsługę oraz wsparcie polskich konsultantów. Nasze usługi są bezpłatne. Decydując się na podjęcie pracy u zagranicznego pracodawcy z firmą Holbern mają Państwo pełną gwarancję indywidualnego podejścia oraz dostępu do najatrakcyjniejszych ofert pracy na rynkach zagranicznych. Ponadto świadczymy kompleksowe usługi w zakresie zwrotu: podatku, ulg podatkowych, świadczeń socjalnych oraz dodatkowych pakietów ubezpieczeń. Miejsce pracy: Münster Opis stanowiska: - praca przy produkcji kiełbas - obsługa maszyn do wypełniania kiełbas Wymagania: - doświadczenie - komunikatywna znajomość języka niemieckiego - gotowość do podjęcia pracy od zaraz - chęć relokacji do Niemiec Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie – od 1300€ netto - umowa o pracę bezpośrednio z niemieckim pracodawcą - niemieckie świadczenia socjalne oraz składki rentowe - zakwaterowanie, pomoc w jego znalezieniu - możliwość podjęcia pracy od zaraz Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV wraz ze zdjęciem na adres ab@holbern.pl wpisując w tytule rzeźnik/10/2014 lub kontakt pod numer 734 124 107.

20 października 2014 godz. 15:52
Dla firmy w okolicach Bredy poszukujemy instalatora, konstruktora, mechanika maszyn/Blacharza. W tej pracy będziesz: - Produkował samemu arkusze metalu na podstawie rysunku technicznego. Podczas tego procesu będziesz wykorzystywał maszyny CNC. (Pons-nibbel machine). - Dostawał polecenia i materiały, na których będziesz pracował - Posiadał wysoką niezależność. Klient oczekuje, że większość problemów będziesz rozwiązywał samodzielnie. Do tej pracy wymagana jest duża wyobraźnia, kreatywność oraz umiejętność planowania przestrzennego. Kiedy napotkasz na problem, którego nie będziesz mógł rozwiązać lub nie jesteś pewien, to wtedy powinieneś zawsze poradzić się swojego kolegi bądź managera. - Musiał umieć zadbać o dobry przepływ informacji ze swoimi przełożonymi i innymi działami. Jest to szczególnie istotne dla utrzymania optymalnej jakości oraz przepływu pracy. Błędy w wyborze metody, materiałów itd. mogą prowadzić do długich opóźnień w twoim dziale lub innych działach. Może skutkować to utratą materiałów oraz dalszymi uszkodzeniami, bądź zniszczeniami. Wynikiem będzie pogorszenie relacji z klientem lub zamawiającym. Wiedza: - Instalator, konstruktor mechanik maszyn/Blacharz poziomu E lub F ( w zależności od Twojej wiedzy, doświadczenia, niezależności, umiejętności zarządzania pracą i ludźmi oraz umiejętności wykorzystywania maszyn CNC) - Dyplom licencjacki z przebytym odpowiednim przeszkoleniem technicznym oraz praktyka podczas pracy. - Języki: Angielski, Holenderski lub Niemiecki są językami preferowanymi przez klienta. Kompetencje: - Niezależność: Polecenia i materiały są podawane. Musisz być niezależny w następujących sprawach: schemacie pracy, kolejności pracy oraz procedurach pracy. -Doświadczenie zawodowe i wiedza profesjonalna: Kontakty z kolegami są ukierunkowane na wymienianie się wiedzą i doświadczeniem. Błędy w pracy mogą mieć wielkie konsekwencje. Ustrzegaj się własnych błędow. Kontroluj swoją pracę, a jeśli nie jesteś pewien, zapytaj swojego managera. Aspekty fizyczne: Nie przeszkadza Ci praca przy czynnikach drażniących takich jak brud, drażniący zapach, hałas, przeciągi, zmiany temperatur i inne. Ta praca może być ciężka i czasami będziesz musiał pracować w niewygodnej pozycji. Jeżeli będzie taka potrzeba, musisz wykorzystywać sprzęt ochronny. Twoja praca musi się cechować dokładnością z wysoką precyzją. Poza tym oferujemy Ci dobrą i stabilną pracę z dobrą pensją i bardzo dobrymi warunkami. Jesteś osobą, której szukamy? Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem na adres kristof@allinpersoneel.nl

20 października 2014 godz. 15:51
Legalnie działająca agencja pracy w Holandii poszukuje dla swojego klienta z północnej brabancji doświadczonego rzeźnika ukierunkowanego w stronę mięsa wołowego. Jeżeli jesteś osobą, która dobrze radzi sobie z mięsem wołowym i nie ma ono przed Tobą żadnych tajemnic. Jeśli praca w chłodni nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu. Jesteś przekonany o swoich umiejętnościach i potrafisz je zaprezentować podczas pracy. Dodatkowo potrafisz utrzymywać odpowiednie tempo produkcji oraz jesteś rzetelnym i dobrym pracownikiem - to ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie. Odnajdujesz się w tym opisie? Czujesz że ta praca to, to co chcesz robić? Pisz śmiało, na pewno rozpatrzymy Twoją kandydaturę. Oferujemy: - Atrakcyjną pensję - Własne zakwaterowanie - Pomoc w załatwieniu formalności na terenie Holandii (SoFi, konto bankowe) - Pracę na pełen etat Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w zawodzie - Możliwość zdobycia zaświadczenia o niekaralności - Brak nałogów - Gotowość do pracy przez 6 dni w tygodniu (w tym w weekendy) - Mozliwość natychmiastowej przeprowadzki Niewymagane ale uważane za plus: - Znajomość języka angielskiego - Prawo jazdy - Certyfikaty - Uprawnienia Widzisz siebie w tej pracy? Nie czekaj. Wyślij CV wraz z listem motywacyjnym i numerem referencyjnym oraz ewentualnymi skanami uprawnień na adres: kristof@allinpersoneel.nl

20 października 2014 godz. 15:51
Zostań Konsultantką Avon lub zamawiaj Sama dla Siebie! Zapisz się i korzystaj z przywilejów! AVON to marka, której nie trzeba przedstawiać, szeroka gama produktów i zróżnicowane ceny zapewnią Ci duży wybór i wielu klientów. Otwórz przed sobą nowe możliwości – dołącz do nas. Wiek, płeć i wykształcenie nie mają znaczenia. Zapewniamy:  brak wpisowego,  wygodny sposób składania zamówień przez Internet, telefon,  zarobek do 40% zebranego zamówienia,  profesjonalne szkolenia kosmetyczne potwierdzone certyfikatami,  nowości kosmetyczne w specjalnych cenach zanim pojawią się w katalogu, * odroczony termin płatności  prezenty i atrakcyjne oferty w ramach specjalnych programów dla nowych konsultantek,  dla ambitnych możliwość awansu - stanowisko Lidera. Dla nowych i odnawiających umowy Konsultantek wspaniały program „Twój pewny start” z prezentami. Oferuję materiały na start: katalogi, itp. oraz super prezent wartości do 100zł.-zapisz się u mnie ,a nie będziesz żałować. :) ZAPISZ SIĘ U UCZCIWEJ KONSULTANTKI KTÓRA NIE KOPIUJE CUDZYCH OGŁOSZEŃ! TYLKO TERAZ PRZY PIERWSZYM ZAMÓWIENIU ZESTAW LUXE TUSZ+SZMINKA TYLKO ZA 1 ZŁ.Wszystkich chętnych zapraszam do współpracy.GABRIELA 791003881.

20 października 2014 godz. 15:50
Legalnie działająca agencja pracy poszukuje spawaczy do pracy w Holandii zainteresowanych długotrwałym zatrudnieniem znających język angielski na poziomie umożliwiającym dobrą komunikację. Wymagania: Powinieneś posiadać umiejętność spawania (MIG/MAG i TIG) rur, paneli oraz profilów dla mebli, projektów wnętrz i wystaw. Powinieneś dobrze radzić sobie ze sprawami technicznymi oraz być osobą wnikliwą. Praca będzie się odbywać przy różnych produktach, musisz być gotowy do szybkiej zmiany metody oraz produktu. Nasz klient oczekuje, że jesteś w stanie pracować samodzielnie w oparciu o rysunek techniczny. Twój wkład i zaradność w trakcie wszystkich procesów jest niezwykle istotna. Jeżeli będziesz miał problem, którego nie będziesz w stanie rozwiązać, kontaktujesz się z managerem lub współpracownikiem. W trakcie procesu produkcyjnego, klient oczekuje, że bedziesz potrafił tworzyć formy i modele potrzebne do produkcji. Modele i formy tworzysz z uzgodnieniem ze wszystkimi odpowiednimi managerami działów. Twoja inicjatywa i zaradność jest niezbędna przy tej pracy. Wszelkie błędy i brak uwagi może prowadzić do dużych strat i uszkodzenia produktu końcowego. Umiejętność samokontroli swojej pracy jest szczególnie istotna w celu wykluczenia wszystkich błędów i pomyłek w dalszym procesie produkcyjnym. W trakcie procesu produkcyjnego, może wystąpic potrzeba przygotowania materiału (skrobanie, ostrzenie, wiercenie, dziurkowanie i wyginanie). Potrafisz także ustawiać maszyny samodzielnie. Umiesz wykorzystać ponownie gotowe produkty oraz pozostałości materiałów. Samokontrola własnej pracy jest niezwykle istotna. Wiedza: Wyróżniamy 4 poziomy pracy z metalem. B, C, D i E. Nasz klient oczekuje umiejętności na poziomie D i E co oznacza wyższy stopień komplikacji produktu, a sam produkt jest bardziej złożony. Klient oczekuje umiejętności tworzenia form i modeli w trakcie produkcji. W tej pracy liczy się Twoja niezależność. Sam zarządzasz czasem, nie ma ustalonej kolejności pracy, metod ani żadne polecenia nie są wydawane. Przez większość czasu nikt nie nadzoruje Twojej pracy. Oznacza to, że musisz posiadać wiedzę na temat maszyn i materiałów oraz potrafisz ustawiac maszyny samodzielnie. Wymagania językowe: Angielski/Holenderski/Niemiecki są językami preferowanymi przez naszego klienta. Kompetencje: Kontakty ze współpracownikami są niezbędne w celu wymiany informacji. Błędy w Twojej pracy mogą doprowadzić do dużych konsekwencji. Musisz pilnować własnych błędów, kontrolować je i swój materiał, a jeśli nie jesteś pewny zapytaj swojego managera lub przełożonego. Aspekty fizyczyne: Nie masz problemu żeby pracować z czynnikami drażniącymi takimi jak brud, drażniące zapachy, przeciągi ,zmiany temperatur i inne. Praca może być ciężka i czasami będziesz mógł pracować w niewygodnych pozycjach. Jeżeli będzie konieczność, musisz używać środków ochronnych. Musisz pracować dokładnie z wysoką precyzją. Poza tym oferujemy Ci dobrą i stabilną pracę z dobrą pensją i bardzo dobrymi warunkami. Jesteś osobą, której szukamy? Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem na adres kristof@allinpersoneel.nl

20 października 2014 godz. 14:55

20 października 2014 godz. 13:51

20 października 2014 godz. 13:23

20 października 2014 godz. 12:43
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ przygotowywanie kosztorysów w oparciu o dokumentację techniczną, ◾ sporządzanie kosztów robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, ◾ sporządzanie przedmiaru robocizny i materiałów, ◾ raportowanie z wykonania zadań inwestycyjnych i opracowywanie prognoz w odniesieniu do planu, ◾ wsparcie w negocjacjach handlowych, ◾ udział w zespole inwestycyjnym przygotowującym dokumentację wykonawczą i podwykonawczą. ◾ współpraca z Działem Inwestycji i kierownikami budów. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ umiejętność sporządzania i weryfikowania kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz powykonawczych, ◾ doświadczenie zawodowe na stanowisku kosztorysanta, ◾ znajomość branży budowlanej i elektrycznej, ◾ umiejętność analizy dokumentacji projektowej, ◾ umiejętność samodzielnego przygotowywania obmiarów, ◾ praktyczna znajomość programów: NORMA, MS Office, ◾ dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych, ◾ znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=53&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

20 października 2014 godz. 09:22

19 października 2014 godz. 12:12

19 października 2014 godz. 12:10

18 października 2014 godz. 23:21
Firma Oriflame ponad 40 lat na światowym rynku, renomowana firma z doświadczeniem. w swojej ofercie posiada: - naturalne kosmetyki o wysokiej jakości - produkty Wellness odchudzajace oraz poprawiajace i utrzymujące organizm w dobrym zdrowiu. przetestowane z certyfikatami. powstałe w Labolatorium pod nadzorem światowej sławy lekarzy oraz naukowców Firma daje mozliwość rozwoju oraz budowania kariery nez ponoszenia inwestycji. Działa w ponad 60 krajach świata. Opis stanowiska -sprzedaż bezpośrednia kosmetyków oraz produktów wellnss i pro zdrowotnych na podstawie katalogu; -pozyskiwanie nowych Klientów; -utrzymywanie kontaktu z Klientami; -poszukiwaniu osób chętnych do współpracy; -nienormowany czas pracy -praca dodatkowa lub główne źródło dochodów -odroczony termin płatności do 14 dni -możliwość awansu na Lidera, Dyrektora Klubu Oriflame. Wymagania: -ukończone 16 lat; - wytrwałość w dążeniu do postawionych sobie celów; - komunikatywność; - otwartość; - entuzjazm; - pozytywne nastawienie do ludzi i biznesu; - Jeżeli jesteś osobą aktywną, lubiącą kontakt z ludźmi, wychowujesz dziecko, jesteś na emeryturze, rencie, pracujesz lub uczysz się i masz tylko część dnia wolnego od innych zajęć, lubisz niezależność i nienormowany czas pracy, chcesz wreszcie dobrze zarabiać lub jesteś osobą samotną i kontakt z ludźmi jest dla Ciebie rzeczą bardzo istotną, warto zastanowić się nad podjęciem współpracy z naszą firmą . Oferujemy: -zarobki adekwatne do wkładu pracy -bezpłatne szkolenia kosmetyczne i marketingowe; -Elastyczność i niezależność; -możliwość awansu - fachowe wsparcie i szkolenia zarówno w części kosmetycznej jak również wellness i prozdrowotnej jeśli jesteś zainteresowana /zainteresowany współpracą to napisz : zdrowiezwellness@gmail.com w treści wpisując: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, nr telefonu

18 października 2014 godz. 21:48

18 października 2014 godz. 19:52

18 października 2014 godz. 18:42

18 października 2014 godz. 12:16

17 października 2014 godz. 15:26
Zostań Konsultantką Avon lub zamawiaj Sama dla Siebie! Zapisz się i korzystaj z przywilejów! AVON to marka, której nie trzeba przedstawiać, szeroka gama produktów i zróżnicowane ceny zapewnią Ci duży wybór i wielu klientów. Otwórz przed sobą nowe możliwości – dołącz do nas. Wiek, płeć i wykształcenie nie mają znaczenia. Zapewniamy:  brak wpisowego,  wygodny sposób składania zamówień przez Internet, telefon,  zarobek do 40% zebranego zamówienia,  profesjonalne szkolenia kosmetyczne potwierdzone certyfikatami,  nowości kosmetyczne w specjalnych cenach zanim pojawią się w katalogu, * odroczony termin płatności  prezenty i atrakcyjne oferty w ramach specjalnych programów dla nowych konsultantek,  dla ambitnych możliwość awansu - stanowisko Lidera. Dla nowych i odnawiających umowy Konsultantek wspaniały program „Twój pewny start” z prezentami. Oferuję materiały na start: katalogi, itp. oraz super prezent wartości do 100zł.-zapisz się u mnie ,a nie będziesz żałować. :) ZAPISZ SIĘ U UCZCIWEJ KONSULTANTKI KTÓRA NIE KOPIUJE CUDZYCH OGŁOSZEŃ! TYLKO TERAZ PRZY PIERWSZYM ZAMÓWIENIU ZESTAW LUXE TUSZ+SZMINKA TYLKO ZA 1 ZŁ.Wszystkich chętnych zapraszam do współpracy.GABRIELA 791003881.

17 października 2014 godz. 12:38

17 października 2014 godz. 10:03

17 października 2014 godz. 09:58

16 października 2014 godz. 12:44

16 października 2014 godz. 12:42

16 października 2014 godz. 11:35

15 października 2014 godz. 17:11

15 października 2014 godz. 16:09

15 października 2014 godz. 16:08

15 października 2014 godz. 14:13
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem na rynku lokalnym poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisko: Opiekun Klienta - Lubin Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: •bieżącą obsługę klientów w oddziale Alior Express •aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie •analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań •realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku Wymagania: •doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych •znajomość rynku lokalnego •doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów poparte wymiernymi sukcesami •orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy •umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta •umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami Wybranym osobom oferujemy: •stabilne zatrudnienie w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce •atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji •realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów •szeroką ofertę szkoleń wdrażających, miękkich oraz produktowych •bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

15 października 2014 godz. 12:25

14 października 2014 godz. 21:11

14 października 2014 godz. 16:46

14 października 2014 godz. 15:46
Zostań Konsultantką Avon lub zamawiaj Sama dla Siebie! Zapisz się i korzystaj z przywilejów! AVON to marka, której nie trzeba przedstawiać, szeroka gama produktów i zróżnicowane ceny zapewnią Ci duży wybór i wielu klientów. Otwórz przed sobą nowe możliwości – dołącz do nas. Wiek, płeć i wykształcenie nie mają znaczenia. Zapewniamy:  brak wpisowego,  wygodny sposób składania zamówień przez Internet, telefon,  zarobek do 40% zebranego zamówienia,  profesjonalne szkolenia kosmetyczne potwierdzone certyfikatami,  nowości kosmetyczne w specjalnych cenach zanim pojawią się w katalogu, * odroczony termin płatności  prezenty i atrakcyjne oferty w ramach specjalnych programów dla nowych konsultantek,  dla ambitnych możliwość awansu - stanowisko Lidera. Dla nowych i odnawiających umowy Konsultantek wspaniały program „Twój pewny start” z prezentami. Oferuję materiały na start: katalogi, itp. oraz super prezent wartości do 100zł.-zapisz się u mnie ,a nie będziesz żałować. :) ZAPISZ SIĘ U UCZCIWEJ KONSULTANTKI KTÓRA NIE KOPIUJE CUDZYCH OGŁOSZEŃ! TYLKO TERAZ PRZY PIERWSZYM ZAMÓWIENIU ZESTAW LUXE TUSZ+SZMINKA TYLKO ZA 1 ZŁ.Wszystkich chętnych zapraszam do współpracy.GABRIELA 791003881.

14 października 2014 godz. 13:09
Szukasz dodatkowego źródła dochodu? Jeżeli pracujesz, prowadzisz własną firmę a chcesz uzyskiwać dodatkowy dochód – skontaktuj się z nami!!! AWARD FINANSE Sp. z o.o. jest nowoczesną, opartą na wieloletnim doświadczeniu, firmą świadczącą usługi w zakresie profesjonalnej pomocy prawnej, windykacji należności, ODSZKODOWAŃ z tytułu szkód osobowych, rzeczowych i majątkowych. Praca w Award Finanse Sp. z o.o. daje Ci możliwość uzyskania dodatkowych pieniędzy! Praca polega na samodzielnym pozyskaniu Klientów (osoby Poszkodowane w różnego rodzaju zdarzeniu); podpisanie umowy o dochodzenie roszczeń odszkodowawczych; kontakt z Klientem. Oferujemy: - wysokie prowizje i zaliczki; - umowa współpracy w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej; - szkolenie w zakresie odszkodowań; - wsparcie ze strony biura; - materiały reklamowe. W Award Finanse Sp. z o.o. to Ty decydujesz kiedy pracujesz… Nie narzucamy planów do wykonania! Pracujesz kiedy chcesz. Dzięki współpracy z Kancelarią Radców Prawnych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom kompleksową pomoc prawną, zarówno na etapie polubownego załatwienia sprawy, jak i przeprowadzenia postępowania sądowego. Jeśli jesteś zainteresowany/a proszę o kontakt telefoniczny lub na przesłanie CV na e-mail: biuro@awardfinanse.pl Zapraszam!

14 października 2014 godz. 11:09

14 października 2014 godz. 08:37

14 października 2014 godz. 07:23

14 października 2014 godz. 01:10

13 października 2014 godz. 22:58

13 października 2014 godz. 22:45
MS Services jest wiodącą na rynku ogólnopolską firmą świadczącą usługi wsparcia sprzedaży - merchandising, outsourcing sił sprzedaży, promocje i animacje sprzedaży, m. in. dla Procter&Gamble, Danone, Mars. Obecnie w związku z realizacją projektu dla naszego klienta – firmy Danone - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planu sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktów z klientami, na wyznaczonym terenie (hipermarkety, supermarkety, sklepy detaliczne) Wymagania: • min. roczne doświadczenie w sprzedaży, w branży FMCG, • bardzo dobre umiejętności interpersonalne, w tym łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów, • uczciwość, systematyczność, • orientacja na rezultaty oraz konsekwencja w działaniu, • prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu, • znajomość MS Office, w szczególności Excel, • wykształcenie min. średnie, • znajomość rynku nowoczesnego, • znajomość rynku detalicznego. Oferujemy: • umowa o pracę, • konkurencyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników pracy, • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer i telefon. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji przez portal lub na adres rekrutacja93@msservices.pl z dopiskiem PH LUBIN Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MS Services Sp. z o. o. z siedziba w Krakowie 31-231 ul. Bociana 22 ( zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zmianami ). Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz możliwość ich poprawiania.”

13 października 2014 godz. 18:25

13 października 2014 godz. 18:10

13 października 2014 godz. 16:19

13 października 2014 godz. 15:04
Doradca Techniczno-Handlowy ZielonyZysk.pl Region: dolnośląskie Opis stanowiska: Lider w swojej branży OZE ZielonyZysk.pl, firma zajmująca się produktami pożądanymi przez każdego właściciela domu jednorodzinnego w związku z ciągłym rozwojem poszukuje osób na stanowisko: Doradca Techniczno-Handlowy ZielonyZysk.pl Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za aktywną sprzedaż produktów firmy: instalacji fotowoltaicznych, a w szczególności za: • aktywne poszukiwanie klientów i utrzymywanie z nimi długofalowych relacji • prowadzenie spotkań handlowych prezentujących obszar działania firmy • realizację celów sprzedażowych i raportowanie wyników pracy • ocenę potrzeb i oczekiwań klientów • efektywne zarządzanie własnym czasem • współpracę ze wszystkimi działami firmy. Wymagania: • min. roczne doświadczenie w sprzedaży B2C i B2B potwierdzone sukcesami • znajomość nowoczesnych technik sprzedaży • samodzielność w działaniu, inicjatywa, motywacja • wysokie kompetencje komunikacyjne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów • zdolność planowania, organizowania czasu pracy • umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office) • dyspozycyjność i gotowość do codziennych wyjazdów służbowych • własne auto • aktywne prawo jazdy kat. B Oferujemy: • elastyczne formy zatrudnienia: umowa o zlecenie/ działalność gospodarcza • pakiet szkoleń produktowych umożliwiających szybki rozwój zawodowy • zarobki: atrakcyjny system wynagrodzenia za wyniki • wsparcie merytoryczne umożliwiające poznanie błyskawicznie rozwijającej się branży OZE Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysłanie swojego CV oraz krótkiej odpowiedzi dlaczego nasza firma ma wybrać właśnie Ciebie? Adres: rekrutacjacde@o2.pl Telefon: 71 733 69 02

13 października 2014 godz. 11:42
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. HR Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: • pozyskiwanie praktykantów (kontakt ze szkołami i uczelniami wyższymi), • współpracę z Kierownikami sklepów w zakresie zatrudniania praktykantów, • współudział w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy, • nabór i rekrutację osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, zagadnienia związane z PFRON, • udział w organizacji i prowadzeniu Assessment Centre, • badanie powodów odejścia pracowników – Exit Interview, • współudział w tworzeniu gazetki firmowej, • tworzenie narzędzi i rozwiązań z zakresu HR oraz wsparcie w ich wdrażaniu, • budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy (udział w Targach Pracy, Giełdach Pracy i innych imprezach promujących firmę jako pracodawcę), • współudział we wdrażaniu standardów CSR, • wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań z obszaru Human Resources. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmie handlowej lub w zewnętrznej firmie doradztwa personalnego, consultingowej lub rekrutacyjnej – mile widziane, • pasja do HR, energia do działania, gotowość do współpracy, • wysoki poziom motywacji, zaangażowania i zdolności organizacyjne, • umiejętność współpracy i zdolności komunikacyjne, • samodzielność, sumienność i odpowiedzialność, • studia wyższe (preferowane kierunki: ZZL, Psychologia, Zarządzanie, Ekonomia, Mikroekonomia), • znajomość języka angielskiego, • gotowość do wyjazdów służbowych. W ZAMIAN OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, • możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów z zakresu HR, • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 października 2014 godz. 11:11

13 października 2014 godz. 09:39
Opis stanowiska: • prowadzenie pełnej księgowości oraz dokonywanie rozliczeń prawno – podatkowych • sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym • przygotowywanie raportów, sprawozdań , wniosków i deklaracji • analiza i ocena bieżącej sytuacji finansowej • współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( ZUS, US, bank, itp.) • telefoniczna i mailowa komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi • przygotowywanie miesięcznych raportów • udział w działaniach zamykających miesiąc Wymagania: • wykształcenie wyższe kierunkowe • doświadczenie w prowadzeniu firm delegujących pracowników na terytorium Niemiec • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego przy prowadzeniu pełnej księgowości • biegła znajomość przepisów podatkowych ( CIT, VAT, PIT ) oraz ustawy o rachunkowości • ogólna znajomość przepisów podatkowych na terytorium Niemiec • umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych • samodzielność, odpowiedzialność i dokładność • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów Oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w ramach środowiska międzynarodowego CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać na maila firmap2010@gmail.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

13 października 2014 godz. 08:48

13 października 2014 godz. 08:09

13 października 2014 godz. 08:02

12 października 2014 godz. 14:17


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..