Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  7°C
Jutro  6°C
      Poniedziałek, 24 listopada 2014r.
Imieniny:  Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

24 listopada 2014 godz. 14:10

24 listopada 2014 godz. 10:40
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące części do rurociągów oraz złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: TECHNOLOG KONSTRUKTOR UMOWA O PRACĘ Miejsce:SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: do ustalenia Co proponujemy? •analiza konstrukcji wyrobów z opracowaniem technologii oraz konstrukcji narzędzi i niezbędnego wyposażenia •projektowanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych •wspieranie projektów doskonalenia procesów produkcyjnych pod względem technicznym i jakościowym •rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych •wdrażanie nowych detali do produkcji •nadzór technologiczny przy wdrażaniu nowych technologii obróbki detali Od kandydatów oczekujemy: •przynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z projektowaniem procesu technologicznego na automaty wrzecionowe krzywkowe (Gildemeister , Schutte) •wykształcenie wyższe techniczne •bardzo dobra obsługa programu Auto-CAD Mechanical i Inventor •znajomość rysunku technicznego i podstaw konstrukcji maszyn •znajomość pakietu MS Office •analityczne myślenie •komunikatywność •kreatywność •zaangażowanie w wykonywaną pracę •dobra organizacja czasu pracy •umiejętność pracy w zespole •podstawową znajomością norm branżowych i dyrektyw unijnych Oferujemy: •bardzo atrakcyjne wynagrodzenie •zatrudnienie w ramach umowy o pracę •ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie •możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji •przyjazną atmosferę SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat SANHA Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

24 listopada 2014 godz. 10:36
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: NARZĘDZIOWIEC Pracownik fizyczny Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: od zaraz Co proponujemy? Dysponowanie narzędziami i wyposażeniem technicznym w sposób zapewniający planowe i terminowe wykonanie zadań produkcyjnych. Wykonywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby Działu Obsługi Technicznej, tj. rejestracja wydania i przyjmowania narzędzi z/do magazynu. Dbałość o urządzenia i oprzyrządowanie Kontrola i dbanie o zapasy narzędzi. Nadzorowanie prawidłowości obsługi, eksploatacji i należytej konserwacji maszyn i urządzeń, oprzyrządowania i urządzeń kontrolno - pomiarowych Od kandydatów oczekujemy: Obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office. Znajomość zagadnień technicznych - przede wszystkim znajomość narzędzi do obróbki skrawaniem. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale narzędziowni Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym Oferujemy: Atrakcyjny system wynagrodzeń, Możliwość rozwoju zawodowego, Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku. SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat Sanha Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

24 listopada 2014 godz. 10:34
SANHA Polska Sp. z o.o., wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, działające w branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje osoby na stanowisko: Kontroler jakości Miejsce pracy: Legnica Opis obowiązków: kontrola odbiorcza wyrobów gotowych oraz komponentów, jakościowe nadzorowanie produkcji, nadzorowanie i wzorcowanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, budowanie układów pomiarowych i przeprowadzanie prób szczelnościowych, opracowywanie raportów z przeprowadzonych prób w języku obcym, odpowiadanie na reklamacje klientów z Niemiec, szkolenie nowych pracowników z zakresu pomiarów. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w kontroli jakości związane z wykonywaniem pomiarów długości i kąta- min. 2 lata, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu min. dobrym, znajomość rysunku technicznego w stopniu bardzo dobrym- warunek konieczny, umiejętność obsługi programów Word i Excel w stopniu dobrym, gotowość do pracy w systemie II- zmianowym, odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, dokładność, skrupulatność i samodzielność. Oferujemy: wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska, możliwość doskonalenia kompetencji zawodowych w międzynarodowej organizacji, dobrą atmosferę pracy, prywatną opiekę medyczną. SANHA rozrasta się- chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze codziennie poszerzamy swoje horyzonty- jeszcze większe zorientowanie na klienta, większą efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał- zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji (CV, list motywacyjny wraz z oczekiwaniami finansowymi) na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o. ul. Poznańska 49 59-220 Legnica lub na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 76 857 25 51. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Przesłane dokumenty nie będą zwracane.

24 listopada 2014 godz. 10:33

24 listopada 2014 godz. 00:05

23 listopada 2014 godz. 21:12
Opiekunki osób starszych WYSOKIE ZAROBKI-UBEZPIECZENIE NIEMIECKIE /zarobki 1400 EURO NETTO Niemieckie Warunki PIERWSZA OFERTA Partner wymaga dyspozycji 4 tygodniowej w systemie. Język podstawowy 800 euro Język komunikatywny 1150 euro Język dobry 1250 euro język bardzo dobry 1400 euro Oferujemy zatrudnienie z niemieckim ubezpieczeniem z końcem września 2014.Nowy model zatrudnienia. Umowa jest polska LECZ UBEZPIECZENIE JEST NIEMIECKIE już NA DRUGI DZIEŃ OTRZYMANIE PISMA POTWIERDZAJĄCE UBEZPIECZENIE I MOZLIWOSC KORZYSTANIA ZE WSZYSTKICH LEKARZY W NIEMCZECH A DO 6 TYG KARTA AOK Z CZIPEM. Emerytura już po 5 latach pracy. około 180 euro Kindergeld w kwocie 184 euro na jedno dziecko do wieku do lat 24!Nasz partner pomaga we wszystkich formalnościach. zwrot kosztów podróży od 120-150 euro. Karta AOK- Państwowe ubezpieczenie niemieckie. Niemieckie warunki DRUGA OFERTA Partner nie wymaga dyspozycji 4 tygodniowej dlatego tez zarobki są mniejsza jak u partnera w/w.Partner ma zlecenie tylko na j.komunikatywny oraz j.dobry Język komunikatywny 1000-1140 euro netto Język dobry 1100-1170 euro netto Polskie warunki Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie Gwarantujemy: * legalność * umowę zlecenie * wysokie zarobki od 800 do 1300 euro w zależności od poziomu języka (w celu dokształcenia proponujemy darmowe kursy)  * bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie * zwrot kosztów podróży od 120-150 * opiekę koordynatora w Polsce i Niemczech Wymagania: * minimum komunikatywna znajomość j. niemieckiego * doświadczenie w opiece nad osobami starszymi * miłe usposobienie, otwartość na ludzi WYSYŁAMY UMOWĘ PRZEDWSTĘPNĄ – W KTÓREJ PANI MA GWARANCJE WYNAGRODZENIA. Jeśli nie znasz języka, oferujemy darmowe kursy w naszej szkole. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Jeżeli nie mieszkasz w Głogowie – oferujemy kursy skyepowe!!!! Więcej informacji na naszej stronie www.pracadlaopiekunek.com.pl , www.arbeitsvermittlungkonik.de

23 listopada 2014 godz. 16:19

23 listopada 2014 godz. 15:55

23 listopada 2014 godz. 15:53
O cześć ! znowu w tym samym miejscu i znowu w poszukiwaniu pracy. Czy nie nudzi, nie denerwuje Cię że, każdy wymaga od Ciebie 5- letniego doświadczenia na danym stanowisku? Skąd je masz nabyć? dobre pytanie. Albo coś w stylu przyjmiemy do pracy za 1600 brutto osobę która umie robić to to to to i jeszcze to a zapomnieliśmy że, jeszcze to. Nie za dużo tego to ? też mi się tak wydaje ;) Czy naprawdę masz już tego dość? Jeśli tak to przyjdź koniecznie na nasze spotkanie webinar który, odbędzie się już w najbliższą sobotę o godzinie 20:00 Już teraz mogę Ci obiecać nie będziesz naciągać nikogo na zakup czegoś. Nie będziesz musiał/a polecać nikogo nigdzie. Pracujesz- w zaciszu własnego domu. Nikt Ci nie krzyczy za uchem że, szybciej ma być to zrobione na 15. Obiecuje Ci już teraz że, nie będziesz musiał/a włożyć nawet 1 złotówki. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces musisz być: Cierpliwy/a, i wierzący/a w swoje możliwości posiadać odrobinę czas i nic więcej. Dzięki tym dwóm cechom osiągniesz sukces. Nie zmarnuj swojej szansy przyjdź w sobotę na godzinę 20:00 Do pokoju konferencyjnego: Nie stracisz a możesz wiele zyskać. Liczba miejsc ograniczona. (link pod spodem) https://www.anymeeting.com/180-349-624 kontakt skype: stopbezrobociu

22 listopada 2014 godz. 10:22

22 listopada 2014 godz. 08:23
Dla swojego klienta firma Polvik Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku serwisant/mechanik naczep w warsztatach naprawczych samochodów ciężarowych w Skandynawii (Norwegia, Dania, Finlandia, Szwecja). Oferujemy pracę w dobrych serwisach samochodowych w takich miejscowościach jak: Helsingborg, Goteborg, Malmo, Greve, okolice Kopenhagi, Hirtshals, Horsens. Wymagania: Mechanik samochodów ciężarowych oraz naczep i przyczep lub podobne Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok Prawo jazdy B (mile widziane C oraz E) Dobra znajomość języka angielskiego - konieczne Mile widziana umiejętność spawania oraz malowania Doświadczenie w pneumatyce Gotowość do szybkiego wyjazdu Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (duńską) lub możliwość pracy na podstawie własnej działalności gospodarczej Zakwaterowanie odciągane z pensji około 11 euro/dziennie Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie 13 euro/godzina, weekendy 14,5 euro/godzina, praca w godzinach 18.00-6.00 14 euro/godzina Możliwość podwyżki już po 3 miesiącach pracy Możliwość rozwoju i długoterminową współpracę, pierwszy kontrakt na 5,5 miesiąca (możliwość zjazdów do domu) Minimum 40h pracy/tygodniowo możliwość nadgodzin Pomoc w dopełnianiu formalności związanych z podjęciem pracy Opiekę konsultanta przed wyjazdem oraz po podjęciu zatrudnienia Cv na adres: rekrutacja@polvik.com karolina@polvik.com, beata@polvik.com , katarzyna@polvik.com

21 listopada 2014 godz. 23:41

21 listopada 2014 godz. 21:07

21 listopada 2014 godz. 20:13

21 listopada 2014 godz. 15:46

21 listopada 2014 godz. 15:44

21 listopada 2014 godz. 08:42

20 listopada 2014 godz. 16:48

20 listopada 2014 godz. 11:23

20 listopada 2014 godz. 05:56

19 listopada 2014 godz. 17:50
Poszukuję osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego firmy OM Signum działającej w branży medycznej. Sprzedaż dokonywana jest internetowo lub w tradycyjny sposób, przy wsparciu doświadczonego zespołu. Dlaczego Opieka Medyczna Singum? Po pierwsze: system marketingu bezpośredniego. Po drugie: zgrany team, do którego prezes zarządu starannie dobiera najlepszych. Po trzecie: nowoczesny i rozbudowany system szkoleń I najważniejsze, usługa, która zdobywa na rynku detalicznym niesłychaną popularność. Pakiety medyczne stanowią alternatywę dla państwowej opieki medycznej. Abonament oznacza koniec z kolejkami do rejestracji, lekarzy, badań i sprzętu. Z pakietem medycznym nie będziesz musiał oczekiwać przez kilka miesięcy na specjalistę, rok na badania i dwa lata na zabieg. Obowiązki: - sprzedaż pakietów medycznych firmom i klientom indywidualnym - budowanie sieci sprzedażowych Wymagania: - motywacja do rozwoju w obszarze sprzedaży - sumienność i zaangażowanie w pracę - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów Oferuję: - możliwość rozwoju w nowoczesnej firmie - profesjonalny system szkoleń - wsparcie sprzedażowe - wysokie wynagrodzenie, uzależnione od wyników - elastycznie godziny pracy Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres mailowy: r.pietkiewicz@omsignum.pl, w temacie wiadomości wpisując „LUBIN”. Zastrzegam sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

19 listopada 2014 godz. 14:52

19 listopada 2014 godz. 10:20

18 listopada 2014 godz. 15:19

18 listopada 2014 godz. 13:18

18 listopada 2014 godz. 11:38

17 listopada 2014 godz. 20:18

17 listopada 2014 godz. 15:49

17 listopada 2014 godz. 09:34

17 listopada 2014 godz. 08:33

16 listopada 2014 godz. 13:03
Poszukuję osób do współpracy z renomowaną, szwedzką firmą Oriflame na następujących stanowiskach: stanowisko : Konsultant - Klient korzysci współpracy na tym stanowisku: - kupujesz dla siebie i swojej rodziny produkty bez 30 % marży - bezpłatne informacje na temat produktów - możesz skorzystać z odroczonego terminu płatności za zamówione produkty aż do 14 dni - zamawiasz ile chcesz i kiedy chcesz stanowisko: Konsultant - SPRZEDAWCA korzysci współpracy na tym stanowisku: - kupujesz dla siebie i swojej rodziny produkty bez 30 % marzy, sprzedajesz te produkty i różnica ma marży jest Twoim zyskiem natychmiastowym - bezpłatne informacje i szkolenia na temat produktów - bezpłatne szkolenia sprzedażowe - Ty decydujesz ile czasu poświęcasz, ile zarabiasz - brak konieczności składania cokatalogowych zamówień - możesz skorzystać z odroczonego terminu płatności za zamówione produkty aż do 14 dni - zamawiasz ile chcesz i kiedy chcesz stanowisko: LIDER, DYREKTOR KORZYŚCI współpracy na tym stanowisku: - kupujesz dla siebie i swojej rodziny produkty bez 30 % marży, sprzedajesz te produkty i różnica ma marży jest Twoim zyskiem natychmiastowym, a przede wszytskim rozwijasz własny biznes - dodatkowe rabaty grupowe do 24% - premie i nagrody - niezależność finansową - Ty decydujesz ile czasu poświęcasz, ile zarabiasz - Jesteś własnym szefem - możesz skorzystać z odroczonego terminu płatności za zamówione produkty aż do 14 dni WYMAGANIA współpracy na tym stanowisku: -wytrwałość w dążeniu do postawionych sobie celów; -komunikatywność; -otwartość; -entuzjazm; -pozytywne nastawienie do ludzi i biznesu - otwartość na rozwój Zacznij już dziś i zobacz że warto !!!! Praca dodatkowa lub dochody biznesowe Po zapisie - do mojej grupy: - na dobry początek otrzymujesz katalog - możesz liczyć na moje fachowe wsparcie i szkolenia !!! - pomoc przy składaniu zamówień i rejestracji - świetne prezenty na start dla nowych osób w Programie Witamy - cokatalogowe świetne prezenty lojalnościowe TERAZ KATALOG ŚWIĄTECZNY !!! Jesteś zainteresowany/ zainteresowana współpracą ? napisz na e-mail: zdrowiezwellness@gmail.com w TYTULE wpisz: nazwę stanowiska, które wybierasz w TREŚCI wpisz: imię , nazwisko,wiek, miejscowość oraz nr telefonu

15 listopada 2014 godz. 16:10

15 listopada 2014 godz. 13:08

15 listopada 2014 godz. 11:01

15 listopada 2014 godz. 02:18

14 listopada 2014 godz. 15:51

14 listopada 2014 godz. 13:34
Poszukuję osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego firmy OM Signum działającej w branży medycznej. Sprzedaż dokonywana jest internetowo lub w tradycyjny sposób, przy wsparciu doświadczonego zespołu. Dlaczego Opieka Medyczna Singum? Po pierwsze: system marketingu bezpośredniego. Po drugie: zgrany team, do którego prezes zarządu starannie dobiera najlepszych. Po trzecie: nowoczesny i rozbudowany system szkoleń I najważniejsze, usługa, która zdobywa na rynku detalicznym niesłychaną popularność. Pakiety medyczne stanowią alternatywę dla państwowej opieki medycznej. Abonament oznacza koniec z kolejkami do rejestracji, lekarzy, badań i sprzętu. Z pakietem medycznym nie będziesz musiał oczekiwać przez kilka miesięcy na specjalistę, rok na badania i dwa lata na zabieg. Obowiązki: - sprzedaż pakietów medycznych firmom i klientom indywidualnym - budowanie sieci sprzedażowych Wymagania: - motywacja do rozwoju w obszarze sprzedaży - sumienność i zaangażowanie w pracę - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów Oferuję: - możliwość rozwoju w nowoczesnej firmie - profesjonalny system szkoleń - wsparcie sprzedażowe - wysokie wynagrodzenie, uzależnione od wyników - elastycznie godziny pracy Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres mailowy: r.pietkiewicz@omsignum.pl, w temacie wiadomości wpisując „LUBIN”. Zastrzegam sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

14 listopada 2014 godz. 05:52

14 listopada 2014 godz. 00:04

13 listopada 2014 godz. 22:45

13 listopada 2014 godz. 22:23

13 listopada 2014 godz. 19:05

13 listopada 2014 godz. 18:14

13 listopada 2014 godz. 16:20

13 listopada 2014 godz. 14:27

13 listopada 2014 godz. 11:36

13 listopada 2014 godz. 10:49
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. KONTROLI ELEMENTÓW KALKULACYJNYCH Miejsce pracy: Polkowice ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ kontrolę i analizę dokumentów transportowych, ◾ kontrolę prawidłowości zadeklarowanych kosztów, ◾ kontrolę prawidłowości określonej wartości celnej z dokumentami celnymi, ◾ przygotowanie i gromadzenie danych dotyczących optymalizacji rozwiązań transportowych, ◾ wykonywanie podstawowych czynności w zakresie kontroli elementów kalkulacyjnych: ceny nabycia oraz wartości celnej towaru, ◾ współpracę z pionem logistyki oraz zewnętrznymi firmami spedycyjno – przewozowymi i kontrahentami zagranicznymi. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ doświadczenie w firmie transportowo-spedycyjnej, agencji celnej lub dziale celnym, ◾ wykształcenie minimum średnie, ◾ znajomości podstaw przepisów podatkowych i rachunkowości, ◾ znajomości podstaw transportowych, warunków dostaw oraz elementów składowych transportu, ◾ dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw prawa celnego, administracyjnego oraz procedur celnych, ◾ znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację, ◾ umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, ◾ umiejętność pracy w zespole, ◾ umiejętność działania pod presją czasu i stresu, ◾ dyspozycyjność, ◾ prawo jazdy kat. B. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=61&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 listopada 2014 godz. 10:40
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: DISTRICT MANAGER Miejsce pracy: Niemcy lub Rosja, Łotwa, Kazachstan, Ukraina, Rumunia. OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA : ◾ zarządzanie sprzedażą w podległym Państwie (district: Niemcy lub district: Rosja, Łotwa, Kazachstan, Ukraina, Rumunia), ◾ implementację standardów sieci CCC w spółkach zagranicznych, ◾ zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz podległymi punktami sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych, ◾ systematyczne kontrolowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, rozwijanie kompetencji i motywowanie, ◾ kontrolę i analizę wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w określonym regionie kraju, ◾ odpowiedzialność za realizację budżetu i optymalizację kosztów regionu, ◾ wizyty kontrolne w podległych punktach sprzedaży, ◾ diagnozowanie przyczyn występujących problemów, usprawnianie procesów i podejmowanie działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie regionu, ◾ odpowiedzialność za komunikację i przepływ informacji w regionie, ◾ realizację polityki personalnej w podległym regionie, ◾ administrację bieżącymi zadaniami i projektami w pionie sprzedaży, ◾ organizację spotkań zespołu; dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy, ◾ raportowanie do Dyrektora Sprzedaży. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży (mile widziana branża odzieżowa lub obuwnicza), ◾ przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kadrą managerską średniego szczebla, ◾ znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego; znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ◾ wykształcenie wyższe, ◾ znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą detaliczną, ◾ zdolności przywódcze i umiejętność motywowania zespołu do realizacji celów sprzedażowych, ◾ inicjatywa, samodzielność, determinacja i skuteczność w osiąganiu celów, ◾ dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych, ◾ gotowość do relokacji za granicę będzie dodatkowym atutem, ◾ prawo jazdy kat. B, ◾ biegła znajomość pakietu Office. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, udział we wdrażaniu nowych rozwiązań oraz projektach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, ◾ pakiet opieki medycznej, ◾ niezbędne szkolenia stanowiskowe, ◾ możliwość współpracy z zespołem profesjonalistów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=44&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 listopada 2014 godz. 10:29
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: INFORMATYK Miejsce pracy: Polkowice OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA : ◾ nadzór nad komputerami i urządzeniami biurowymi w Centrali i Salonach, ◾ rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, ◾ bieżące prace w zakresie struktury IT, ◾ wdrażanie korporacyjnych standardów IT. OD KANDYDATA OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ biegła znajomość systemów operacyjnych: Windows XP, Windows 7, Windows 8, ◾ znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym, ◾ wykształcenie wyższe (kierunki informatyczne lub pokrewne), ◾ umiejętność serwisowania sprzętu komputerowego, ◾ prawo jazdy kat. B., ◾ umiejętność pracy pod presją czasu, ◾ chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, ◾ dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych, ◾ umiejętność efektywnej pracy w zespole. W ZAMIAN OFERUJEMY : ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, ◾ profesjonalną opiekę medyczną, ◾ benefity w postaci bonów na zakupy w Salonach LASOCKI, CCC, BOTI, ◾ niezbędne szkolenia, ◾ możliwość uczestniczenia w bezpłatnych kursach językowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=52&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 listopada 2014 godz. 10:25
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: TRENER SPRZEDAŻY Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ wdrażanie standardów w istniejących i nowopowstających salonach CCC na rynkach zagranicznych, ◾ tłumaczenie i/lub przygotowywanie i optymalizowanie materiałów szkoleniowych, procedur i testów zgodnie z wytycznymi firmy, ◾ współpracę z kierownikami salonów CCC zagranicznych punktów sprzedaży, ◾ prowadzenie szkoleń indywidualnych - feedback dla pracowników funkcyjnych sieci CCC jak i również szkoleń grupowych, ◾ przygotowywanie raportów, ◾ bliską współpracę z współpracownikami odpowiedzialnymi za rozwój zagraniczny. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny ( mile widziana także znajomość innych języków obcych np. j. rosyjskiego), ◾ mile widziane doświadczenie jako trener sprzedaży w handlu detalicznym, ◾ wykształcenie wyższe, ◾ gotowość do długich i częstych wyjazdów służbowych, ◾ dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność, ◾ znajomość obsługi komputera i programów pakietu MS Office, ◾ umiejętność współpracy w zespole i pozytywne, otwarte nastawienie, ◾ prawo jazdy kat. b. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego oraz rozwijania pasji, ◾ uczestniczenie w nowych, ciekawych projektach rozwojowych, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=49&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 listopada 2014 godz. 09:59

13 listopada 2014 godz. 06:07

12 listopada 2014 godz. 23:49

12 listopada 2014 godz. 23:29

12 listopada 2014 godz. 21:25

12 listopada 2014 godz. 18:29

12 listopada 2014 godz. 15:44
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ nadzór i kontrolę poprawności złożonych zamówień, ◾ utrzymywanie należytych kontaktów z dostawcą, prowadzenie negocjacji i kontraktów w ramach przypisanych zamówień, ◾ przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi transakcjami, ◾ kontrolę zamówień pod kątem terminowości dostaw, ◾ nadzór nad terminowym otrzymywaniem dokumentów oraz ich poprawnością, ◾ nadzór przebiegu płatności, ◾ analizę, kontrolę i nadzór jakości produktów, ◾ wykonywanie zadań analitycznych na potrzeby działu, ◾ współpracę z innymi działami w ramach organizacji firmy, ◾ nadzór nad wysyłką próbek handlowych „wzorów” od dostawcy. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, ◾ doskonała znajomość programów MS OFFICE - głównie EXCEL, ◾ mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale zakupów, ◾ wysoko rozwinięte umiejętności logicznego myślenia, ◾ umiejętność wyciągania wniosków i reagowania na zmiany, ◾ nastawienie na realizację wyznaczonych celów, ◾ umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy z zagranicznymi kontrahentami, ◾ znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, ◾ odpowiedzialność, obowiązkowość, samodyscyplina oraz umiejętność planowania pracy. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ benefity w postaci bonów na zakupy w sieciach CCC, BOTI, Lasocki, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 15:34
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REGIONALNY DEKORATOR Miejsce pracy: Niemcy, południowy wschód Polski (woj. podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie). OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ wspieranie sprzedaży poprzez handlową prezentację towaru w sieciach CCC, ◾ tworzenie ekspozycji handlowej, uwzględniającej szeroką gamę produktów z naciskiem na ich atrakcyjność i sezonowość, ◾ aranżację wnętrza sklepu, witryn i ekspozycji towaru, szkolenie personelu w zakresie Visual Merchandisingu, ◾ tworzenie instrukcji i standardów VM, ◾ organizację regionalnych model store, ◾ udział w otwarciach salonów wchodzących w zakres podległego regionu, ◾ organizację i prowadzenie szkoleń z zakresu VM, ◾ wizyty w podległych salonach, ◾ wspieranie Regionalnych Kierowników Sprzedaży w aranżacjach towarów w salonach firmowych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – w przygotowywaniu ekspozycji towarów i aranżacji przestrzeni (mile widziane w branży obuwniczej lub odzieżowej), ◾ znajomość zasad i standardów Visual Merchandisingu, ◾ dodatkowym atutem będzie wykształcenie artystyczne lub plastyczne, ◾ znajomość aktualnych trendów w modzie, ◾ kreatywność, zmysł estetyczny, wyczucie kolorów i stylu, ◾ zdolności manualne i plastyczne, ◾ znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny w przypadku zatrudnienia na rynku niemieckim, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ◾ znajomość programów Corel Draw, Photoshop, ◾ bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ◾ prawo jazdy kat. B; gotowość do odbywania częstych, zagranicznych podróży służbowych, ◾ umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ atmosferę wzajemnego szacunku sprzyjającą podejmowaniu nowych wyzwań, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy oraz w wielu ciekawych projektach, ◾ dodatkowe benefity w postaci bonów na zakupy w sieci CCC, BOTI, Lasocki. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 15:28
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ identyfikację awarii i przyczyn ich powstawania, ◾ realizację napraw i remontów oraz podejmowanie działań prewencyjnych, ◾ realizację powierzonych projektów inwestycyjnych w zakresie technicznym i finansowym, ◾ kontrolę pracy i stanu technicznego podległych urządzeń, ◾ planowanie prac konserwatorskich i naprawczych, ◾ planowanie zakupu części zamiennych, podzespołów i narzędzi niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń, ◾ dbanie o prawidłowy stan ilościowy i techniczny części zamiennych, ◾ dbanie o ład i porządek na stanowiskach pracy w czasie pracy i po jej zakończeniu, ◾ sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu napraw systemu do sortowania, ◾ pełne i właściwe wykorzystanie czasu pracy zgodnie z zakresem obowiązków. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie minimum średnie techniczne (automatyka, mechatronika, elektronika, elektrotechnika), ◾ mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, ◾ bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca płynną komunikację i rozumienie dokumentacji technicznej, ◾ znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, ◾ dyspozycyjność i zaangażowanie oraz dokładność w wykonywaniu zadań, ◾ nastawienie na samorozwój, ◾ mile widziane uprawnienia SEP i uprawnienia spawalnicze. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ praca w systemie trzyzmianowym (6-14; 14-22; 22-6), ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ atmosfera wzajemnego szacunku sprzyjająca podejmowaniu nowych wyzwań. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 14:52
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcję aplikacji oraz rozmowy rekrutacyjne, tworzenie raportów i rekomendowanie najlepszych kandydatów, komunikację z kandydatami), ◾ współpracę z klientami wewnętrznymi w zakresie bieżących i przyszłych potrzeb rekrutacyjnych, ◾ koordynację procesu zatrudnienia oraz wdrożenia nowych pracowników, ◾ aktywne budowanie bazy kandydatów, ◾ doskonalenie bieżących metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi rekrutacyjnych, ◾ budowanie wizerunku pracodawcy (m.in. komunikacja w mediach społecznościowych, udział w Targach Pracy, współpraca z uczelniami wyższymi), ◾ współpracę z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (agencje rekrutacyjne), ◾ zaangażowanie w inne projekty w ramach struktur Human Resources. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, ◾ doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej będzie dodatkowym atutem, ◾ praktyczna znajomość technik rekrutacji i różnych metod oceny kompetencji, ◾ wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia, Socjologia lub inne z obszaru HR), ◾ biegła znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie, ◾ nienaganne posługiwanie się językiem polskim, ◾ proaktywność i nastawienie na realizację celów, ◾ entuzjazm, zaangażowanie i energia w działaniu, ◾ umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym pod presją czasu, ◾ biegła znajomość pakietu MS Office, W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ możliwość dalszego rozwoju zawodowego, ◾ zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A., ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 14:37
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. HR Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: • pozyskiwanie praktykantów (kontakt ze szkołami i uczelniami wyższymi), • współpracę z Kierownikami sklepów w zakresie zatrudniania praktykantów, • współudział w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy, • nabór i rekrutację osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, zagadnienia związane z PFRON, • udział w organizacji i prowadzeniu Assessment Centre, • badanie powodów odejścia pracowników – Exit Interview, • współudział w tworzeniu gazetki firmowej, • tworzenie narzędzi i rozwiązań z zakresu HR oraz wsparcie w ich wdrażaniu, • budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy (udział w Targach Pracy, Giełdach Pracy i innych imprezach promujących firmę jako pracodawcę), • współudział we wdrażaniu standardów CSR, • wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań z obszaru Human Resources. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmie handlowej lub w zewnętrznej firmie doradztwa personalnego, consultingowej lub rekrutacyjnej – mile widziane, • pasja do HR, energia do działania, gotowość do współpracy, • wysoki poziom motywacji, zaangażowania i zdolności organizacyjne, • umiejętność współpracy i zdolności komunikacyjne, • samodzielność, sumienność i odpowiedzialność, • studia wyższe (preferowane kierunki: ZZL, Psychologia, Zarządzanie, Ekonomia, Mikroekonomia), • znajomość języka angielskiego, • gotowość do wyjazdów służbowych. W ZAMIAN OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, • możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów z zakresu HR, • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 14:28
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: ASYSTENT KOLEKCJI Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ współpracę przy nadzorowaniu całego procesu twórczego obuwia – od projektu do realizacji produkcji i dostawy towarów, ◾ współpracę z kupcami oraz poszczególnymi dostawcami i producentami firmy CCC S.A. przy tworzeniu kolekcji obuwia zgodnie z wyznaczonym budżetem, ◾ obsługę negocjacji handlowych z dostawcami na całym świecie dotyczącymi specyfikacji produktu, ceny i terminów dostaw, ◾ ewidencjonowanie poszczególnych etapów tworzenia kolekcji oraz komentowanych wzorów, ◾ współpracę przy tworzeniu planów budżetowych zakupów oraz ich realizacji, ◾ śledzenie trendów obowiązujących w modzie, „market research”, ◾ uczestniczenie w targach branżowych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie wyższe (Uczelnie Ekonomiczne, preferowany kierunek: Projektowanie obuwia, konstrukcja obuwia), ◾ minimum dwa lata w pracy na podobnym stanowisku, ◾ biegła znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem, ◾ doskonała znajomość programów MS OFFICE - głównie EXCEL, znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem, ◾ umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy z zagranicznymi kontrahentami, ◾ kreatywność i poczucie estetyki, ◾ aktywne zainteresowanie i orientacja w bieżących trendach mody, ◾ umiejętność pracy pod presją czasu, ◾ gotowość do częstych zagranicznych wyjazdów służbowych, dyspozycyjność. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość współtworzenia kolekcji obuwia CCC, ◾ benefity w postaci bonów na zakupy w sieciach CCC, BOTI, Lasocki, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego w obszarze ekonomicznym, ◾ możliwość obcowania z modą w przyjaznej atmosferze. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 14:20
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. REMONTÓW Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ obsługę telefonu alarmowego SERWISU REMONTOWEGO 24h, ◾ kontrolę stanów magazynowych, zamawianie materiałów niezbędnych do otwierania nowych sklepów, ◾ obsługę portalu OTRS (portal zgłoszeń serwisowych pochodzących z placówek CCC S.A.), ◾ kontrolę skuteczności realizacji zgłoszeń na platformach POSSERWIS i SESCOM, ◾ koordynację współpracy z firmami zewnętrznymi, ◾ tworzenie kosztorysów na potrzeby ubezpieczyciela oraz usuwanie szkód z tego tytułu, ◾ koordynację firm przy likwidacji szkód ogólnobudowlanych, elektrycznych i wodnokanalizacyjnych wynikających z nagłych zdarzeń, ◾ korespondencję z wynajmującymi w sytuacjach, gdy usunięcie usterki leży w ich gestii, ◾ pozyskiwanie nowych firm na potrzeby działu. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ wykształcenie techniczne (budowlane), ◾ doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku będzie atutem, ◾ wysoki poziom kultury osobistej, ◾ doskonałe zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość, ◾ samodzielność w realizacji zadań, ◾ umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wysokie zdolności interpersonalne, ◾ odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, ◾ zaangażowanie i dyspozycyjność, ◾ prawo jazdy kat. B (czynne), ◾ umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office, Auto CAD. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat, ◾ praca w godzinach 8.00 - 16.00, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾ możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 14:10
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. SPEDYCJI Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ koordynację transportów, ◾ dobór środka transportu do danego ładunku, ◾ prowadzenie i weryfikację dokumentów transportowych (wystawianie zleceń, prowadzenie zestawień i rejestrów zdarzeń transportowych, opisywanie faktur transportowych), ◾ umiejętne prowadzenie negocjacji handlowych, ◾ utrzymywanie dobrych kontaktów z współpracownikami i klientami, ◾ sprawne posługiwanie się prawem przewozowym i konwencją CMR. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾ min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, ◾ bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, ◾ bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, ◾ umiejętność wydzielania priorytetów i dobra organizacja pracy, ◾ zdolność logicznego myślenia, kreatywność, ◾ umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, ◾ komunikatywność i asertywność, oraz umiejętność pracy w zespole. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość dalszego rozwoju zawodowego, ◾ zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A., ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

12 listopada 2014 godz. 14:04
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. TOWAROWANIA SKLEPÓW - ALOKATOR Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾ codzienne zaopatrywanie salonów w odpowiedni asortyment oraz kontrolę stanów magazynowych salonów, ◾ wprowadzanie przecen towarów do systemu na podstawie otrzymywanych dokumentów od przełożonego, ◾ przygotowywanie i wydawanie dyspozycji przesunięcia towaru między salonami lub salonem, a magazynami CCC, ◾ zabezpieczanie towaru dla nowo otwieranych salonów CCC, ◾ cotygodniową wnikliwą kontrolę i analizę poziomu zatowarowania salonów CCC, ◾ cotygodniową kontrolę i analizę wyników sprzedaży na powierzonych salonach CCC, wyciąganie wniosków i dążenie do maksymalizacji sprzedaży, współczynników i parametrów sprzedażowych, ◾ współtworzenie planów asortymentowych na kolejne sezony (raporty, sprawozdania), ◾ stały kontakt z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży (RKS), ◾ kontrolę sieci CCC poprzez systematyczne wyjazdy na salony (minimum raz na kwartał). OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJACYCH WYMAGAŃ: ◾ doświadczenie w branży obuwniczej na podobnym stanowisku - mile widziane, ◾ wykształcenie wyższe (min. średnie), ◾ znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ◾ znajomość obsługi komputera i programów pakietu MS Office, ◾ wysokie zdolności analityczne i logicznego myślenia, ◾ dyspozycyjność, ◾ zaangażowanie i samodzielność w działaniu, ◾ umiejętność współpracy w zespole i pozytywne, otwarte nastawienie. W ZAMIAN OFERUJEMY: ◾ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾ możliwość rozwoju zawodowego, ◾ uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy, ◾ możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze

12 listopada 2014 godz. 13:51

12 listopada 2014 godz. 13:38

12 listopada 2014 godz. 12:15

12 listopada 2014 godz. 11:16

12 listopada 2014 godz. 10:53

12 listopada 2014 godz. 10:49
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem na rynku lokalnym poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisko: Opiekun Klienta - Lubin Miejsce pracy: Lubin Opis stanowiska Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: •bieżącą obsługę klientów w oddziale Alior Express •aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie •analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań •realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku Wymagania: •praca w trybie zmianowym – również w weekendy (tj. dwie soboty w miesiącu) •doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych •znajomość rynku lokalnego •doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów poparte wymiernymi sukcesami •orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy •umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta •umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami Wybranym osobom oferujemy: •stabilne zatrudnienie w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce •atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji •realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów •szeroką ofertę szkoleń wdrażających, miękkich oraz produktowych •bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

12 listopada 2014 godz. 10:49

12 listopada 2014 godz. 00:22
Jesteś zainteresowany współpracą ? Dołącz do najlepszych ! Nasza grupa dystrybucyjna szuka osób kreatywnych, przedsiębiorczych, którzy chca zmienić coś w swoim życiu. Ludzi nastawionych na osiagnięcie sukcesu osobistego. Ludzi , którzy myślą o swojej przyszłości pod kontem finansowym ale również zdrowotnym. Możesz współpracować z nami jako Konsultant - Klient ( zamawiasz dla siebie i swoich najblizszych bez 30 % marży ) Możesz współpracować z nami jako Lider, Menadżer i wyżej osiagając coraz to wyższe dochody Możesz wybrać bycie tylko Konsultantem - Klientem lub Konsultantem , który zamawia bez marży dla siebie i najbliższych,jednocześnie awansując i osiagając dochody pasywne. TERAZ KATALOG ŚWIĄTECZNY !!!! MEGA PROMOCJE, DUŻO NOWOŚCI !!!! Co oferujemy ? - profesjonalne wsparcie i szkolenia - dostęp do materiałów reklamowych - dostęp do szkoleń i prezentacji biznesowych - nieograniczone zarobki - nienormowany czas pracy - dostęp do najlepszej jakości suplementów odżywczych Wellness produkowanych przez firmę współpracującą ze szwedzką, renomowaną fimą Oriflame Jak zarabiasz ? - zysk natychmiastowy , zakupy bez 30 % marży; - nagrody na dobry start; - nagrody w programie lojalnościowym - dodatkowe rabaty grupowe i osobiste do 24 % - dodatkowe jednorazowe nagrody pieniężne Jesteś zainteresowany/a napisz maila i dowiedz się więcej: zdrowiezwellness@gmail.com w tytule wpisz: PRACA DODATKOWA w treści: imię, wiek, miejscowość, nr telefonu

11 listopada 2014 godz. 20:24


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..