Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
 
      Sobota, 18 kwietnia 2015r.
Imieniny:  Alicja, Bogusława, Apoloniusz, Gościsława
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

17 kwietnia 2015 godz. 10:59

17 kwietnia 2015 godz. 10:26
Agencja Pracy Otto z siedzibą we Wrocławiu, poszukuje dla swojego klienta pracowników do pomocy na różnych działach w markecie budowlanym największej sieci sklepów w z artykułami do majsterkowania, budowy, remontu, urządzania domu oraz pielęgnowania ogrodu. Obecnie poszukujemy pracowników do obsługi działu hali sprzedaży miejsce pracy: Lubin nr ref. MW/CastLub/hala/2015 OPIS STANOWISKA PRACY: - Prace magazynowe i porządkowe, - Wykładanie produktów na półki sklepowe, - Prace pomocnicze na działach, - Proste prace związane z utrzymaniem czystości w miejscu pracy. OFERTA: - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, - Atrakcyjne wynagrodzenie, - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego. WYMAGANIA: - Zaangażowanie w wykonywaną pracę, - Żywiołowość oraz dynamiczność, - Umiejętność pracy w zespole, - Rzetelność i odpowiedzialność, - Mile widziane doświadczenie. Zapraszamy do wysyłania aplikacji na maila mwrebiak@ottopraca.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Proszę o zawarcie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przez OTTO Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu dla celów związanych z rekrutacją pracowników i poszukiwaniem pracy. Wyrażam również zgodę na przekazanie moich danych potencjalnym pracodawcom i ewentualną weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i zawartych w nich informacji. Oświadczam, że jestem świadom, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, a moja zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolna. Ponadto posiadam informacje o pełnej nazwie oraz adresie siedziby Spółki, celu zbierania danych, znanych oraz przewidywanych odbiorcach i kategoriach odbiorców danych i przysługującym mi prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania." Zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych pragniemy poinformować, że administrator danych osobowych ma prawo usunąć Pani/a dane bez Pani/a uprzedniej zgody. Ponadto ma Pani/Pan prawo wglądu do swoich danych i złożenia wniosku o ich sprostowanie, uzupełnienie, uaktualnienie, czasowe lub stałe wstrzymanie przetwarzania kwestionowanych przez Panią/a danych lub całkowite usunięcie Pani/a danych ze zbioru. OTTO Polska jest wpisana do rejestrów podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 2590

16 kwietnia 2015 godz. 17:45

16 kwietnia 2015 godz. 17:20

16 kwietnia 2015 godz. 15:20

16 kwietnia 2015 godz. 11:47

16 kwietnia 2015 godz. 11:45

16 kwietnia 2015 godz. 09:42

15 kwietnia 2015 godz. 23:19

15 kwietnia 2015 godz. 21:41

15 kwietnia 2015 godz. 21:15

15 kwietnia 2015 godz. 20:54

15 kwietnia 2015 godz. 16:32

15 kwietnia 2015 godz. 14:51

15 kwietnia 2015 godz. 13:25

15 kwietnia 2015 godz. 12:22
Firma TopArt Jewelry jest liderem w zakresie tworzenie i sprzedaży biżuterii artystycznej w Zachodniej i Północnej Polsce. Nasze wyroby są jedyne i niepowtarzalne, wykonywane indywidualnie- ręcznie od podstaw. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju naszej firmy. Aktualnie poszukujemy kandydatek na nasze stoisko firmowe w prestiżowym Centrum Handlowym Cuprum Arena w Lubinie. Twoim zadaniem będzie tworzenie i sprzedaż biżuterii oraz dbanie o jak najlepszą obsługę naszych klientów. Poszukujemy kandydatek od których oczekujemy: - kreatywności, - komunikatywności, - samodyscypliny, - zdolności manualnych,, - dyspozycyjności - (minimum 3-5 dni w tygodniu) - mile widziany status osoby uczącej się, - mile widziana umiejętność tworzenia biżuterii, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. W treści maila / wiadomości, prosimy o informację dotyczącą Państwa dyspozycyjności - pracujemy w systemie 8:45-15:15 oraz 14:45-21:15 od poniedziałku do niedzieli. Oferujemy: - pełen cykl szkoleń przygotowujących do pracy - możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy - przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole - wynagrodzenie 6 - 10 zł/h netto na podstawie umowy zlecenie - około 80-120 godzin pracy w miesiącu - 3-5 dni w tygodniu (również w weekendy) Rozpatrywane będą TYLKO CV ze zdjęciem oraz klauzulą : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)" CV wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres : topart.cuprum@wp.pl http://www.topartbizuteria.pl www.facebook.com/topartbizuteria

15 kwietnia 2015 godz. 11:45

15 kwietnia 2015 godz. 08:45

14 kwietnia 2015 godz. 21:46

14 kwietnia 2015 godz. 20:12

14 kwietnia 2015 godz. 18:48
Biuro kredytowe poszukuje kreatywnych i zaangażowanych pracowników na stanowisko: Doradca Klienta, pracownik biurowy. Miejsce pracy: Lubin, centrum. Stawka : 9 zł/h netto (na rękę). Po okresie próbnym możliwość zarobków rzędu 2 000 zł - 3 500 zł na rękę. Zakres obowiązków: - organizowanie spotkań z potencjalnymi klientami - bezpośrednia, profesjonalna obsługa klienta (analiza potrzeb, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie umów i wniosków) - podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - obsługa infolinii przychodzącej (bez aktywnego pozyskiwania klientów) - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - dbanie o wizerunek firmy i biura Wymagania: - odpowiedzialność - wysokie zdolności komunikacyjne - wysoka kultura osobista - pozytywne nastawienie do pracy i świata - chęć uczenia się nowych rzeczy - umiejętność i chęć pracy w młodym i dynamicznym zespole - efektywna organizacja pracy, systematyczność w działaniu, - umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów, - nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, - kreatywne podejścia do rozwiązywania problemów, dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 Mile widziany status ucznia/studenta. Oferujemy: - ciekawą i odpowiedzialną pracę - pracę w młodym i dynamicznym zespole - poszerzenie wiedzy z zakresu finansów i biznesu - pracę w komfortowym biurze - kompleksowy system szkoleń z zakresu: przeprowadzania profesjonalnej rozmowy telefonicznej, procesu weryfikacji klienta, prawidłowego kompletowania dokumentów finansowych, znajomości rynku kredytowego - stałe godziny pracy - stałe wynagrodzenie + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników - możliwość awansu zawodowego Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie cv wraz ze zdjęciem. Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli w przesyłanych zgłoszeniach: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji oraz ich przechowywanie dla celów kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Zaznaczmy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

14 kwietnia 2015 godz. 18:15
T-Mobile Usługi Bankowe to efekt współpracy T-Mobile oraz Alior Banku. W oparciu o innowacyjne rozwiązania bankowości nowej generacji i wspólne doświadczenie, tworzymy najkorzystniejszą ofertę bankową w Polsce. Ty też weź udział w projekcie i dołącz do przedsięwzięcia! Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy w sektorze bankowym na stanowisku: OPIEKUN KLIENTA T-MOBILE USŁUGI BANKOWE Miasto: Lubin OPIS TWOJEGO STANOWISKA: • obsługa Klientów w Salonie Sprzedaży T - mobile • aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe) • analiza potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań • realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku OCZEKUJEMY OD CIEBIE: • doświadczenia w aktywnej sprzedaży bezpośredniej poparte wymiernymi sukcesami • gotowości do pracy w trybie zmianowym – również w weekendy • umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta • umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami • realizacji celów sprzedażowych • podstawowej wiedzy z zakresu produktów bankowych • znajomości pakietu MS Office APLIKUJ, JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ: • otwartą na kontakt z ludźmi • optymistycznie nastawioną do życia • podchodzącą do swoich obowiązków z pasją • z wysoką kulturą osobistą • nastawioną na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych WYBRANYM OSOBOM OFERUJEMY: • umowę o pracę • możliwość pracy przy prestiżowym projekcie • elastyczne godziny pracy • bogaty schemat gratyfikacji • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia • szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku • przyjazne warunki pracy w młodym, energicznym Zespole Aplikuj wysyłając swoje CV na adres mailowy: rekrutacja@alior.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać lokalizację, do której prowadzona jest rekrutacja, wraz z dopiskiem "TMUB". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

14 kwietnia 2015 godz. 16:56
Cekal jest agencją pośrednictwa pracy z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która zajmuję się rekrutacją opiekunek osób starszych, opiekunek do dzieci ( programy edukacyjne au pair) i pielęgniarek do pracy w całej Wielkiej Brytanii. Jesteśmy legalnym biurem pośrednictwa pracy o Company Number: 8321774. Cekal w przeciwieństwie do pozostałych polskich biur ma swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii oraz współpracuję jedynie z najlepszymi firmami z branży. Posiadamy tzw. fundusz SOS dzięki któremu jesteśmy w stanie pomóc kandydatowi w przypadku nagłych niespodziewanych sytuacji. Ponieważ jesteśmy w Anglii kandydat może czuć się zupełnie bezpiecznie już od pierwszych dni pobytu u pracodawcy. Prowadzimy stałe rekrutację na stanowiska: Opiekunki/owie osób starszych Anglia LIVE IN CARE - opiekunka z zamieszkaniem czyli opieka w domu podopiecznego przez okres 4-6 tyg z przerwami 1-2 tyg. Wynagrodzenie:370-420 GBP na tydzień COMMUNITY CARE - czyli opiekunka środowiskowa to praca która polega na odwiedzaniu podopiecznych przy użyciu służbowego auta i pomocy w czynnościach jak ubieranie się, mycie, przygotowaniu posiłków itd. Wynagrodzenie od 7,50 GBP/h do 10 GBP/h + służbowe auto CARE ASSISTANT - czyli opieka nad seniorami w domach opieki.Posiadamy oferty w całym UK. Wynagrodzenie 7 GBP/h Wynagrodzenie od 7000 zł - 10000 zł na miesiąc + zapewnione tanie zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych lub darmowe (live-in care) Jeżeli znasz komunikatywnie j. angielski skontaktuj się z nami - praca od zaraz ! Wyśij swoję CV w j. angielskim na kontakt@cekal.pl w tytule OPIEKA a oddzwonimy i odpowiemy na twoje pytania. Przypominamy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy również o sprawdzenie skrzynki SPAM.

14 kwietnia 2015 godz. 13:50
Dla naszego klienta w Niemczech ( praca ok. 200km. od Zgorzelca ) poszukujemy spawacza MAG do pracy w firmie zajmującej się montażem samochodów ciężarowych. Zakres obowiązków : - spawanie MAG - sprawdzenie i ocena poprawności spawu Wymagania : - świdectwa kwalifikacyjne spawacza MAG - konieczne doświdczenie zawodowe - wykształcenie w branży metalowej - dyspozycyjność , gotowość do pracy na zmiany - podstawowa znajomość języka niemieckiego konieczna - umiejętość czytania rysunku technicznego - mile widziane osoby które już pracowały na terenie Niemiec Oferujemy : - różnorodność pracy za odpowiednie wynagrodzenie - umowę o pracę na czas nieograniczony - ponadtaryfowe wynagrodzenie według taryfy BAP - wypłatę dodatkowych bonusów - zapeniamy pomoc w znalezieniu zakwaterowania i wsparcie pracownika mówiącego po polsku Jeśli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV ( w języku niemieckim ) z podaniem numeru oferty , pocztą na adres: teamkompetent GmbH Personaldienstleistungen Innere Schneeberger Str.18/20 08056 Zwickau Frau Tobiś Małgorzata lub na adres email : zwickau@teamkompetent.de Proszę o dołączenie kopii świadectw, ukończenia kursów, świdectw pracy , dyplomów. Informujemy ,że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Pozdrowienia teamkompetent

14 kwietnia 2015 godz. 13:29

14 kwietnia 2015 godz. 10:44

14 kwietnia 2015 godz. 08:14
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. zakupów technicznych umowa o pacę Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? •współpracę z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w ramach zróżnicowanych kategorii zakupowych, •kwalifikację dostawców wg ustalonych kryteriów oraz okresową ocenę dostawców, •przygotowywanie i zawieranie umów w oparciu o strategię handlową firmy, •badanie źródeł zaopatrzenia, •opracowywanie zapytań ofertowych, •analizę ofert i składanie zamówień u kwalifikowanych dostawców, •dbanie o optymalizację wielkości i ilości zamówień, •planowanie i kontrolę terminów realizacji zamówień, •dbanie o optymalny stan zapasów magazynowych, •konsultacje z Działem Produkcji w celu ciągłej optymalizacji procesu, •kontrolę faktur i innych dokumentów księgowych, •sporządzanie dokumentów w systemie zakupowo-magazynowym, •składanie i nadzór nad reklamacjami u dostawców. Od kandydatów oczekujemy: •wykształcenia wyższego, mile widziane techniczne, •doświadczenia we współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w ramach zróżnicowanych kategorii zakupowych, •bardzo dobrej znajomość j. niemieckiego, •umiejętności obsługi programów Word i Excel w stopniu dobrym, •odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań, •dokładności, skrupulatności i samodzielności. Oferujemy: •wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kompetencji, •możliwość rozwoju poziomu języka obcego – dofinansowania do nauki, •świadczenie rzeczowe – Kartę opieki medycznej, •możliwość doskonalenia kompetencji zawodowych w międzynarodowej organizacji, •możliwość uzyskania ruchomego czasu pracy, •bezpieczne i higieniczne warunki pracy, •szkolenia wewnętrzne, wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe. SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49. Więcej informacji na temat SANHA Polska Sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

13 kwietnia 2015 godz. 23:12

13 kwietnia 2015 godz. 22:46
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Menedżer ds. Sprzedaży/Sales Manager Miejsce pracy: Cuprum Arena: Lubin. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia bonusy za osiągnięcie targetów sprzedażowych niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym i zdrowym środowisku branży sportowej rozwój umiejętności poprzez zapewnienie systemu szkoleń sprzedażowych darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness Zadania: Osoba na tym stanowisku dołączy do dynamicznego zespołu sprzedażowego, którym będzie kierować, pozyskiwać nowych klientów oraz prezentować produkt, którym jest Fitness. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2C – min. 2 lata (mile widziane na stanowisku Konsultanta Sprzedaży) doświadczenie w obsłudze Klienta sukcesy w dotychczasowych działaniach sprzedażowych doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz pracy z uwzględnieniem targetów sprzedażowych znajomość technik i metod sprzedaży motywacja do pracy oraz wysoka orientacja na realizację wyznaczonych celów bardzo dobra organizacja pracy predyspozycje do zarządzania zespołem komunikatywność kreatywność Mile widziane: dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów znajomość pakietu MS Office Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com wpisując w tytule wiadomości: „CV – SM” Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

13 kwietnia 2015 godz. 19:37

13 kwietnia 2015 godz. 18:57

13 kwietnia 2015 godz. 18:08
Zatrudnimy do nowo otwartego klubu fitness 4Steps to be FIT w Lubinie Doradcę Klienta - Handlowca. Opis stanowiska: • pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz partnerów biznesowych • utrzymywanie oraz rozwój relacji z obecnymi klientami • budowanie bazy klientów • całościowe prowadzenie procesu sprzedaży • raportowanie dzienne oraz miesięczne wyników sprzedażowych Wymagania: • pasja sportowa/fitness • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe) • wysoka kultura osobista i komunikatywność • inicjatywa i proaktywność w działaniu • znajomość obsługi komputera, dobra znajomość programu MS Office • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole • doświadczenie w sprzedaży i znajomość branży fitness będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • ambitną, pełną wyzwań pracę • możliwość rozwoju • zdobycie doświadczenia w stale rozwijającej się firmie • stabilne i dobre warunki zatrudnienia • szkolenia wewnętrzne proceduralne i produktowe Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji CV ze zdjęciem zawierający klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

13 kwietnia 2015 godz. 17:24

13 kwietnia 2015 godz. 13:13

13 kwietnia 2015 godz. 11:17

13 kwietnia 2015 godz. 10:43

13 kwietnia 2015 godz. 08:22

12 kwietnia 2015 godz. 23:53

12 kwietnia 2015 godz. 15:21

12 kwietnia 2015 godz. 13:22

12 kwietnia 2015 godz. 08:04

11 kwietnia 2015 godz. 12:41

11 kwietnia 2015 godz. 10:17

11 kwietnia 2015 godz. 10:16

11 kwietnia 2015 godz. 10:14

10 kwietnia 2015 godz. 14:38

10 kwietnia 2015 godz. 14:08
Martes Sport Sp. z o.o. Jesteśmy producentem oraz importerem odzieży, obuwia oraz sprzętu sportowego renomowanych firm. Dysponujemy szeroką gamą produktów najwyższej jakości dla różnych dziedzin aktywności fizycznej. Trekking, sporty zimowe, pływanie, rower to jedne z wielu dyscyplin, dla których technologie, stosowane w naszych produktach są w stanie zapewnić duży komfort i bezpieczeństwo. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Sprzedawca- kasjer Miejsce pracy: LUBIN (Galeria CUPRUM ARENA) Wymagania: •Dyspozycyjność (gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy) •Komunikatywność •Entuzjazm •Doświadczenie w branży sportowej lub na stanowisku kasjera/sprzedawcy będzie dodatkowym atutem. Kogo docenimy? •Osoby zaangażowane, zmotywowane, pełne entuzjazmu, lubiące zespołową pracę i inspirujące innych do pracy... Oferujemy: •Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku •Interesującą i samodzielną pracę w młodym zespole •Pracę pełną sportu i wrażeń •Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń •Motywacyjny system wynagrodzeń oraz umowę o pracę na pełen etat. Chcesz wiedzieć co możemy Ci zaproponować zaaplikuj klikając w poniższy przycisk: Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08. 97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )

10 kwietnia 2015 godz. 12:33

10 kwietnia 2015 godz. 11:01

10 kwietnia 2015 godz. 10:51

9 kwietnia 2015 godz. 16:10

9 kwietnia 2015 godz. 16:09

9 kwietnia 2015 godz. 15:17

9 kwietnia 2015 godz. 15:10
Jesteśmy firmą o wieloletniej i ugruntowanej pozycji na rynku rozrywkowym w Polsce. Jeśli jesteś dynamiczną osobą lubiącą wyzwania i pracę wśród ludzi i dobrej zabawy – zapraszamy Cię do współpracy! Mamy dla Ciebie pracę na stanowisku Krupiera / Krupierki w kasynie w Lubinie. Gwarantujemy Ci: • Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie wprowadzające do zawodu krupiera / krupierki • Umowę o pracę (gwarancja płatnego urlopu) • Zmianowy system pracy (praca w porannych / popołudniowych / nocnych) • Terminowe wypłacanie wynagrodzenia • Opiekę najbardziej doświadczonych w tym zawodzie osób • Możliwość rozwoju zawodowego • Ciekawą pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu Oczekujemy od Ciebie: • Umiejętności pracy zespołowej • Pozytywnego nastawienia i rzetelnego podejścia do pracy • Łatwości nawiązywania kontaktów • Umiejętność szybkiego liczenia będzie Twoim bardzo dużym atutem Jeśli jesteś zainteresowany pracą w jedynym w swoim rodzaju miejscu i uważasz, że sprawdzisz się w roli krupiera lub krupierki – wyślij nam swoje CV ze zdjęciem. Gdy zainteresuje nas Twoja aplikacja – zadzwonimy do Ciebie i zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną do naszego kasyna. Nie zwlekaj dłużej! To może być przygoda Twojego życia lub początek międzynarodowej kariery. Czekamy na Twoją aplikację! Wyślij do nas swoje CV na adres : akrause@zprsa.pl P.S. Nie zapomnij dodać na końcu CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883"

9 kwietnia 2015 godz. 14:43

9 kwietnia 2015 godz. 14:39

8 kwietnia 2015 godz. 21:52

8 kwietnia 2015 godz. 21:01

8 kwietnia 2015 godz. 19:31

8 kwietnia 2015 godz. 17:40

8 kwietnia 2015 godz. 10:10

8 kwietnia 2015 godz. 08:54

8 kwietnia 2015 godz. 08:12
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: Pracownik magazynowy Pracownik fizyczny Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: od zaraz Co proponujemy? Przyjmowanie towarów, produktów i materiałów do magazynu Kontrola przyjmowanego towaru pod kontem ilościowym i jakościowym Rozmieszczanie (obsługa wózków widłowych)produktów na odpowiednich miejscach magazynowych Konfekcjonowanie i pakowanie produktów Od kandydatów oczekujemy: Realizacja działań operacyjnych związanych z gospodarką magazynową Obsługa wózka widłowego Mile widziane doświadczenie w obsłudze wózków wysokiego składowania Mile widziana doświadczenie w pracy w magazynie Oferujemy: Atrakcyjny system wynagrodzeń, Możliwość rozwoju zawodowego, Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku. SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat Sanha Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

7 kwietnia 2015 godz. 21:00

7 kwietnia 2015 godz. 15:09
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Sales Manager Miejsce pracy: Lubin Cuprum Arena Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia bonusy za osiągnięcie targetów sprzedażowych niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym i zdrowym środowisku branży sportowej rozwój umiejętności poprzez zapewnienie systemu szkoleń sprzedażowych darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness Zadania: Osoba na tym stanowisku dołączy do dynamicznego zespołu sprzedażowego, którym będzie kierować, pozyskiwać nowych klientów oraz prezentować produkt, którym jest Fitness. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2C – min. 2 lata (mile widziane na stanowisku Konsultanta Sprzedaży) doświadczenie w obsłudze klienta sukcesy w dotychczasowych działaniach sprzedażowych doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz pracy z uwzględnieniem targetów sprzedażowych znajomość technik i metod sprzedaży motywacja do pracy oraz wysoka orientacja na realizację wyznaczonych celów bardzo dobra organizacja pracy predyspozycje do zarządzania zespołem komunikatywność kreatywność Mile widziane: dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów znajomość pakietu MS Office Jeśli fitness jest Twoją pasją i chcesz spędzać dni w pracy na promowaniu korzyści płynących z członkostwa w naszych Klubach, pomagając tym samym pozyskiwać nowych członków, prześlij swoje CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com wpisując w tytule wiadomości: CV – Sales Manager Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

7 kwietnia 2015 godz. 14:56
Właściciel i Franczyzodawca sieci biur podróży My Travel, w związku z silnym rozwojem poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko GŁÓWNA KSIĘGOWA. Opis stanowiska: prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości, uzgadnianie kont księgowych oraz potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i inne), sprawozdawczość do GUS, księgowość środków trwałych, sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej nad wszystkimi dokumentami księgowymi, sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, nadzór i kontrola w stosunku do podległego działu. Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej, wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość), bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, praktyczna znajomość systemu księgowego Symfonia, umiejętność organizacji pracy własnej jak i koordynowania prac zespołu, umiejętność pracy pod presją czasu, doświadczenie w branży turystycznej będzie mile widziane. Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o dużym potencjale, możliwość podejmowania wyzwań i nowych zadań, przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrutacja.ksiegowosc@mytravel.pl. Prosimy o umieszczanie na dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dz. U. Nr 133 Poz. 883). Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

7 kwietnia 2015 godz. 12:24

7 kwietnia 2015 godz. 09:56

6 kwietnia 2015 godz. 11:57


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..