Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  11°C
Jutro  8°C
 
      Czwartek, 18 grudnia 2014r.
Imieniny:  Gracjan, Bogusław, Laurencja, Laura
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

18 grudnia 2014 godz. 10:47
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników. Obecnie dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w sprzedaży produktów edukacyjnych do Instytucji Publicznych takich jak Gminy, Urzędy Miasta, Placówki Edukacyjne poszukujemy kandydatów na stanowisko: REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Rozwój Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego -Pozyskiwanie nowych Odbiorców, -Budowanie pozytywnego wizerunku Programu, -Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach handlowych z Odbiorcami, -Raportowanie wyników sprzedaży, -Praca w tzw. systemie "home-office" WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: -Prawo jazdy oraz własny samochód - warunek konieczny, -Osobisty komputer (z dostępem do internetu) oraz telefon - warunek konieczny, -Duża orientacja na cel oraz motywacja do pracy, -Mile widziane doświadczenie w pracy z Instytucjami Publicznymi. -Umiejętności planowania i organizacji własnej pracy, -Samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanie, -Otwartość i duże zdolności komunikacyjne, -Umiejętności analityczne NASZ KLIENT OFERUJE: - wynagrodzenie składające się z podstawy plus prowizja od sprzedaży, -Zwrot kosztów (tj. benzyna, telefon), -Szkolenia produktowe, -Wsparcie merytoryczne. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

18 grudnia 2014 godz. 10:46
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników. Obecnie dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w edukacji informatycznej oraz dostarczaniu rozwiązań IT dla biznesu poszukujemy kandydata na stanowisko: JAVA DEVELOPER DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Projektowanie i programowanie obiektowe. - Implementację warstwy interfejsu użytkownika i logiki aplikacji biznesowych. WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: - Wykształcenie wyższe. - Minimum 1 rok doświadczenia w programowaniu. - Umiejętność programowania i projektowania w języku Java >=6. - Praktycznej znajomości Hibernate, Spring, Spring MVC, jQuery. - Praktycznej znajomości języka SQL, szczególnie Oracle PL/SQL. DODATKOWYM ATTUTEM BĘDĄ: - Znajomość zasad umożliwiających tworzenie dobrego kodu (SOLID, DRY, Clean Code). - Doświadczenie w projektowaniu aplikacji JEE. - Umiejętność tworzenia testowalnego kodu (znajomość TDD mile widziana), - znajomość języka angielskiego. NASZ KLIENT OFERUJE: - Dobre warunki pracy i atrakcyjne warunki finansowe - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie do nauki języka angielskiego - Kartę Multisport - Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez liczne szkolenia - Pracę w złożonych i międzynarodowych projektach - Pracę w miłej atmosferze wśród ciekawych ludzi. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

18 grudnia 2014 godz. 10:45
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników. Obecnie dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w edukacji informatycznej oraz dostarczaniu rozwiązań IT dla biznesu poszukujemy kandydata na stanowisko: DEVELOPER MICROSOFT .NET DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Rozwijanie i utrzymywanie kodu aplikacji. - Testowanie i uruchamianie stworzonego kodu. - Utrzymywanie i rozwój strategicznych systemów działających u klientów. - Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów, likwidacja błędów. WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: - Minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu i programowaniu obiektowym- preferowane doświadczenia po stronie dostawcy dedykowanych systemów IT; - Znajomość praktycznych zasad programowania i projektowania obiektowego, w tym: - Znajomość Microsoft .NET Framework 3.5 (minium 3.0), w szczególności bibliotek: o Wzorców projektowych (EAA, EAI) w tym praktycznej znajomości frameworków IoC/ DI oraz SOA o Testów jednostkowych o WCF o WPF (Prism) lub WinForms o ASP.NET MVC o NHibernate -Wiedza praktycznej notacji UML, - Umiejętność pracy grupowej z użyciem Microsoft Team Foundation Server - Znajomość języka angielskiego - Dodatkowym atutem będzie znajomość frameworków do tworzenia aplikacji. NASZ KLIENT OFERUJE: - Dobre warunki pracy i atrakcyjne warunki finansowe - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie do nauki języka angielskiego - Kartę Multisport - Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez liczne szkolenia - Pracę w złożonych i międzynarodowych projektach - Pracę w miłej atmosferze wśród ciekawych ludzi. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

18 grudnia 2014 godz. 09:41

17 grudnia 2014 godz. 21:19

17 grudnia 2014 godz. 14:50

17 grudnia 2014 godz. 14:48

17 grudnia 2014 godz. 10:54

17 grudnia 2014 godz. 08:57

16 grudnia 2014 godz. 23:37
Centrum Językowe Konik w Głogowie poszukuje chętnych do pracy w charakterze opiekunki osób starszych. Proponowane są trzy modele do wyboru: 1. Umowa polska, ZUS niemiecki dla osób z językiem podstawowym, komunikatywnym. Zarobki> Podstawy 780 EURO NETTO podstawy mocne 855 Euro NETTO komunikatywny minus 950 Euro 2. Umowa niemiecka , niemiecka Gewerbe (działalność w Niemczech- wszystkim zajmuje się nasza firma) dla osób z językiem komunikatywnym plus oraz dobrym i bardzo dobrym. Od 900 Euro do 1300E 900/1000 j, komunikatywny 1000/ 1100 j, dobry 1100/1200 j, bardzo dobry 1200/1300 j. bardzo dobry z referencjami Oferta warunki polskie (działalność w Polsce) NAJKORZYSTNIEJSZA!!! 1. Druk A1, karta NFZ 2. Własna działalność (WSZYSTKO ROBI NASZA FIRMA!) 3. Nasza księgowość otwiera kobietom działalność, 4. .Nasza księgowość rozlicza oraz wypisuje druczki dla naszych Pan, dostają gotowe druczki do przelewu. 5. Możemy zawieszać działalność na czas pobytu w PL i dawać ubezpieczenie nasze Polskie aby była ciągłość i zero kosztów dla naszych Pań. 900- 1050 j podstawowy 1150/1200- j. komunikatywny 1400 j. dobry 1500j. bardzo dobry 1550 j. bardzo dobry z referencjami WARUNKI NIEMIECKIE (KORZYŚCI): Już po 5 przepracowanych latach (warunkiem jest odprowadzenie 60 miesięcznych składek i osiągnięcie 67 roku życia) pracownikowi przysługuje niemiecka emerytura. Przy czym nie jest tu wymagana ciągłość pracy, a składki mogą zostać zsumowane. Podsumowując: nawet 1 miesiąc pracy w Niemczech liczy nam się do ogólnego stażu pracy i zostanie zaliczony przy ustalaniu praw emerytalnych w Polsce. Pełne ubezpieczenie zdrowotne w niemieckiej państwowej kasie chorych Ubezpieczenie zdrowotne w Niemczech daje nam możliwość darmowego korzystania z niemieckiej służby zdrowia już od pierwszego dnia pracy. Posiadając niemiecką kartą ubezpieczeniową nabywamy takie same prawa, jak każdy obywatel Niemiec. Kindergeld (świadczenia rodzinne) Kindergeld, czyli świadczenia rodzinne przysługujące rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz takim, które studiują. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko - 190 €, z kolei na czwarte - 215 € miesięcznie Prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujemy 12 miesiecy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje nam prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych z możliwością jego wypłaty w Polsce

16 grudnia 2014 godz. 19:26

16 grudnia 2014 godz. 14:43

16 grudnia 2014 godz. 11:46
Stokrotka Sp. z o.o. - jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć 250 sklepów spożywczych na terenie całej Polski oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7200 osób, z czego w samej Centrali w Lublinie jest nas ponad 400. Nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. Dołącz do nas i sprawdź nas w praktyce! Więcej informacji na: www.stokrotka.pl Posiadasz doświadczenie w handlu? Dobrze czujesz się w obsłudze klienta? W swoim sklepie pełnisz dodatkowe funkcje? …Aplikuj na stanowisko: LIDER ZMIANY do nowego marketu w Lubinie Do Twoich obowiązków będzie należało: - Dbanie o ekspozycję towarów - Prawidłowe stosowanie oznaczeń cenowych i promocyjnych - Delegowanie zadań na sali sprzedaży - Wspieranie pracowników w ich zadaniach i obowiązkach - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Nasze oczekiwania: - Min. rok doświadczenia w handlu (mile widziane osoby funkcyjne) - Predyspozycje kierownicze - Umiejętność obsługi kasy fiskalnej - Dobra organizacja pracy - Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym - Wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem - Książeczka sanitarno – epidemiologiczna (lub gotowość do jej wyrobienia) Oferujemy: - Umowę o pracę (pełny etat) - Zatrudnienie w polskiej firmie - Szkolenie wdrożeniowe - Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. karty sportowe, bony świąteczne, dofinansowania wyprawek szkolnych) - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: praca@stokrotka.pl W temacie wiadomości prosimy wpisać Nr Ref. „Lider/Lubin” Informujemy, iż odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie w ofercie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)

16 grudnia 2014 godz. 11:43
Stokrotka Sp. z o.o. – jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć ponad 240 sklepów spożywczych w całej Polsce oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7200 osób (w centrali w Lublinie ponad 400) i nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. Więcej o nas na www.stokrotka.pl. W związku z otwarciem nowego sklepu w Lubinie poszukujemy kandydatów na stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Jako Zastępca Kierownika Sklepu będziesz: - prowadził zmianę zgodnie ze standardami sieci - dbał o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta - zarządzał salą sprzedaży: motywował, delegował i weryfikował zadania - aktywnie wspierał pracowników w ich zadaniach - budował pozytywny wizerunek firmy Oczekujemy od Ciebie: - wykształcenia minimum średniego - predyspozycji kierowniczych - zorientowania na klienta - dobrej organizacji pracy - zaangażowania - dyspozycyjności do pracy w systemie 2-zmianowym - obsługi komputera - dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze Oferujemy: - zatrudnienie w polskiej firmie - umowę o pracę na pełny etat - szkolenie wdrożeniowe - możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, programy wewnętrzne) - motywujące wynagrodzenie uzależnione od wyników - atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. bony świąteczne, karty sportowe) Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu - prześlij swoje CV na adres: praca@stokrotka.pl (w tytule maila wpisz "ZCA/Lubin") Gwarantujemy poufność. Odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)"

16 grudnia 2014 godz. 11:40
Stokrotka Sp. z o.o. – jesteśmy polską firmą, działającą na rynku od 20 lat. Mamy sieć ponad 250 sklepów spożywczych w całej Polsce oraz własne magazyny logistyczne. Zatrudniamy ponad 7200 osób (w centrali w Lublinie ponad 400) i nadal dynamicznie się rozwijamy. Stawiamy na wartości, które określają nas i naszych pracowników jako zgrany zespół mający wspólny cel. W związku z otwarciem nowego sklepu, poszukujemy kandydatów na stanowisko KIEROWNIK SKLEPU Jako Kierownik będziesz: - zarządzał sklepem zgodnie ze standardami sieci - dbał o zatowarowanie sklepu - odpowiadał za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta - kierował zespołem pracowników - budował pozytywny wizerunek firmy Oczekujemy od Ciebie: - doświadczenia w pracy o podobnym charakterze – najchętniej w branży FMCG - wykształcenia minimum średniego - predyspozycji kierowniczych - zorientowania na klienta - dobrej organizacji pracy - zaangażowania - dyspozycyjności do pracy zmianowej - obsługi komputera W zamian oferujemy: - zatrudnienie w polskiej firmie - umowę o pracę na pełny etat - szkolenie wdrożeniowe - możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, programy wewnętrzne) - motywujące wynagrodzenie uzależnione od wyników - atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. bony świąteczne, karty sportowe) Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu - prześlij swoje CV na adres: praca@stokrotka.pl (w tytule maila wpisz "KS/Lubin"). Gwarantujemy poufność. Odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje. Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)"

16 grudnia 2014 godz. 10:25

16 grudnia 2014 godz. 09:43
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące części do rurociągów oraz złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: TECHNOLOG KONSTRUKTOR UMOWA O PRACĘ Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: do ustalenia Co proponujemy? •analiza konstrukcji wyrobów z opracowaniem technologii oraz konstrukcji narzędzi i niezbędnego wyposażenia •projektowanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych •wspieranie projektów doskonalenia procesów produkcyjnych pod względem technicznym i jakościowym •rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych •wdrażanie nowych detali do produkcji •nadzór technologiczny przy wdrażaniu nowych technologii obróbki detali Od kandydatów oczekujemy: •przynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z projektowaniem procesu technologicznego na automaty wrzecionowe krzywkowe (Gildemeister , Schutte) •wykształcenie wyższe techniczne •bardzo dobra obsługa programu Auto-CAD Mechanical i Inventor •znajomość rysunku technicznego i podstaw konstrukcji maszyn •znajomość pakietu MS Office •analityczne myślenie •komunikatywność •kreatywność •zaangażowanie w wykonywaną pracę •dobra organizacja czasu pracy •umiejętność pracy w zespole •podstawową znajomością norm branżowych i dyrektyw unijnych Oferujemy: •bardzo atrakcyjne wynagrodzenie •zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o dzieło •ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie •możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji •przyjazną atmosferę SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat SANHA Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

16 grudnia 2014 godz. 08:25

15 grudnia 2014 godz. 20:12

15 grudnia 2014 godz. 16:39

15 grudnia 2014 godz. 13:42

15 grudnia 2014 godz. 12:08

15 grudnia 2014 godz. 11:00

15 grudnia 2014 godz. 09:16

15 grudnia 2014 godz. 08:59

15 grudnia 2014 godz. 06:44

14 grudnia 2014 godz. 22:18

14 grudnia 2014 godz. 22:03

14 grudnia 2014 godz. 21:50

14 grudnia 2014 godz. 19:27

14 grudnia 2014 godz. 13:23
Tax Care S.A., wiodąca na rynku firma świadcząca usługi w zakresie finansów i księgowości poszukuje pracowników do oddziału w Lubinie stanowisko: Asystentka w biurze (pół etatu) Opis stanowiska: • Aktywne pozyskiwanie i bieżąca obsługa operacyjna Klientów, • Pomoc przy pracach biurowych Eksperta Biznesowego • Budowanie, utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta, • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta – mile widziane, • Komunikatywność, otwartość i nastawienie na pracę z ludźmi, • Bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność i rzetelność, • Wysoka motywacja do pracy, • Zainteresowanie tematyką finansową. Oferujemy: • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, • Pracę w młodym i dynamicznym zespole, • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, • Możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres podany w ogłoszeniu obowiązkowo z klauzulą : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania." Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.

13 grudnia 2014 godz. 21:29

13 grudnia 2014 godz. 21:23

13 grudnia 2014 godz. 14:47
Poszukujemy opiekunki do dziecka. Praca od stycznia 2015, w Lubinie, na osiedlu Zalesie (ulica Krzemieniecka). Z uwagi na pracę obojga rodziców poza Lubinem, wymiar czasu pracy opiekunki wynosi 10 godzin dziennie (6:00-16:00) od poniedziałku do piątku. Podopieczni: Początkowo opieka dotyczyć będzie 21 miesięcznego chłopca (do około 10 lutego). Przez okres urlopu macierzyńskiego (od około 10 lutego przez 6-8 miesięcy) wspólnie z nianią i starszym dzieckiem, w domu przebywać będzie mama z noworodkiem. Następnie w okolicach września (kiedy mama wróci do pracy) starszy chłopiec będzie odprowadzany przez opiekunkę do przedszkola, a zakres opieki niani skupi się na młodszym, wtedy około 7 miesięcznym dziecku. Zakres pracy: opieka, pielęgnacja, zabawy edukacyjne, spacery, przygotowywanie posiłków i karmienie (śniadania, przekąski i około 2 razy w tygodniu obiady dla dziecka), utrzymywanie czystości - sprzątanie po sobie i dziecku. Docelowo odprowadzanie starszego dziecka do przedszkola i zajmowanie się młodszym synem. Zdecydowaliśmy się nie podejmować współpracy z osobami: - palącymi, - bez doświadczenia, - chcącymi równolegle opiekować się własnym dzieckiem, - mieszkającymi poza Lubinem lub Osiekiem. Przewidywany okres pracy: około 33 miesięcy (wiek 2,5 roku młodszego syna) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy na adres maciejjaneczek1@wp.pl do 15 grudnia 2014. W treści wiadomości prosimy zawrzeć informacje na temat: - doświadczenia (wiek dzieci, okres opieki), - referencji (możliwość weryfikacji), - wieku, - oczekiwań finasowych (w wymiarze miesięcznym lub godzinowym), - wszystkich kwalifikacji i umiejętności, które Państwa zdaniem mogą być przydatne w opiece nad dzieckiem. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mailowy: maciejjaneczek1@wp.pl lub telefoniczny 660-740-704 (w godzinach od 9:00 do 19:00).

13 grudnia 2014 godz. 14:01

12 grudnia 2014 godz. 13:56

12 grudnia 2014 godz. 13:51

12 grudnia 2014 godz. 13:44
Centrum Językowe Konik w Głogowie poszukuje chętnych do pracy w charakterze opiekunki osób starszych. Proponowane są trzy modele do wyboru: 1. Umowa polska, ZUS niemiecki dla osób z językiem podstawowym, komunikatywnym. Zarobki> Podstawy 780 EURO NETTO podstawy mocne 855 Euro NETTO komunikatywny minus 950 Euro 2. Umowa niemiecka , niemiecka Gewerbe (działalność w Niemczech- wszystkim zajmuje się nasza firma) dla osób z językiem komunikatywnym plus oraz dobrym i bardzo dobrym. Od 900 Euro do 1300E 900/1000 j, komunikatywny 1000/ 1100 j, dobry 1100/1200 j, bardzo dobry 1200/1300 j. bardzo dobry z referencjami Oferta warunki polskie (działalność w Polsce) NAJKORZYSTNIEJSZA!!! 1. Druk A1, karta NFZ 2. Własna działalność (WSZYSTKO ROBI NASZA FIRMA!) 3. Nasza księgowość otwiera kobietom działalność, 4. .Nasza księgowość rozlicza oraz wypisuje druczki dla naszych Pan, dostają gotowe druczki do przelewu. 5. Możemy zawieszać działalność na czas pobytu w PL i dawać ubezpieczenie nasze Polskie aby była ciągłość i zero kosztów dla naszych Pań. 900- 1050 j podstawowy 1150/1200- j. komunikatywny 1400 j. dobry 1500j. bardzo dobry 1550 j. bardzo dobry z referencjami WARUNKI NIEMIECKIE (KORZYŚCI): Już po 5 przepracowanych latach (warunkiem jest odprowadzenie 60 miesięcznych składek i osiągnięcie 67 roku życia) pracownikowi przysługuje niemiecka emerytura. Przy czym nie jest tu wymagana ciągłość pracy, a składki mogą zostać zsumowane. Podsumowując: nawet 1 miesiąc pracy w Niemczech liczy nam się do ogólnego stażu pracy i zostanie zaliczony przy ustalaniu praw emerytalnych w Polsce. Pełne ubezpieczenie zdrowotne w niemieckiej państwowej kasie chorych Ubezpieczenie zdrowotne w Niemczech daje nam możliwość darmowego korzystania z niemieckiej służby zdrowia już od pierwszego dnia pracy. Posiadając niemiecką kartą ubezpieczeniową nabywamy takie same prawa, jak każdy obywatel Niemiec. Kindergeld (świadczenia rodzinne) Kindergeld, czyli świadczenia rodzinne przysługujące rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz takim, które studiują. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko - 190 €, z kolei na czwarte - 215 € miesięcznie Prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujemy 12 miesiecy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje nam prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych z możliwością jego wypłaty w Polsce

12 grudnia 2014 godz. 12:28
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Doradcy Klienta. Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i małych i średnich firm kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów bankowych realizacja założonych celów sprzedażowych Wymagania: doświadczenie w aktywnej sprzedaży komunikatywność i bardzo dobre zdolności interpersonalne umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem ukierunkowanie na realizację zadań i osiągania założonych celów umiejętność pracy pod presją czasu zaangażowanie i nastawienie na sukces wykształcenie min. średnie Oferujemy: umowę o pracę bardzo atrakcyjny system wynagradzania (podstawa+premia) szeroką gamę szkoleń umożliwiających zdobycie nowych kompetencji możliwości rozwoju zawodowego Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacjachocianow@gmail.com . Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

12 grudnia 2014 godz. 08:29

11 grudnia 2014 godz. 23:23

11 grudnia 2014 godz. 22:18

11 grudnia 2014 godz. 18:06
COMPANY DESCRIPTION Blasting News is a fully independent magazine based on the principles of social journalism and is powered by the voices of thousands of people, called Blasters. Blasting News has an ambitious plan: to make our world a better one, giving everyone the possibility of sharing ideas with a global audience and enjoying truly independent information. Currently read by 10 million people each month, Blasting News offers a space to publish and discuss news and opinions to a fast growing community of more than 70,000+ Blasters. Blasting News has a very innovative proposition: • 100% Independent Blasting News encourages a plurality of points of view. All blasters can freely choose the topic and the medium of their contents. Blasting News fosters George Whitefield’s principle “We’ll just have to agree to disagree.” • 100% Democratic Blasting News does not have any central editorial office: we have developed a technology that promotes the most Interesting, highest quality news, taking into account a huge number of factors. • 100% Meritocratic Blasters earn money thanks to a simple quality-based system: the more people that read the content, the more money the Blaster receives. Money comes from advertisement sold on the webpages. The company started up a year ago. Based in Switzerland, Blasting News is now going global, and thus far it is live in 32 countries. Job Title Senior Blaster Main Goal • Support the International Department (based in Switzerland) in order to make Blasting News the highest quality magazine in the following countries: Brazil, France, Germany, Greece, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, and United Kingdom. Main Responsibilities • Report news and tell great stories, and if possible, using a broad set of media including: written articles, videos, photos and audio. • Read and approve or reject news content produced by Blasters. • Spreading the Blasting News’ virus in your specific Country by looking for new Blasters and managing the local Blaster community. • Take care of digital marketing activities under the supervision of the International Department. • Give suggestions and hints to improve Blasting News in your Country. Competences and Experience • Is extremely passionate about innovative online media paradigms and social journalism. • Possesses a real interest in social media marketing and has community management skills. • A deep knowledge of writing content on the web. • A strong entrepreneurial spirit, proactivity and focus on innovation. • Is a native Polish speaker. Operating Details • Job Location: Anywhere. The Senior Blaster is not required to check in at an office. • Working hours: Flexible. The Senior Blaster can work full time or part time. Compensation Variable, as compensation is proportionate to the actual commitment of the Senior Blaster. Senior Blasters are compensated according to: • The number of articles and the effectiveness of those articles (the compensation is up to €150 per article) • The amount of time spent approving or reviewing articles written by other Blasters • The number of new Blasters they are able to bring into the community Selection Process • The candidate must send their cover letter and CV to jobs@blastingnews.com with: “Ref: Senior Blaster application, Poland” in the subject line. • The HR team will evaluate the cover letter and the CV, and if they are seen as promising will follow up with the candidate and start the interview process • The interview process will proceed primarily on Skype Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Blasting Sagl z siedzibą w Szwajcarii, via Livio 14, 6530 Chiasso."

11 grudnia 2014 godz. 16:08

11 grudnia 2014 godz. 14:00
Poszukujemy opiekunki do dziecka. Praca od stycznia 2015, w Lubinie, na osiedlu Zalesie (ulica Krzemieniecka). Z uwagi na pracę obojga rodziców poza Lubinem, wymiar czasu pracy opiekunki wynosi 10 godzin dziennie (6:00-16:00) od poniedziałku do piątku. Podopieczni: Początkowo opieka dotyczyć będzie 21 miesięcznego chłopca (do około 10 lutego). Przez okres urlopu macierzyńskiego (od około 10 lutego przez 6-8 miesięcy) wspólnie z nianią i starszym dzieckiem, w domu przebywać będzie mama z noworodkiem. Następnie w okolicach września (kiedy mama wróci do pracy) starszy chłopiec będzie odprowadzany przez opiekunkę do przedszkola, a zakres opieki niani skupi się na młodszym, wtedy około 7 miesięcznym dziecku. Zakres pracy: opieka, pielęgnacja, zabawy edukacyjne, spacery, przygotowywanie posiłków i karmienie (śniadania, przekąski i około 2 razy w tygodniu obiady dla dziecka), utrzymywanie czystości - sprzątanie po sobie i dziecku. Docelowo odprowadzanie starszego dziecka do przedszkola i zajmowanie się młodszym synem. Zdecydowaliśmy się nie podejmować współpracy z osobami: - palącymi, - bez doświadczenia, - chcącymi równolegle opiekować się własnym dzieckiem, - mieszkającymi poza Lubinem lub Osiekiem. Przewidywany okres pracy: około 33 miesięcy (wiek 2,5 roku młodszego syna) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy na adres maciejjaneczek1@wp.pl do 15 grudnia 2014. W treści wiadomości prosimy zawrzeć informacje na temat: - doświadczenia (wiek dzieci, okres opieki), - referencji (możliwość weryfikacji), - wieku, - oczekiwań finasowych (w wymiarze miesięcznym lub godzinowym), - wszystkich kwalifikacji i umiejętności, które Państwa zdaniem mogą być przydatne w opiece nad dzieckiem. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mailowy: maciejjaneczek1@wp.pl lub telefoniczny 660-740-704 (w godzinach od 9:00 do 19:00).

10 grudnia 2014 godz. 21:13

10 grudnia 2014 godz. 21:08

10 grudnia 2014 godz. 17:35

10 grudnia 2014 godz. 15:29
OFERTA PRACY W FILAR NIERUCHOMOŚCI Jesteśmy największym lokalnym biurem obrotu nieruchomościami o ugruntowanej pozycji na rynku lubińskim. Nasz zespół składa się z młodych, ambitnych ludzi, których łączy pasja do nieruchomości . Zapewniamy pracę w miłej atmosferze, bo wierzymy, że „sukces nie jest przedsięwzięciem solowym - trzeba go dzielić z innymi. Nie wymaga też rywalizacji - wystarcza go dla wszystkich...”. Jeśli jesteś osobą pełną entuzjazmu, ambitną, która nie boi się wyzwań, interesującą się branżą nieruchomości - zapraszamy Cię do naszego zespołu :) OFERUJEMY: • pracę w miłej atmosferze i w świetnym zespole ludzi • nieograniczone możliwości zarobkowe – do wyboru różnorodne modele współpracy • bazę klientów poszukujących oraz bazę nieruchomości • świadczenia pozapłacowe: telefon, laptop, zwrot kosztów paliwa • pełne wsparcie ze strony managera oraz innych doradców • wyjątkową, partnerską kulturę firmy • pracę w siedzibie firmy oraz w terenie miasta OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:  doświadczenia zawodowego w branży nieruchomości  silnej motywacji do pracy i realizacji celów  wysokiej kultury osobistej  umiejętności budowania relacji z klientami  zainteresowania tematyką nieruchomości  doświadczenia i zamiłowania do sprzedaży  przedsiębiorczości, ambicji , dyspozycyjności  własnego auta do dyspozycji Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: filar@nieruchomosci.lubin.pl GWARANTUJEMY POUFNOŚĆ ! Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

10 grudnia 2014 godz. 15:21

10 grudnia 2014 godz. 13:01

10 grudnia 2014 godz. 11:27

9 grudnia 2014 godz. 20:24
Poszukujemy opiekunki do dziecka. Praca od stycznia 2015, w Lubinie, na osiedlu Zalesie (ulica Krzemieniecka). Z uwagi na pracę obojga rodziców poza Lubinem, wymiar czasu pracy opiekunki wynosi 10 godzin dziennie (6:00-16:00) od poniedziałku do piątku. Podopieczni: Początkowo opieka dotyczyć będzie 21 miesięcznego chłopca (do około 10 lutego). Przez okres urlopu macierzyńskiego (od około 10 lutego przez 6-8 miesięcy) wspólnie z nianią i starszym dzieckiem, w domu przebywać będzie mama z noworodkiem. Następnie w okolicach września (kiedy mama wróci do pracy) starszy chłopiec będzie odprowadzany przez opiekunkę do przedszkola, a zakres opieki niani skupi się na młodszym, wtedy około 7 miesięcznym dziecku. Zakres pracy: opieka, pielęgnacja, zabawy edukacyjne, spacery, przygotowywanie posiłków i karmienie (śniadania, przekąski i około 2 razy w tygodniu obiady dla dziecka), utrzymywanie czystości - sprzątanie po sobie i dziecku. Docelowo odprowadzanie starszego dziecka do przedszkola i zajmowanie się młodszym synem. Zdecydowaliśmy się nie podejmować współpracy z osobami: - palącymi, - bez doświadczenia, - chcącymi równolegle opiekować się własnym dzieckiem, - mieszkającymi poza Lubinem lub Osiekiem. Przewidywany okres pracy: około 33 miesięcy (wiek 2,5 roku młodszego syna) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy na adres maciejjaneczek1@wp.pl do 15 grudnia 2014. W treści wiadomości prosimy zawrzeć informacje na temat: - doświadczenia (wiek dzieci, okres opieki), - referencji (możliwość weryfikacji), - wieku, - oczekiwań finansowych (w wymiarze miesięcznym lub godzinowym), - wszystkich kwalifikacji i umiejętności, które Państwa zdaniem mogą być przydatne w opiece nad dzieckiem. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mailowy: maciejjaneczek1@wp.pl lub telefoniczny 660-740-704 (w godzinach od 9:00 do 19:00).

9 grudnia 2014 godz. 19:19

9 grudnia 2014 godz. 12:32
Polska firma, współpracująca z niemieckimi inwestorami, instytucjami oraz międzynarodowymi firmami, poszukuje murarzy, cieśli, zbrojarzy, betoniarzy, brukarzy. Oferujemy: - legalną pracę na niemieckich warunkach z umowę na czas nieokreślony - zakwaterowanie (pensjonaty, hotele; pokoje 2- lub 3-os.), - atrakcyjne wynagrodzenie (stawki godzinowe, regularne płatności), - stałą opiekę biura. Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego - preferowani kandydaci w wieku 25-55 lat, - udokumentowane doświadczenie w zawodzie, - sumienność, rzetelność w pracy, - dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz, - brak nałogów, Osoby zainteresowane prosi o wysłanie CV wraz z aktualnym zdjęciem i dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe (uprawnienia, świadectwa pracy, referencje, itp.)na adres mailowy biuro@ruben-bau.eu Biuro rekrutacji czynne od pn. do pt. w godz. 8-15 tel. 537576392 Polska firma, współpracująca z niemieckimi inwestorami, instytucjami oraz międzynarodowymi firmami, poszukuje murarzy, cieśli, zbrojarzy, betoniarzy, brukarzy. Oferujemy: - legalną pracę na niemieckich warunkach z umowę na czas nieokreślony - zakwaterowanie (pensjonaty, hotele; pokoje 2- lub 3-os.), - atrakcyjne wynagrodzenie (stawki godzinowe, regularne płatności), - stałą opiekę biura. Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego - preferowani kandydaci w wieku 25-55 lat, - udokumentowane doświadczenie w zawodzie, - sumienność, rzetelność w pracy, - dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz, - brak nałogów, Osoby zainteresowane prosi o wysłanie CV wraz z aktualnym zdjęciem i dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe (uprawnienia, świadectwa pracy, referencje, itp.)na adres mailowy biuro@ruben-bau.eu Biuro rekrutacji czynne od pn. do pt. w godz. 8-15 tel. 537576392

9 grudnia 2014 godz. 09:03

8 grudnia 2014 godz. 20:39
Poszukujemy opiekunki do dziecka. Praca od stycznia 2015, w Lubinie, na osiedlu Zalesie (ulica Krzemieniecka). Z uwagi na pracę obojga rodziców poza Lubinem, wymiar czasu pracy opiekunki wynosi 10 godzin dziennie (6:00-16:00) od poniedziałku do piątku. Podopieczni: Początkowo opieka dotyczyć będzie 19 miesięcznego chłopca (do około 10 lutego). Przez okres urlopu macierzyńskiego (od około 10 lutego przez 6-8 miesięcy) wspólnie z nianią i starszym dzieckiem, w domu przebywać będzie mama z noworodkiem. Następnie w okolicach września (kiedy mama wróci do pracy) starszy chłopiec będzie odprowadzany przez opiekunkę do przedszkola, a zakres opieki niani skupi się na młodszym, wtedy około 7 miesięcznym dziecku. Zakres pracy: opieka, pielęgnacja, zabawy edukacyjne, spacery, przygotowywanie posiłków i karmienie (śniadania, przekąski i około 2 razy w tygodniu obiady dla dziecka), utrzymywanie czystości - sprzątanie po sobie i dziecku. Docelowo odprowadzanie starszego dziecka do przedszkola i zajmowanie się młodszym synem. Zdecydowaliśmy się nie podejmować współpracy z osobami: - palącymi, - bez doświadczenia, - chcącymi równolegle opiekować się własnym dzieckiem, - mieszkającymi poza Lubinem lub Osiekiem. Przewidywany okres pracy: około 33 miesięcy (wiek 2,5 roku młodszego syna) Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy na adres maciejjaneczek1@wp.pl do 15 grudnia 2014. W treści wiadomości prosimy zawrzeć informacje na temat: - doświadczenia (wiek dzieci, okres opieki), - referencji (możliwość weryfikacji), - wieku, - oczekiwań finansowych (w wymiarze miesięcznym lub godzinowym), - wszystkich kwalifikacji i umiejętności, które Państwa zdaniem mogą być przydatne w opiece nad dzieckiem. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt e-mailowy: maciejjaneczek1@wp.pl lub telefoniczny 660-740-704 (w godzinach od 9:00 do 19:00).

8 grudnia 2014 godz. 20:15
Centrum Językowe KONIK w Głogowie poszukuje opiekunki do osób starszych. Nowe warunki od stycznia 2015!!!!! 3 Modele do wyboru 1.zatrudnienie przez nas na umowie polskiej, polski ZUS , POLSKA A1 Oferujemy zatrudnienie ciągłe. Ubezpieczenie całoroczne!!!! PŁACIMY FUNDUSZ PRACY CO OZNACZA , ŻE PO 12 MIESIĄCACH ROWNIEŻ NALEŻY SIĘ PANI ZASIŁEK 2.Własna działalność Polska 3.Umowa niemiecka !!!!!!! Oferujemy> Już po 5 przepracowanych latach (warunkiem jest odprowadzenie 60 miesięcznych składek i osiągnięcie 67 roku życia) pracownikowi przysługuje niemiecka emerytura. Przy czym nie jest tu wymagana ciągłość pracy, a składki mogą zostać zsumowane. Podsumowując: nawet 1 miesiąc pracy w Niemczech liczy nam się do ogólnego stażu pracy i zostanie zaliczony przy ustalaniu praw emerytalnych w Polsce. Pełne ubezpieczenie zdrowotne w niemieckiej państwowej kasie chorych Ubezpieczenie zdrowotne w Niemczech daje nam możliwość darmowego korzystania z niemieckiej służby zdrowia już od pierwszego dnia pracy. Posiadając niemiecką kartą ubezpieczeniową nabywamy takie same prawa, jak każdy obywatel Niemiec. Kindergeld (świadczenia rodzinne) Kindergeld, czyli świadczenia rodzinne przysługujące rodzicom (opiekunom prawnym) dzieci do 25 roku życia. Świadczenia należą się dzieciom przedszkolnym, w wieku szkolnym oraz takim, które studiują. Na pierwszą dwójkę dzieci należą się świadczenia w wysokości 184 €, na trzecie dziecko - 190 €, z kolei na czwarte - 215 € miesięcznie Prawo do zasiłku dla bezrobotnych w Polsce Jeśli przepracujemy 12 miesiecy (w ciągu ostatnich 18 miesięcy kalendarzowych), przysługuje nam prawo do niemieckiego zasiłku dla bezrobotnych z możliwością jego wypłaty w Polsce. Zarobki zależne od języka niemieckiego. OD 800 DO 1300 EURO NETTO!!!! Poszukujemy Pań z doświadczeniem: Językiem podstawowym> Językiem komunikatywnym> Językiem dobry> Językiem bardzo dobrym > J.podstawowym 800-1000 euro J.komunikatywnym 1000-1100 euro J.dobrym 1100-1200 euro J.bardzo dobrym 1200-1300 euro Pracujemy z największymi firmami w Niemczech, oferujemy dużo ofert , dziennie około 15 nowych oraz wiele zastępstw. Zgłoszenia proszę przesyłać na maila: iru120@wp.pl www.pracadlaopiekunek.pl

8 grudnia 2014 godz. 15:39

8 grudnia 2014 godz. 14:26

8 grudnia 2014 godz. 11:12

7 grudnia 2014 godz. 19:29

7 grudnia 2014 godz. 18:58

7 grudnia 2014 godz. 18:50

7 grudnia 2014 godz. 18:44

7 grudnia 2014 godz. 10:21

5 grudnia 2014 godz. 19:36

5 grudnia 2014 godz. 18:55

5 grudnia 2014 godz. 13:14

5 grudnia 2014 godz. 12:12

5 grudnia 2014 godz. 11:16

5 grudnia 2014 godz. 11:00

5 grudnia 2014 godz. 09:42
SANHA Polska Sp. z o.o. wiodące niemieckie przedsiębiorstwo, produkujące części do rurociągów oraz złączki z zakresu branży sanitarnej i klimatyzacyjnej, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na stanowisko: TECHNOLOG KONSTRUKTOR UMOWA O PRACĘ Miejsce: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Termin rozpoczęcia: do ustalenia Co proponujemy? •analiza konstrukcji wyrobów z opracowaniem technologii oraz konstrukcji narzędzi i niezbędnego wyposażenia •projektowanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych •wspieranie projektów doskonalenia procesów produkcyjnych pod względem technicznym i jakościowym •rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych •wdrażanie nowych detali do produkcji •nadzór technologiczny przy wdrażaniu nowych technologii obróbki detali Od kandydatów oczekujemy: •przynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z projektowaniem procesu technologicznego na automaty wrzecionowe krzywkowe (Gildemeister , Schutte) •wykształcenie wyższe techniczne •bardzo dobra obsługa programu Auto-CAD Mechanical i Inventor •znajomość rysunku technicznego i podstaw konstrukcji maszyn •znajomość pakietu MS Office •analityczne myślenie •komunikatywność •kreatywność •zaangażowanie w wykonywaną pracę •dobra organizacja czasu pracy •umiejętność pracy w zespole •podstawową znajomością norm branżowych i dyrektyw unijnych Oferujemy: •bardzo atrakcyjne wynagrodzenie •zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy o dzieło •ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie •możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji •przyjazną atmosferę SANHA rozrasta się - chciałbyś rosnąć z nami? Z przyjemnością pragniemy poinformować, iż od początku swojej działalności stale obserwujemy dynamiczny wzrost potencjału firmy, dochodów, a także satysfakcji klientów. Dzięki naszym produktom, doskonałym referencjom i zmotywowanej załodze, codziennie poszerzamy swoje horyzonty: jeszcze większe zorientowanie na klienta, większa efektywność produkcji, więcej odpowiedzialności. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności i potencjał - zapraszamy do składania aplikacji. Sposób aplikowania: Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji na adres e-mail: elzbieta.loza@sanha.com.pl lub na adres siedziby: SANHA Polska Sp. z o.o., Legnica, ul. Poznańska 49 Więcej informacji na temat SANHA Polska sp. z o.o.: www.sanha.com.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..