Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
 
      Sobota, 23 maja 2015r.
Imieniny:  Emilia, Iwona, Leoncjusz, Michał, Renata
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

22 maja 2015 godz. 21:15

22 maja 2015 godz. 17:08

22 maja 2015 godz. 15:15

22 maja 2015 godz. 11:33

22 maja 2015 godz. 11:21
Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. (Certyfikat nr 3171) jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii. Dla Naszego Klienta z terenu Holandii poszukujemy kandydatów na stanowisko: PRACOWNIKA PRODUKCJI Praca na hali produkcyjnej przy pakowaniu żywności . Z uwagi na realizację przez pracodawcę holenderskiego polityki promocji zatrudnienia osób młodych, wkraczających dopiero na rynek pracy - ofertę kierujemy przede wszystkim do młodzieży pełnoletniej na tzw. wiekówce holenderskiej . OBOWIĄZKI: - pakowanie żywności na hali produkcyjnej lub rozładunek kontenerów - przygotowywanie towaru do wysyłki do super i hipermarketów - kontrola jakości palet do wysyłki WYMAGANIA: - gotowość do podjęcia pracy od zaraz - osoba młoda, energiczna z poczuciem humoru ale odpowiedzialnie podchodząca do obowiązków - mile widziane prawo jazdy kat. B, - preferowane kobiety OFERUJEMY: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na warunkach holenderskich, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość zdobycia doświadczenia - zakwaterowanie, - ubezpieczenie, - pomoc w załatwieniu formalności - opiekę polskiego koordynatora na miejscu. Wyjazdy organizujemy z okolic Śląskiego, Dolnośląskiego, Opolskiego, Lubuskiego. Kontakt: Koordynator klienta –Marta. Proszę wysyłać CV na adres a-mail podany poniżej. Biuro w Przemyślu czynne pn.-piąt. od godz. 9.00 do 17.00 • pollux.przemysl@pollux-international.eu • +48166784444 • +48503491090

22 maja 2015 godz. 09:42

21 maja 2015 godz. 15:55

21 maja 2015 godz. 13:12

21 maja 2015 godz. 10:34

21 maja 2015 godz. 06:57

20 maja 2015 godz. 21:17

20 maja 2015 godz. 20:47

20 maja 2015 godz. 15:31

20 maja 2015 godz. 13:06

20 maja 2015 godz. 13:05

19 maja 2015 godz. 22:14

19 maja 2015 godz. 17:50

19 maja 2015 godz. 17:28

19 maja 2015 godz. 14:23

19 maja 2015 godz. 14:20
Obecnie poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży / Membership Consultant Miejsce pracy: Cuprum Arena Lubin Jako Konsultant ds. Sprzedaży/Membership Consultant będziesz spotykać się z potencjalnymi klientami wskazując im korzyści płynące z uzyskania statusu Członka Pure Jatomi Fitness. Działając z entuzjazmem i pasją zaprezentujesz naszą ofertę, dostosowując ją do indywidualnych potrzeb klienta. Twoim zadaniem będzie również aktywny udział w kampaniach promocyjnych w klubach oraz o zasięgu pozaklubowym, a także realizacja celów sprzedażowych. Wymagania: Poszukujemy osób pełnych entuzjazmu, potrafiących dzielić się swoją pasją do fitness. Osób, które posiadają doświadczenie w pracy w środowisku skoncentrowanym na kliencie oraz posiadających zdolność swobodnego komunikowania się i umiejętność przekonywania do swojego zdania. Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: umowę o pracę oraz prowizję, pracę w młodym dynamicznym zespole. Jeśli fitness jest Twoją pasją i chcesz spędzać dni w pracy na promowaniu korzyści płynących z członkostwa w naszych Klubach, pomagając tym samym pozyskiwać nowych członków, prześlij swoje CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com wpisując w tytule wiadomości: „CV-MC” Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

18 maja 2015 godz. 23:21

18 maja 2015 godz. 20:55

18 maja 2015 godz. 16:57

18 maja 2015 godz. 16:37

18 maja 2015 godz. 14:56

18 maja 2015 godz. 14:53
Suder plus Sp. z o.o. (www.suder.eu) działa na rynku od 1993 roku, a pod obecną nazwą od roku 2005, dostarczając niezawodne części zamienne do samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, przyczep, naczep, osi oraz autobusów. Suder plus razem z siecią partnerską Suder & Suder tworzą rozbudowaną sieć dystrybucji, która obejmuje największe miasta w całej Polsce i jest sukcesywnie poszerzana. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika do oddziału firmy na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Miejsce pracy: Lubin Zakres obowiązków: • Dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, • Dobór i sprzedaż akcesoriów, • Dobór i sprzedaż wyposażenia warsztatowego, • Pozyskiwanie nowych klientów. Wymagania: • Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne ze specjalizacją mechanik samochodowy), • Doświadczenie w branży samochodowej min. 1 rok (mile widziana branża samochody ciężarowe), • Doświadczenie w kontakcie z klientem (obsługa klienta, handel, usługi), • Zainteresowanie motoryzacją, • Prawo jazdy kat. B, • Umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: • Pracę w renomowanej, stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, • Zatrudnienie na umowę o pracę, • Możliwości rozwoju zawodowego, • Wsparcie doświadczonego zespołu, • Ciekawą pracę w młodym zespole. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie ofert zawierających CV na adres e-mail. W tytule wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska i miejsce pracy. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).”

18 maja 2015 godz. 09:37

18 maja 2015 godz. 09:35

18 maja 2015 godz. 09:30

17 maja 2015 godz. 18:33

17 maja 2015 godz. 17:00

17 maja 2015 godz. 15:12
Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. (Certyfikat nr 3171) jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii. Dla Naszego Klienta z terenu Holandii poszukujemy kandydatów na stanowisko: PRACOWNIKA PRODUKCJI Praca na hali produkcyjnej przy pakowaniu żywności . Z uwagi na realizację przez pracodawcę holenderskiego polityki promocji zatrudnienia osób młodych, wkraczających dopiero na rynek pracy - ofertę kierujemy przede wszystkim do młodzieży pełnoletniej na tzw. wiekówce holenderskiej . OBOWIĄZKI: - pakowanie żywności na hali produkcyjnej lub rozładunek kontenerów - przygotowywanie towaru do wysyłki do super i hipermarketów - kontrola jakości palet do wysyłki WYMAGANIA: - gotowość do podjęcia pracy od zaraz - osoba młoda, energiczna z poczuciem humoru ale odpowiedzialnie podchodząca do obowiązków - mile widziane prawo jazdy kat. B, - preferowane kobiety OFERUJEMY: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na warunkach holenderskich, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość zdobycia doświadczenia - zakwaterowanie, - ubezpieczenie, - pomoc w załatwieniu formalności - opiekę polskiego koordynatora na miejscu. Wyjazdy organizujemy z okolic Śląskiego, Dolnośląskiego, Opolskiego, Lubuskiego. Kontakt: Koordynator klienta –Marta. Proszę wysyłać CV na adres a-mail podany poniżej. Biuro w Przemyślu czynne pn.-piąt. od godz. 9.00 do 17.00 • pollux.przemysl@pollux-international.eu • +48166784444 • +48503491090

17 maja 2015 godz. 00:14

16 maja 2015 godz. 21:13

15 maja 2015 godz. 17:03

15 maja 2015 godz. 13:30
BROKER HR dla klienta, działającego w branży finansowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Opiekun Klienta Miejsce pracy: Lubin W codziennej pracy odpowiadać będziesz za: - obsługę klienta bezpośrednio w biurze, - dobór szytych na miarę rozwiązań dopasowanych do klienta, - dbanie o wizerunek firmy, - raportowanie działań i przestrzegania procedur rejestracyjnych zgodnie z firmowymi wytycznymi, - zapewnienie wysokiej jakości obsługi i zadowolenia klienta, - realizację założonych celów indywidualnych. Nasz Klient przygotował dla Ciebie: - pracę biurową w centrum miasta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00, - gwarantowaną podstawę i system premiowy od początku współpracy, - umowę o pracę (po krótkim okresie próbnym), - pracę na bazie klientów zapewnionej przez firmę (pozyskiwaniem klientów zajmuje się dział marketingu), - w pełni wyposażono biuro i miejsce do spotkań z klientami, - pełną ofertę różnych banków i instytucji finansowych, - sprawny i szybki CRM z dostępem on-line, - awanse i rozwój kariery, - pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport). Oczekujemy od Ciebie: - entuzjazmu i pozytywnej energii, - łatwości w nawiązywaniu relacji, - skuteczności w działaniu, - chęci rozwijania się i doskonalenia własnych umiejętności, - mocnego zorientowania na potrzeby klienta, - bardzo dobrej organizacji pracy, Jeśli szukasz nowych wyzwań, APLIKUJ! Osoby, które przejdą pozytywnie rozmowę rekrutacyjną będą zaproszone na szkolenie wdrożeniowe, które odbędzie się w centrum szkoleniowym CSC we Wrocławiu. Prosimy o dołączenie klauzuli: "Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. , poz.1182, 1662)". Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

15 maja 2015 godz. 10:09

14 maja 2015 godz. 20:28

14 maja 2015 godz. 13:54
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy w sieci Getin Banku na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA Miejsce pracy: Lubin Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • realizację zadań sprzedażowych, • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, • inicjowanie działań wspierających sprzedaż, • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, • przestrzeganie procedur i standardów, • obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego maturalnego, • minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, • umiejętności sprzedażowych, • umiejętności społecznych, • umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy, • umiejętności aktywnego słuchania, • umiejętności pracy w zespole, • silnej motywacji do działania, • biegłej obsługi komputera, • praktycznej znajomości MS Office, • mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego, • statusu osoby niekaranej. Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), • prywatną opiekę medyczną, • pakiet sportowo – rekreacyjny, • niezbędne narzędzia pracy, • szerokie możliwości rozwoju, • uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ j.tyndyk@getinbank.pl z dopiskiem OK/05/15/LUBIN w tytule wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

14 maja 2015 godz. 12:19

14 maja 2015 godz. 09:35

14 maja 2015 godz. 09:31

13 maja 2015 godz. 21:53
Firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym w Legnicy, w związku z ciągłym rozwojem, satysfakcją wśród klientów oraz nieprzerwaną potrzebą wzmacniania swojego zespołu pracowniczego, poszukuje do pracy w Legnicy kandydatów na różnego rodzaju stanowiska: administracyjne m.in.: Inżynierów, Mistrzów, Brygadzistów, Specjalistów, produkcyjne m.in. Pracowników produkcji, Montażu, Magazynu Miejsce pracy: Legnica Rodzaj umowy: umowa o pracę Termin rozpoczęcia: do uzgodnienia Co proponujemy? •możliwość doskonalenia kompetencji zawodowych w międzynarodowej organizacji, •zakres obowiązków zgodny z opisem stanowiska pracy i kompetencjami kandydata, •skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, •mentoring pracowniczy, •możliwość wdrażania podczas pracy własnych pomysłów i usprawnień, •możliwość porozumiewania się i rozwijania znajomości języków obcych np. angielski, niemiecki – dofinansowanie nauki, •wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kompetencji, •nagrody uznaniowe, •świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, •dofinansowaną stołówkę posiłkową, •imprezy integracyjne, •roczne rozmowy pracownicze, •szkolenia, przekwalifikowania, •bezpieczne i higieniczne warunki pracy, •pielęgnowaną zasadę dobrego wychowania i wzajemnego szacunku w pracy. Od kandydatów oczekujemy w zależności od stanowiska pracy: •wykształcenia średniego lub wyższego, •doświadczenia w wykonywaniu określonych obowiązków na danym stanowisku, •znajomości j. obcych, •odpowiednich uprawnień, •umiejętności obsługi programów komputerowych, inżynieryjnych, •odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań, •dokładności, skrupulatności i samodzielności, •motywacji i zaangażowania do pracy. Pragniemy poinformować, iż od początku działalności obserwujemy ogromny wzrost potencjału i możliwości firmy z zakresu swojej branży oraz zasobów ludzkich. Dzięki naszej zmotywowanej i wspieranej Kadrze pracowniczej, produktom i jakości produkcji, codziennie cieszymy się z zadowolenia naszych klientów. Chcemy starać się wciąż o co raz to większą efektywność produkcji, zaufanie oraz uznanie na rynku polskim i zagranicznym. Jeśli podzielasz nasze poglądy i chcesz zwiększyć swoje umiejętności oraz potencjał, dołączyć do grona zespołu i cieszyć się z dobrego pracodawcy- zapraszamy do składania aplikacji. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o zgłaszanie swoich aplikacji przez formularz lub mail: p.pracalegnica@wp.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 833 )."

13 maja 2015 godz. 18:03

13 maja 2015 godz. 17:41

13 maja 2015 godz. 15:30
Koordynator BHP / Starszy Specjalista ds. BHP Miejsce pracy: Dział Personalny / Legnica (Nr ref. BHP/2015) Wymagania ◦wykształcenie wyższe kierunkowe BHP, lub wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu BHP ◦minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w przemyśle, w branży Automotive i inwestycjach typu greenfield będą dodatkowym atutem ◦znajomość prawa odnośnie BHP i ochrony środowiska ◦aktualne szkolenie okresowe z zakresu BHP ◦znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ◦sprawne posługiwanie się pakietem MsOffice Zadania ◦regularna kontrola warunków pracy, wnioskowanie zmian zmniejszających zagrożenia ◦ocena ryzyka zawodowego, prowadzenie dokumentacji i inicjowanie działań zmierzających do przeprowadzenia oceny ◦podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapobiegania wypadkom, prowadzenie dokumentacji oraz dochodzenie powypadkowe ◦czuwanie nad zgodnością z wymaganiami prawnymi w zakresie BHP ◦inicjowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie BHP ◦udział w tworzeniu i aktualizacji procedur i instrukcji w zakresie BHP ◦wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze systemów zarządzania BHP ◦aktywna współpraca z zewnętrznymi organami kontroli ◦inspirowanie, współtworzenie i promowanie kultury bezpieczeństwa w firmie ◦dokształcanie się, zdobywanie wiedzy w obszarach związanych z poprawą warunków pracy Oferujemy ◦możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zróżnicowanych procesach i technologiach ◦pracę w międzynarodowym środowisku ◦możliwość ciągłego rozwoju Lear Corporation Poland II Poland Sp. z o.o. Nowa Wieś Legnicka 109 59-241 Legnickie Pole e-mail: rekrutacja_legnica@lear.com

13 maja 2015 godz. 15:29
Inżynier Procesu (Tłocznia) Miejsce pracy: Inżyniering / Legnica (Nr ref. INŻ.TŁOCZ/www/2015) Wymagania ◦Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Procesu (obszar: Tłocznictwo), ◦Mile widziane doświadczenie w branży automotive ◦Wykształcenie wyższe, techniczne ◦Doświadczenie i umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym ◦Praktyczna wiedza z zakresu Lean Manufacturing, FMEA, SPC, PPAP/APQP, SMED ◦Wiedza z zakresu metod optymalizacji procesu ◦Wiedza z zakresu budowy, naprawy oraz modyfikacji narzędzi (obszar tłoczni) ◦Dobra znajomość języka angielskiego ◦Doświadczenie w pracy z systemami CAD (2D, 3D) ◦Umiejętność analitycznego strategicznego myślenia, podejmowania decyzji ◦Elastyczność samodzielność, wielozadaniowość Zadania ◦Nadzór nad nowymi uruchomieniami (wdrażanie nowych procesów) ◦Współpraca z dostawcami i klientami w sprawach technicznych ◦Zarządzanie, uaktualnianie i archiwizowanie dokumentacji technicznej w swoim obszarze działania ◦Sporządzanie, zatwierdzanie, weryfikowanie i modyfikowanie dokumentów związanych z procesem produkcyjnym ◦Zapewnienie prawidłowości przebiegu procesu technologicznego ◦Ustalanie, weryfikacja i modyfikowanie parametrów pracy pras i narzędziowni ◦Nadzór nad poprawnością layoutu linii produkcyjnych ◦Poszukiwanie nowych rozwiązań redukcji kosztów w swoim obszarze działania ◦Przeprowadzanie analiz procesowych (analizy wykonalności, analizy czasów cykli oraz tempa produkcji) ◦Wykonywanie prób technologicznych ◦Ciągle doskonalenie procesu, optymalizacja procesów produkcyjnych Oferujemy ◦Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zróżnicowanych procesach i technologiach ◦Pracę w międzynarodowym środowisku ◦Możliwość ciągłego rozwoju ◦Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę Lear Corporation Poland II Poland Sp. z o.o. Nowa Wieś Legnicka 109 59-241 Legnickie Pole e-mail: rekrutacja_legnica@lear.com Osoby zainteresowane prosimy o nadesłanie CV wraz z Listem motywacyjnym oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 29-08-1997 r., o ochronie danych osobowych, Dz. U Nr133, poz. 883 na poni¿szy adres w tytule proszę podać nr referencyjny.

13 maja 2015 godz. 15:13

13 maja 2015 godz. 14:38
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: REFERENT DS. ADMINISTRACJI Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: ◾przyjmowanie, rejestrację i rozdysponowywanie wpływającej korespondencji, paczek oraz faxów, ◾przygotowywanie oraz rejestrację dokumentów do wysyłki, ◾ prowadzenie ewidencji dokumentów wpływających, jak i wychodzących z Firmy, ◾ monitowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z ich terminowym dostarczeniem, ◾współpracę z firmami kurierskimi oraz z Pocztą Polską, ◾ prowadzenie centrali telefonicznej, ◾ obsługę firmowej skrzynki e-mail, ◾ przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentacji do Archiwum, ◾organizację oraz obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: ◾doświadczenie w pracy biurowej, ◾bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie, ◾ wykształcenie średnie lub wyższe, ◾ biegła znajomość pakietu MS Office, ◾umiejętność pracy w zespole, ◾entuzjazm, zaangażowanie i energia w działaniu, ◾ nienaganne posługiwanie się językiem polskim, ◾profesjonalizm i wysoka kultura osobista, ◾ prawo jazdy kategorii B. OFERUJEMY: ◾stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, ◾możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy, ◾możliwość dalszego rozwoju zawodowego, ◾zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A., ◾uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?at=1&ip=63&v=firma.ccc.eu Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

13 maja 2015 godz. 10:14

13 maja 2015 godz. 09:52

13 maja 2015 godz. 06:30

12 maja 2015 godz. 23:35
Zapraszam do współpracy. Oriflame jest wiodącą firmą kosmetyczną, oferującą produkty najwyższej jakości do makijażu, pielęgnacji skóry i włosów, zapachy akcesoria i produkty Wellness. ZOSTAŃ KLIENTEM KUPUJĄCYM BEZ 30 % MARŻY LUB ZARABIAJ !!! zapraszam na moją stronę: www.zdrowiezwellness.pl Oprócz 30 % zysku natychmiastowego, który masz na marży są dodatkowe korzyści współpracy z Oriflame dla Ciebie : - dodatkowe rabaty grupowe do 24% - dodatkowe rabaty osobiste do 24 % - jednorazowe nagrody pieniężne - niezależność finansowa - liczne nagrody i prezenty - Ty sam/a decydujesz ile czasu poświęcasz, ile zarabiasz - jesteś własnym szefem - możliwość odroczonej opłaty do 14 dni - możesz kupować tylko dla siebie lub poprowadzić własny dochodowy biznes - kupujesz kiedy chcesz i na dowolną kwotę - BRAK ZOBOWIĄZAŃ - wpisowe GRATIS, katalogi GRATIS - zawsze możesz zrezygnować - Masz dostęp do oferty przez 24 h na dobę. Oglądasz katalog w dogodnej dla Ciebie chwili. - Masz dostęp do ofert specjalnych ( dodatkowych wyprzedaży, promocji) Dołącz do Oriflame już dziś. Możesz tylko zyskać! więcej informacji na mojej stronie: www.zdrowiezwellness.pl Po zapisie do mojej grupy: - możesz liczyć na moje fachowe wsparcie i szkolenia !!! - świetne prezenty na start Jesteś zainteresowany/zainteresowana ? napisz : zdrowiezwellness@gmail.com w treści wpisując: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, nr telefonu lub wypełnij formularz na mojej stronie: www.zdrowiezwellness.pl znajdujący się pod nazwa: DOŁĄCZ DO NAS

12 maja 2015 godz. 13:11

12 maja 2015 godz. 10:10

12 maja 2015 godz. 09:02

11 maja 2015 godz. 19:53

11 maja 2015 godz. 15:59

11 maja 2015 godz. 15:01
W związku z dynamicznym rozwojem sieci klubów 4Steps, unikalnej koncepcji fitness poszukujemy osoby na stanowisko: Instruktor Fitness – Trener Personalny Miejsce pracy: Lubin Region: dolnośląskie Do obowiązków kandydata należeć będzie: • prowadzenie treningów grupowych oraz treningów indywidualnych z zakresu:trening cardio / dyscypliny wytrzymałościowe - rower, bieżnia, wiosła/ ćwiczenia siłowe / elementy treningu funkcjonalnego. • zapewnienie prawidłowej, zgodnej ze standardami obsługi klienta • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług • pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje ze stałymi klientami • budowanie silnej pozycji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek • wspieranie ćwiczących w zmianie stylu życia Wymagania i kompetencje: • uprawnienia instruktora fitness / instruktora fitness konkretnej specjalności / tytul trenera • mile widziane szerokie kompetencje w wielu kierunkach fitness; • doświadczenie w prowadzeniu zajęć fitness oraz treningów personalnych (lub treningow/grup sportowych) • doświadczenie w zakresie obsługi klienta, umiejętność utrzymywania pozytywnych relacji z klientami • charyzma i chęć rozwoju • wysoka kultura osobista • umiejętności interpersonalne i otwartość • gotowość do pracy w systemie zmianowym Oferujemy: • ambitną, pełną wyzwań pracę • możliwość rozwoju • zdobycie doświadczenia w stale rozwijającej się firmie • stabilne i dobre warunki zatrudnienia Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji CV adres pkordek@4-steps.pl CV ze zdjęciem zawierający klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla po-trzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"  

11 maja 2015 godz. 14:37

11 maja 2015 godz. 14:01
Netia S.A. to alternatywny, najszybciej rosnący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Świadczą o tym nie tylko osiągnięcia firmy, ale nasza ambitna strategia długoterminowa. Naszym celem jest osiągnięcie pozycji preferowanego dostawcy usług szerokopasmowych. Poszukujemy kandydatów do współpracy • Szukasz pracy? Może chcesz zmienić dotychczasową? • Masz doświadczenie w sprzedaży, a może chcesz się nauczyć sprzedawać? • Lubisz kontakt z ludźmi i jesteś komunikatywny? • Motywują Cię wyzwania i możliwość wysokich zarobków wypracowanych dzięki efektywnej sprzedaży? Jeśli odpowiedziałeś „tak” na podane pytania dołącz do NAS już dziś!!! Dlaczego warto? • Za Twój wkład w efektywną sprzedaż mamy dla Ciebie gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz wysokie prowizje i bonusy, • Podpiszemy z Tobą umowę - zlecenie lub agencyjną, • Zadbamy o Twój rozwój, nauczymy Cię technik sprzedaży, negocjacji z Klientem, obsługi niezbędnych aplikacji i systemów, • Będziemy pomagać Ci w realizacji ustalonych planów poprzez współpracę z Liderem Sprzedaży, • Zapewnimy Ci wszystkie niezbędne narzędzia, umożliwiające realizację ustalonych planów. Wyślij CV na adres robert.sawicki@netia.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o załączenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)."

11 maja 2015 godz. 12:11

11 maja 2015 godz. 10:16

11 maja 2015 godz. 09:19

11 maja 2015 godz. 08:11

11 maja 2015 godz. 08:09

10 maja 2015 godz. 19:57

10 maja 2015 godz. 15:08

10 maja 2015 godz. 12:25
Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. (Certyfikat nr 3171) jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii. Dla Naszego Klienta z terenu Holandii poszukujemy kandydatów na stanowisko: PRACOWNIKA PRODUKCJI Praca na hali produkcyjnej przy pakowaniu żywności . Z uwagi na realizację przez pracodawcę holenderskiego polityki promocji zatrudnienia osób młodych, wkraczających dopiero na rynek pracy - ofertę kierujemy przede wszystkim do młodzieży pełnoletniej na tzw. wiekówce holenderskiej . OBOWIĄZKI: - pakowanie żywności na hali produkcyjnej lub rozładunek kontenerów - przygotowywanie towaru do wysyłki do super i hipermarketów - kontrola jakości palet do wysyłki WYMAGANIA: - gotowość do podjęcia pracy od zaraz - osoba młoda, energiczna z poczuciem humoru ale odpowiedzialnie podchodząca do obowiązków - mile widziane prawo jazdy kat. B, - preferowane kobiety OFERUJEMY: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na warunkach holenderskich, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość zdobycia doświadczenia - zakwaterowanie, - ubezpieczenie, - pomoc w załatwieniu formalności - opiekę polskiego koordynatora na miejscu. Wyjazdy organizujemy z okolic Śląskiego, Dolnośląskiego, Opolskiego, Lubuskiego. Kontakt: Koordynator klienta –Marta. Proszę wysyłać CV na adres a-mail podany poniżej. Biuro w Przemyślu czynne pn.-piąt. od godz. 9.00 do 17.00 • pollux.przemysl@pollux-international.eu • +48166784444 • +48503491090

10 maja 2015 godz. 11:21


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..