Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  °C
Jutro  °C
 
      Wtorek, 31 marca 2015r.
Imieniny:  Beniamin, Balbina, Kordulia, Kornelia, Dobromierz, Gwidon, Kamila
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

30 marca 2015 godz. 21:12

30 marca 2015 godz. 19:19

30 marca 2015 godz. 14:24

30 marca 2015 godz. 14:02
Drogi studencie i uczniu szukasz pracy? Lubisz filmy, pracę w dużym, aktywnym zespole ? Mamy dla Ciebie miejsce. Spotkajmy się w kinie! Kino Helios, poszukuje uczniów/studentów chętnych do pracy przy obsłudze kina. Forma zatrudnienia: umowa- zlecenie. Zakres obowiązków: - obsługa kas biletowych - przygotowywanie i sprzedaż artykułów spożywczych - utrzymanie czystości obiektu, dbałość, jakość obsługi klienta, zarówno w salach projekcyjnych, jak i w punktach usługowych rozmieszczonych na terenie całego obiektu Wymagania: - dyspozycyjność - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność - ukierunkowanie na klienta - dokładność i sumienność - umiejętność efektywnej organizacji pracy Oferujemy dużo więcej niż tylko kino: - atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wykonywanej pracy - pracę w renomowanym i dynamicznie rozwijającym się środowisku - umowę zlecenie ZUS, - ubezpieczenie na czas trwania umowy, - odprowadzanie przez pracodawcę składek emeryt., rentowych, chorobowych, - pakiet szkoleń, - perspektywę rozwoju i możliwości kariery w firmie o stabilnej pozycji na rynku - nowych doświadczeń i cennego wpisu w CV - możliwość nawiązania stałej współpracy - elastyczne godziny pracy, dopasowane do trybu Twoich studiów Zainteresowany? Prześlij swoją aplikację (CV koniecznie ze zdjęciem + list motywacyjny) na adres lub pozostawić w kasie kina. Mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna.

30 marca 2015 godz. 13:51

30 marca 2015 godz. 13:49
Branża medyczna jest warta 123,5 MLD zł. rocznie i rośnie o kilka procent każdego roku. Znaleźliśmy na niej swój „Błękitny Ocean” tworząc niemal doskonały produkt, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczeństwa, rozwiązuje ich dotychczasowe problemy związanie z polską służbą zdrowia, jednocześnie poprawiając ich komfort i jakość życia. Obecnie poszukujemy specjalistów na stanowisko konsultanta naszej firmy. Abonamentowa opieka medyczna w sprzedaży bezpośredniej dla klienta indywidualnego jak również firmowego staje się absolutnym hitem w Polsce. Obecnie abonament medyczny posiada ok. 2,5 miliony Polaków(głównie poprzez korporacje), a „Gazeta Prawna” podaje, że do 2020 roku liczba ta wzrośnie do 10 milionów. Wyobraź sobie ... ... co by było, gdyby służba zdrowia wyglądała w ten sposób? • Miałbyś dostęp do większości(1000) dobrych placówek medycznych w całej Polsce • Nie musiałbyś płacić za każdą wizytę • Nie musiałbyś stać w kolejkach • Lekarze byliby dla Ciebie mili i zależałoby im na Twoim zdrowiu oraz opinii • Do lekarzy specjalistów umawiałbyś się bez skierowania • Miałbyś dostęp do infolinii 24h i pod jednym telefonem kilkanaście tysięcy lekarzy dostępnych • Kosztowałoby Cię to w zależności od pakietu od 49 zł/m-c Właśnie poznałeś produkt, dedykowany 38 milionom mieszkańców Polski, ponieważ każdy z nas jest pacjentem Państwowej lub Prywatnej Służby Zdrowia. Dołączając do naszego zespołu nauczymy Cię jak skutecznie ten fakt spieniężyć. Oferujemy: • Comiesięczny dochód z pozyskanych klientów przez wiele lat (do kiedy opłacają abonament) od 25% do 55% prowizji! • Prowizję z zespołu od 3% do 30% • Możliwość obsługi firm – zwielokrotnienie dochodów (specjalnie przygotowana oferta dla sektora małych i średnich firm) • Wraz ze wzrostem ilości klientów rośnie wynagrodzenie i wysokość prowizji dla Partnera • Samochody służbowe mini, BMW 3,5,7 oraz Porsche Panamera • Premie za awans od 10.000zł do 100.000zł • Unikatowy system szkoleń • Dedykowana personalna strona sprzedażowa pracująca dla Ciebie • Dział wsparcia sprzedaży Wymagania Nie stawiamy sztywnych wymagań. Zainteresuj nas swoją osobą tak, żebyśmy widzieli korzyść z podzielenia się naszym dorobkiem biznesowym właśnie z Tobą. Kogo zapraszamy do współpracy? • Osoby, które szukają dodatkowego źródła dochodu i są gotowe, by zaangażować się czasowo. • Osoby, które pragną własnego biznesu i chcą skorzystać z naszego doświadczenia, dlatego, że dzięki naszemu dorobkowi ich działalność nie będzie obciążona na starcie. • Osoby, które posiadają już własny zespół sprzedażowy i poszukują innowacyjnego produktu, który mocno wzbogaci portfel dotychczas oferowanych produktów bądź usług. Korzyści ze współpracy: ➥ Otrzymujesz dedykowanego wprowadzającego, który zapewni pełne wdrożenie ➥ Pełne wsparcie ze strony firmy, dajemy system pracy czyli sposób sprzedaży i rekrutacji ➥ Zapewniamy unikalne szkolenia (szkolenia produktowe, sprzedażowe, indywidualne, coaching, mentoring – stacjonarne oraz cotygodniowe webinary) ➥ Nie trzeba mieć licencji by świadczyć nasze usługi ➥ Oferowane przez nas produkty mają prestiż, nasz zespół jest bardzo dobrze odbierany w swoich grupach społecznych ➥ Budujesz portfel klientów na lata, czyli również dochód, który będzie stawał się dochodem pasywnym ➥ Z nami będziesz zawsze blisko rynku i wszelkich nowych możliwości finansowych ➥ Poznasz wielu optymistycznie nastawionych do życia i pracy ludzi Osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się ze szczegółami oferty współpracy na stronie: http://pakiety-medyczne.com/wspolpraca

30 marca 2015 godz. 08:06

30 marca 2015 godz. 08:03

29 marca 2015 godz. 16:43

29 marca 2015 godz. 15:49
Firma BARABAŚ Sp. z o.o. w Lubinie, jeden z największych producentów kostki brukowej i materiałów wibroprasowanych na Dolnym Śląsku zatrudni: DYREKTORA HANDLOWEGO Zadania: Współtworzenie i realizowanie strategii sprzedażowej Maksymalizacja wyników sprzedaży Nadzór nad realizacją planu sprzedaży Pozyskiwanie i obsługa strategicznych klientów Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z odbiorcami Zarządzanie działem sprzedaży, koordynowanie pracy handlowców Kreowanie działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją Monitorowanie potrzeb klientów, rynku i działań konkurencji Wymagania: Wykształcenie wyższe Minimum 2. letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy Wysokie umiejętności sprzedażowe Doświadczenie w sprzedaży B2B Doskonała organizacja pracy własnej, dokładność i rzetelność Bardzo dobre umiejętności analityczne i interpersonalne Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu Wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie: zarządzania zespołem, organizowania pracy podległym pracownikom, motywowania, budowania celów strategicznych wyznaczających kierunki rozwoju działu Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Pracę w firmie posiadającej stabilną pozycję na rynku Samodzielność w działaniu Atrakcyjne wynagrodzenie Aplikacje (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: m.rygiel@barabas.pl lub korespondencyjnie: Firma BARABAŚ Sp. z o.o. 59-300 Lubin, ul Przemysłowa 1c do dnia 10.04.2015 Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Firmę BARABAŚ Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie".

29 marca 2015 godz. 00:43

27 marca 2015 godz. 13:28
Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa powstała w 2006 roku, od lat plasująca się w ścisłej czołówce branży mody męskiej. U jej podstaw leżą dwie tradycje – z jednej strony tradycja polskiego krawiectwa, dbającego o każdy szczegół, z drugiej – tradycja włoskiej lekkości designu. Dzięki tej synergii, produkty marki trafiają w gusta zarówno miłośników klasycznej elegancji, jak i poszukiwaczy nowoczesnego szyku bazującego na globalnych trendach obowiązujących w modzie męskiej. W skład sieci wchodzi aktualnie kilkadziesiąt sklepów stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz sklep internetowy, a sama marka nieustannie zwiększa nie tylko ilość punktów dystrybucji ale i wachlarz asortymentu. Realizowanym celem Giacomo Conti jest sprawić, by modny mężczyzna znalazł wszystko, czego potrzebuje na co dzień. Firma Giacomo Conti poszukuje osoby na stanowisko SPRZEDAWCA do salonu w LUBIN CUPRUM ARENA OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: - profesjonalną obsługę Klientów w salonie, - zwiększanie sprzedaży poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, - przyjmowanie dostaw oraz przygotowanie towaru do sprzedaży, - dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, - znajomość produktów oraz aktualnych trendów stylizacyjnych, - wdrażanie kampanii promocyjnych, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji, - dbanie o pozytywny wizerunek Giacomo Conti. WYMAGANIA: - doświadczenie w sprzedaży w branży odzieżowej (mile widziane doświadczenie w odzieży męskiej), - kreatywność w sprzedaży, - orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych, - entuzjazm i zaangażowanie, - doskonała komunikatywność, - miła aparycja, - umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność, - zainteresowanie modą i trendami w niej obowiązującymi, - zmysł estetyczny. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV wraz ze zdjęciem podpisanego imieniem i nazwiskiem poprzez formularz zgłoszeniowy

27 marca 2015 godz. 13:27

27 marca 2015 godz. 12:43

26 marca 2015 godz. 15:18
Firma MRTEC sp. z o.o. specjalizująca się w badaniach jakości obsługi klienta, poszukuje kandydatów na stanowisko: Tajemniczy Klient - audytor. Zakres obowiązków: -dokonanie audytów we wskazanym rejonie, -wypełnienie ankiet w wersji papierowej i elektronicznej, -realizacja zadań ściśle według poleceń koordynatora badań. Wymagania: -dyspozycyjność czasowa w trakcie trwania projektu. szczególnie poszukujemy: Posiadających dyktafon cyfrowy lub mp3 z funkcją dyktafonu, Doświadczonych w pracy jako ankieter/ audytor/ współpracownik firmy badawczej Dodatkowe informacje: elastyczny czas pracy, umowa o dzieło/ faktura, szkolenie przed projektem. Osoby zainteresowane prosimy o zalogowanie się na naszą platformę: http://www.crsys.pl/audytorzy/zapisz lub o przesłanie cv na adres pawel.konopka[at]mrtec.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, przez MRtec Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Ul. Dzieci Warszawy 11C/ 4 zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji ”

26 marca 2015 godz. 14:22
W związku z uruchomieniem nowego magazynu w siedzibie CCC w Polkowicach prowadzimy nabór pracowników magazynowych na nowo utworzone stanowiska. MAGAZYNIER Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: • przygotowanie asortymentu do dystrybucji (polegające na etykietowaniu i sortowaniu), • odpowiadanie za terminową i rzetelną realizację zadań, • przeciwdziałanie przestojom, zahamowaniu i spiętrzeniom pracy, • skuteczną współpracę z pracownikami innych działów, • utrzymywanie magazynu w porządku i czystości, • dokładną znajomość procedur zachodzących w procesach magazynowych, • przestrzeganie regulaminów oraz przepisów wewnętrznych, • eliminowanie zagrożeń i nieprawidłowości związanych z bezpieczeństwem pracy. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: • wykształcenie – min. zawodowe, • uprawnienia na wózki jezdniowe, • znajomość gospodarki magazynowej będzie dodatkowym atutem, • zaangażowanie i uczciwość. OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, • system pracy – 3 zmianowy (6-14, 14-22, 22-6), • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, • możliwość dalszego rozwoju zawodowego, • zniżki na zakupy w salonach firmowych CCC S.A., • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=22&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

26 marca 2015 godz. 11:14

26 marca 2015 godz. 09:59
Pakiety medyczne stanowią alternatywę dla państwowej opieki medycznej. Abonament oznacza koniec z kolejkami do rejestracji, lekarzy, badań i sprzętu. Z pakietem medycznym nie będziesz musiał oczekiwać przez kilka miesięcy na specjalistę, rok na badania i dwa lata na zabieg. Abonamentowa opieka medyczna w sprzedaży bezpośredniej dla klienta indywidualnego jak również firmowego staje się absolutnym hitem w Polsce. Obecnie abonament medyczny posiada prawie 2,5 miliona Polaków (głównie poprzez korporacje), a „Gazeta Prawna” podaje, że do 2020 roku liczba ta wzrośnie do 10 milionów. Dlaczego to robimy? Ze względu na tragiczny stan państwowej służby zdrowia, długi czas oczekiwania na specjalistę, kolejki w placówkach medycznych oraz podejście do pacjentów leczących się na NFZ. Dlatego stworzyliśmy rozwiązanie jakim jest abonament prywatnej opieki medycznej SIGNUM przy współpracy z firmą POLMED. Opis stanowiska: - dotarcie do osób chcących posiadać abonament medyczny - podpisywanie umów oraz pełnomocnictwa z klientami - kompletowanie dokumentacji Oferujemy: • Comiesięczny dochód z pozyskanych klientów przez wiele lat (do czasu, gdy klienci opłacają abonament) od 25% do 55% prowizji! • Prowizję z zespołu od 3% do 30% • Możliwość obsługi firm – zwielokrotnienie dochodów (specjalnie przygotowana oferta dla sektora małych i średnich firm) • Wraz ze wzrostem ilości klientów rośnie wynagrodzenie i wysokość prowizji dla Partnera • Unikatowy system szkoleń • Dedykowana personalna strona sprzedażowa pracująca dla Ciebie • Dział wsparcia sprzedaży Osoby zainteresowane zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty współpracy na stronie: http://pakiety-medyczne.com/wspolpraca

25 marca 2015 godz. 15:59
W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA FLOTĄ Miejsce pracy: Polkowice OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: •kompleksową obsługę floty samochodowej Grupy Kapitałowej CCC, •bieżącą realizację zadań w zakresie zamówień, sprzedaży i administrowania flotą, nadzór nad serwisem pojazdów, •koordynację procesu likwidacji szkód samochodowych, •ofertowanie i prowadzenie negocjacji cen, •przygotowywanie raportów, zestawień, •bieżącą obsługę administracyjną związaną z mieniem własnym Spółki w obszarze zarządzania flotą samochodową. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY SPEŁNIENIA NASTĘPUJĄCYCH WYMAGAŃ: •wykształcenie średnie (mile widziane wyższe), •dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Excel), •znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem), •mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotą minimum 150 aut, •odporność na stres, •zaangażowanie oraz wysoki poziom kultury osobistej, •umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność, •zainteresowania i wiedza z zakresu motoryzacji, •prawo jazdy kat. B. OFERUJEMY: •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach, •możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, •uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny znajdujący się w zakładce praca na stronie: www.ccc.eu bądź skopiowanie poniższego linku, pod którym znajduje się kwestionariusz i wklejenie go do paska adresu w przeglądarce: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=78&at=1 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

25 marca 2015 godz. 14:58

25 marca 2015 godz. 14:57

25 marca 2015 godz. 11:55
Media Expert to jeden z liderów w branży RTV, AGD, IT/MM. Posiadamy blisko 300 własnych salonów sprzedaży w całej Polsce. Nasi pracownicy to zespół profesjonalistów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Sprzedawca – Prezenter Handlowy Miejsce pracy: Lubin Sprzedawca - Prezenter Handlowy odpowiedzialny jest za: • kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy • realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie • fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu • dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu • pomoc Klientom w załadunku towaru Od kandydatów oczekujemy: • chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej • umiejętności pracy w zespole • łatwości w nawiązywaniu kontaktów • umiejętność radzenia sobie ze stresem • niekaralności Twoimi dodatkowymi atutami będą: • zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM • doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych • doświadczenia w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze Klienta Naszym pracownikom oferujemy: • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu • stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • atrakcyjne wynagrodzenie • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE- PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj”. Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”

25 marca 2015 godz. 10:29

25 marca 2015 godz. 09:14
IDEA HR (nr w rejestrze 10618) jest agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Obecnie dla naszego klienta, firmy z udziałem kapitału zagranicznego poszukujemy kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK DS. TECHNICZNYCH Miejsce pracy: Głogów Oczekiwania: - Wykształcenie wyższe, techniczne - Przynajmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją - Umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi - Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub angielskiego - Doświadczenie w zakresie obróbki skrawaniem aluminium lub stali Opis stanowiska: - Wsparcie techniczne przy wprowadzaniu nowych produktów i procesów technologicznych - Optymalizacja kosztów procesów produkcyjnych - Analiza, zmiana procesowa w zależności od obszarów reklamacji (metody Poka Yoke) - Określanie niezbędnych inwestycji w urządzenia, narzędzia, metody pracy - Zarządzanie podległym personelem z obszaru przygotowanie produkcji, konstrukcji, narzędziowni - Odpowiedzialność za uzyskanie zakładanych celów jakościowych Firma oferuje: - Atrakcyjne warunki zatrudnienia - Możliwość rozwoju zawodowego Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@ideahr.com.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz.U. Nr. 133, poz 883)."

25 marca 2015 godz. 08:40

25 marca 2015 godz. 08:21

25 marca 2015 godz. 08:07

24 marca 2015 godz. 21:33

24 marca 2015 godz. 13:33

24 marca 2015 godz. 13:23
CHCESZ ZAROBIĆ ŁATWO PRZEZ INTERNET? Jeszcze z uśmiechem podziękujesz, tak jak ja osobie która mi poleciła tę strone. ZOBACZ MÓJ DOWÓD WYPŁATY NA KWOTĘ 200 ZL WYSTARCZY ŻE SIE ZAREJESTRUJESZ A JUŻ OTRZYMASZ PIENIĄDZE Stronę POLECAM bez wahania , nie ma oszustwa, kasa jest wypłacana, rejestracja jest ZUPEŁNIE DARMOWA! i nie ma prostszej formy dorabiania w domu przy komputerze poświęcając 15-20 minut dziennie. Na zapoznanie się pierwszy raz ze stroną poświęcicie nie więcej niż 30 minutek. Miesięcznie przy średnich staraniach można zebrać 50-200zł, a przy dobrych wiatrach można nawet do 1000zł. INSTRUKCJA jest prosta: 1."ODCZYTUJEMY MAILE"(max 4 dziennie) 2.Wypełniamy "ANKIETY" z którymi nikt nie będzie miał problemu, 3.Gramy w "GRY" za które dostajemy ugraną ilość punktów oraz wiele innych!! 4.Za wypełnianie powyższych zadań dostajemy punkty wymienne na (PLN)! Na początku myślałam, że to kolejne oszustwo, ale uzbierałam 50 zł i po tygodniu pieniążki były na moim koncie ;) dlatego serdecznie polecam ten portal, dziennie poświęcicie mu z 5 min a zawsze dodatkowe pieniążki wpadną do portfela :) Co tu dużo pisać, POLECAM Qassa.pl jak najbardziej, nie ma oszustwa, kasa jest wypłacana, rejestracja jest ZUPEŁNIE DARMOWA! i chyba nie ma prostszej formy dorabiania w domu przy komputerze poświęcając 15-20 minut dziennie. Na zapoznanie się pierwszy raz ze stroną poświęcicie nie więcej niż 30 minutek.

24 marca 2015 godz. 10:38

24 marca 2015 godz. 09:12

24 marca 2015 godz. 09:09
Właściciel i Franczyzodawca sieci biur podróży My Travel, w związku z silnym rozwojem poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko GŁÓWNA KSIĘGOWA. Opis stanowiska: prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości, uzgadnianie kont księgowych oraz potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i inne), sprawozdawczość do GUS, księgowość środków trwałych, sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej nad wszystkimi dokumentami księgowymi, sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, nadzór i kontrola w stosunku do podległego działu. Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej, wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość), bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, praktyczna znajomość systemu księgowego Symfonia, umiejętność organizacji pracy własnej jak i koordynowania prac zespołu, umiejętność pracy pod presją czasu, doświadczenie w branży turystycznej będzie mile widziane. Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o dużym potencjale, możliwość podejmowania wyzwań i nowych zadań, przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrutacja.ksiegowosc@mytravel.pl. Prosimy o umieszczanie na dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dz. U. Nr 133 Poz. 883). Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

24 marca 2015 godz. 07:35

24 marca 2015 godz. 06:49

24 marca 2015 godz. 06:48

23 marca 2015 godz. 21:54

23 marca 2015 godz. 18:34
Branża medyczna jest warta 123,5 MLD zł. rocznie i rośnie o kilka procent każdego roku. Dlatego stworzyliśmy produkt, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczeństwa, rozwiązuje ich dotychczasowe problemy związanie z polską służbą zdrowia, jednocześnie poprawiając ich komfort i jakość życia. Obecnie poszukujemy specjalistów na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy oraz Manager ds. Sieci Handlowych Zastanów się teraz chwilę: - Jak ważne jest dla Ciebie zdrowie? - W jaki sposób dbasz o zdrowie? - Czy badasz się profilaktycznie? - Co by się stało, gdybyś zachorował i wymagał dłuższego leczenia? - Poszedłbyś prywatnie płacąc za każdą wizytę, czy czekałbyś w kolejce kilka miesięcy na wizytę lekarską a następnie badania? A teraz wyobraź sobie ... ... co by było, gdyby służba zdrowia wyglądała w ten sposób? • Miałbyś dostęp do większości(1000) dobrych placówek medycznych w całej Polsce • Nie musiałbyś płacić za każdą wizytę • Nie musiałbyś stać w kolejkach • Lekarze byliby dla Ciebie mili i zależałoby im na Twoim zdrowiu oraz opinii • Do lekarzy specjalistów umawiałbyś się bez skierowania • Miałbyś dostęp do infolinii 24h i pod jednym telefonem kilkanaście tysięcy lekarzy dostępnych • Kosztowałoby Cię to w zależności od pakietu od 49 zł/m-c Właśnie poznałeś produkt, dedykowany 38 milionom mieszkańców Polski, ponieważ każdy z nas jest pacjentem Państwowej lub Prywatnej Służby Zdrowia. Dołączając do naszego zespołu nauczymy Cię jak skutecznie ten fakt spieniężyć. Oferujemy: • Comiesięczny dochód z pozyskanych klientów przez wiele lat (do kiedy opłacają abonament) od 25% do 55% prowizji! • Prowizję z zespołu od 3% do 30% • Możliwość obsługi firm – zwielokrotnienie dochodów (specjalnie przygotowana oferta dla sektora małych i średnich firm) • Wraz ze wzrostem ilości klientów rośnie wynagrodzenie i wysokość prowizji dla Partnera • Unikatowy system szkoleń • Dedykowana personalna strona sprzedażowa pracująca dla Ciebie • Dział wsparcia sprzedaży Korzyści ze współpracy: ➥ Otrzymujesz dedykowanego wprowadzającego, który zapewni pełne wdrożenie ➥ Pełne wsparcie ze strony firmy, dajemy system pracy czyli sposób sprzedaży i rekrutacji ➥ Zapewniamy unikalne szkolenia (szkolenia produktowe, sprzedażowe, indywidualne, coaching, mentoring – stacjonarne oraz cotygodniowe webinary) ➥ Nie trzeba mieć licencji by świadczyć nasze usługi ➥ Oferowane przez nas produkty mają prestiż, nasz zespół jest bardzo dobrze odbierany w swoich grupach społecznych ➥ Budujesz portfel klientów na lata, czyli również dochód, który będzie stawał się dochodem pasywnym ➥ Z nami będziesz zawsze blisko rynku i wszelkich nowych możliwości finansowych ➥ Poznasz wielu optymistycznie nastawionych do życia i pracy ludzi Osoby zainteresowane zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty współpracy na stronie: http://pakiety-medyczne.com/wspolpraca

23 marca 2015 godz. 13:43

23 marca 2015 godz. 12:10
Oferujemy: - Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego - Gwarancję stabilnego zatrudnienia - Umowę o pracę, która zapewni Ci bezpieczeństwo i wiarygodność - Szansę rozwoju zawodowego wspieraną przez stabilną organizację o ugruntowanej pozycji na rynku - Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników - Osobom ambitnym i zaangażowanym, chcącym coś zmienić w swoim życiu, możliwość awansu i rozwoju zawodowego Oczekujemy: - Doświadczenia w zakresie obsługi klientów - Mile widziana znajomość asortymentu z branży budowlanej (drzwi i podłogi) - Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych - Dobrej znajomość MS Office - Łatwości nawiązywania kontaktów – szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję, - Umiejętności pracy w zespole – tworzymy wykwalifikowane zespoły sprzedażowe, ich członkowie idealnie ze sobą współpracują i w tej umiejętności tkwi ich siła Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Obsługa klientów detalicznych w sklepie - Doradztwo techniczne - Wystawianie dokumentów sprzedażowych - Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji sprzedażowej - Opieka nad stanami magazynowymi CV ze zdjęciem + list motywacyjny proszę przesyłać na adres: k.kluska@bel-pol.com.pl

23 marca 2015 godz. 11:27

23 marca 2015 godz. 11:19

23 marca 2015 godz. 10:29
Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko: OPIEKUN KLIENTA Miejsce pracy: LUBIN Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • realizację zadań sprzedażowych, • aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, • inicjowanie działań wspierających sprzedaż, • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów, • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, • przestrzeganie procedur i standardów, • obsługę kasowo – dysponencką. Oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego maturalnego, • minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług, • umiejętności sprzedażowych, • umiejętności społecznych, • umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy, • umiejętność aktywnego słuchania, • umiejętność pracy w zespole, • silnej motywacji do działania, • biegłej obsługi komputera, • praktycznej znajomości MS Office, • mile widziany ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego, • statusu osoby niekaranej. Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny), • prywatną opiekę medyczną, • pakiet sportowo – rekreacyjny, • niezbędne narzędzia pracy, • szerokie możliwości rozwoju, • uczestnictwo w szkoleniach. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na poniższy adres wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„ j.tyndyk@getinbank.pl z dopiskiem w tytule wiadomości: OK/03/15/WL/Lubin Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

23 marca 2015 godz. 09:52

23 marca 2015 godz. 07:52

22 marca 2015 godz. 17:49

22 marca 2015 godz. 17:46

21 marca 2015 godz. 14:32

21 marca 2015 godz. 12:59

20 marca 2015 godz. 10:29

19 marca 2015 godz. 15:15
Poszukujemy specjalistów na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy oraz Manager ds. Sieci Handlowych. Branża medyczna jest warta 123,5 MLD zł. rocznie i rośnie o kilka procent każdego roku. Znaleźliśmy na niej swój „Błękitny Ocean” tworząc niemal doskonały produkt, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczeństwa, rozwiązuje ich dotychczasowe problemy związanie z polską służbą zdrowia, jednocześnie poprawiając ich komfort i jakość życia. Pakiety medyczne stanowią alternatywę dla państwowej opieki medycznej. Abonament oznacza koniec z kolejkami do rejestracji, lekarzy, badań i sprzętu. Z pakietem medycznym nie będziesz musiał oczekiwać przez kilka miesięcy na specjalistę, rok na badania i dwa lata na zabieg. Abonamentowa opieka medyczna w sprzedaży bezpośredniej dla klienta indywidualnego jak również firmowego staje się absolutnym hitem w Polsce. Obecnie abonament medyczny posiada prawie 2,5 miliona Polaków (głównie poprzez korporacje), a „Gazeta Prawna” podaje, że do 2020 roku liczba ta wzrośnie do 10 milionów. Dlaczego S7? Po pierwsze: system marketingu bezpośredniego. Po drugie: zgrany team, do którego prezes zarządu starannie dobiera najlepszych. Po trzecie: nowoczesny i rozbudowany system szkoleń I najważniejsze, usługa, która zdobywa na rynku detalicznym niesłychaną popularność. Obowiązki: - sprzedaż pakietów medycznych firmom i klientom indywidualnym - budowanie sieci sprzedażowych Wymagania: - motywacja do rozwoju w obszarze sprzedaży - sumienność i zaangażowanie w pracę - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów Oferuję: - możliwość rozwoju w nowoczesnej firmie - profesjonalny system szkoleń - wsparcie sprzedażowe - wysokie wynagrodzenie, uzależnione od wyników - elastycznie godziny pracy Osoby zainteresowane zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty współpracy na stronie: http://pakiety-medyczne.com/wspolpraca

19 marca 2015 godz. 11:40

19 marca 2015 godz. 10:57

19 marca 2015 godz. 09:08

18 marca 2015 godz. 20:39

18 marca 2015 godz. 17:45

18 marca 2015 godz. 17:13
Personal Expert jest energicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi z zakresu HR. Cechuje nas profesjonalizm oraz osobiste podejście do naszych Pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji personelu opiekuńczo-medycznego dla Seniorów. Aktualnie poszukujemy osób chętnych podjęcia pracy na stanowisku Opiekuna/Opiekunki osób Starszych. Jeżeli szukasz legalnej pracy, atrakcyjnego wynagrodzenia oraz rzetelnego pracodawcy, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Miejsce pracy: Niemcy Nr. Ref.:18/3/GD Opis stanowiska: Praca polega na pomocy Seniorowi w życiu codziennym oraz organizowaniu tej osobie czasu wolnego. Dlatego też, oprócz obowiązków związanych z pielęgnacją osoby starszej pod kątem zabiegów higienicznych oraz zajmowania się prowadzeniem gospodarstwa domowego ważne jest dbanie o jej dobre samopoczucie i organizowanie zajęć w trakcie dnia, takich jak spacery, czytanie książek czy rozmowa. Oczekiwania: Niezbędna do wykonywania tego zajęcia jest empatia i cierpliwość. Wymagana jest również znajomość języka niemieckiego oraz doświadczenie w opiece. Dla najlepszych Pań, ze świetną znajomością języka i bogatym doświadczeniem przygotowaliśmy specjalną ofertę premium, gdzie zarobki zaczynają się od 1200 Euro. Proponowane przez nas stawki są realne, i dostosowane do umiejętności. Oferujemy: U nas to Ty wybierasz! Niezależnie od wariantu zapewniamy • Atrakcyjne zarobki, zależne od Twoich kwalifikacji • Legalne zatrudnienie (również między wyjazdami) • Ubezpieczenie zdrowotne • Terminowa wypłata wynagrodzeń • Sprawdzone miejsca pracy • Darmowe wyżywienie i zameldowanie • Opieka Polskojęzycznych koordynatorów na miejscu • Opłacenie kosztów przejazdu ( w obie strony) • Kursy doszkalające z języka niemieckiego • Jesteśmy otwarci na sugestie! Osoby zainteresowane prosimy o kontakt Personal Expert Ul. Lęborska 3b 80-386 Gdańsk tel.: 508 478 941 e-mail: biuro@personalexpert.pl

18 marca 2015 godz. 16:54

18 marca 2015 godz. 16:34

18 marca 2015 godz. 09:37

18 marca 2015 godz. 09:06

17 marca 2015 godz. 21:22

17 marca 2015 godz. 15:52


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..