Sklep gastronomiczny
Oficjalny portal miasta Lubina
Dziś  23°C
Jutro  19°C
CHF 3.4682
0.07
EUR 4.186
-0.05
GBP 5.3257
0.53
USD 3.2507
0.05
      Piątek, 19 września 2014r.
Imieniny:  January, Konstancja, Teodor, Leopold
 
Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

19 września 2014 godz. 12:42

19 września 2014 godz. 11:00

18 września 2014 godz. 10:06

18 września 2014 godz. 09:23

18 września 2014 godz. 08:16

17 września 2014 godz. 19:45

17 września 2014 godz. 12:29
Krajowe Biuro Odszkodowań ogłasza od dnia 25 lipca 2014 r. nabór na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Usług Odszkodowawczych. Do składania aplikacji zapraszamy wyłącznie osoby z doświadczeniem w budowaniu grupy aktywnych sprzedawców usług odszkodowawczych. Miejsce pracy – Legnica. Zatrudnienie na pełny etat. Wynagrodzenie stałe – w wysokości 3.500 zł. netto oraz prowizja od sprzedaży. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop, wyposażenie konferencyjne. Do zadań Dyrektora Sprzedaży U.O. należy budowa grupy sprzedawców, szkolenie, nadzór, sprzedaż bezpośrednia usług odszkodowawczych w zakresie : - wypadki komunikacyjne OC, AC, NNW - szkody wyrządzone przez organy wymiaru sprawiedliwości i organy ścigania, - szkody wyrządzone przez funkcjonariuszy państwowych, - szkody w wyniku błędów medycznych - szkody w wyniku nieszczęśliwych wypadków - szkody powstałe w wyniku poślizgnięć i upadku - szkody przy pracy - szkody na pojeździe ( wykup szkód - cesje ) - szkody w majątku - szkody pożarowe - szkody powodziowe - szkody budowlane - szkody górnicze - szkody w wyniku zniszczenia upraw rolnych - szkody w gospodarstwie rolnym - szkody zimowe Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zapraszamy do składania aplikacji pocztą lub elektronicznie na adres kbo@kbo.pl

17 września 2014 godz. 08:26
Domino to firma, działająca od 20 lat na rynku wyposażenia wnętrz, zajmująca się importem oraz dystrybucją płytek ceramicznych, materiałów wyposażenia łazienek, drzwi i podłóg wielu renomowanych światowych producentów. W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko: DORADCA HANDLOWY w Salonie Wyposażenia Wnętrz Miejsce pracy: LUBIN Doradca Handlowy to osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie oraz kompleksową i profesjonalną obsługę Klientów salonu sprzedaży (doradztwo produktowe i aranżacyjne), współpracę z Architektami i Wykonawcami, realizację założonego planu sprzedażowego, dbanie o dobry wizerunek firmy i ekspozycję, uczestniczenie w różnorodnych działaniach marketingowych i programach wspierających sprzedaż, a także prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i realizacją zamówień. Nasze wymagania: - wykształcenie minimum średnie - min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta (mile widziana branża budowlana lub wyposażenia wnętrz) - znajomość branży płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek będzie dodatkowym atutem, - mile widziana znajomość programów do projektowania wnętrz [np. CAD Decor itp.], - zmysł handlowy i poczucie estetyki - umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem - umiejętność rozpoznawania indywidualnych potrzeb klienta, - umiejętność obsługi komputera - gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy) - wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności interpersonalnych - otwartość na nowe wyzwania - silna motywacja do osiągania założonych celów Oferujemy: - pracę w firmie o silnej pozycji na rynku - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione także od wyników sprzedażowych - szkolenia i rozwój zawodowy Zainteresowane osoby, które spełniają wyżej wymienione oczekiwania, prosimy o przysyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy Odpowiemy tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na przetwarzanie przez Domino sp.j. moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zm.)."

17 września 2014 godz. 07:12

16 września 2014 godz. 21:21

16 września 2014 godz. 20:47

16 września 2014 godz. 14:35
Interkadra- jest działającą na rynku europejskim renomowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną na podstawie Certyfikatu Ministra Gospodarki i Pracy do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Jesteśmy jedną z największych polskich agencji świadczących usługi opiekuńcze i pielęgniarskie na rzecz klientów indywidualnych w Niemczech. Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko: Opiekunka Osób Starszych Do obowiązków należą: -proste prace domowe (gotowanie, sprzątanie, robienie zakupów) -opieka pielęgnacyjna i aktywizacyjna (pomoc w codziennych czynnościach, troska o powierzoną osobę, o jej dobre samopoczucie) Wymagania: -komunikatywna znajomość języka niemieckiego -przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych -dobry stan zdrowia -mile widziane referencje Oferujemy: - legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1) - pakiet ubezpieczeń (karta EKUZ, odprowadzane składki w Polsce) - atrakcyjne wynagrodzenie do 1300 euro netto/miesięcznie - pracę dostosowana do predyspozycji i oczekiwań kandydatki - gwarantujemy zakwaterowanie, wyżywienie - pokrywamy koszty podróży w obie strony - zapewniamy opiekę i wsparcie naszego zespołu WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.testbewerbung.interkadra.pl/089a2cd9e4a7df23662fb0ffef10997e W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: ul. Dworcowa 7 59-720 Legnica a.walenga@interkadra.pl Tel. 668-003-044 Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl

16 września 2014 godz. 13:32
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem na rynku lokalnym poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisko: Opis stanowiska Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: •bieżącą obsługę klientów w oddziale Alior Express •aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie •analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań •realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku Wymagania: •praca w trybie zmianowym – również w weekendy •doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych •znajomość rynku lokalnego •doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów poparte wymiernymi sukcesami •orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy •umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta •umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami Wybranym osobom oferujemy: •stabilne zatrudnienie w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce •atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji •realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów •szeroką ofertę szkoleń wdrażających, miękkich oraz produktowych •bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

16 września 2014 godz. 13:31

16 września 2014 godz. 12:20

16 września 2014 godz. 11:58

16 września 2014 godz. 09:51

16 września 2014 godz. 08:49

16 września 2014 godz. 08:30

16 września 2014 godz. 07:58

16 września 2014 godz. 07:51

15 września 2014 godz. 23:00

15 września 2014 godz. 20:43

15 września 2014 godz. 14:38
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży badawczej. Nasza oferta bazuje na kompleksowym podejściu do potrzeb badawczych Klienta (zarówno techniki jakościowe, jak i ilościowe, Badania Mystery Shopper, Store Check i inne). W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: Tajemniczy Klient – Audytor Miejsce pracy: realizujemy projekty na terenie całej Polski (zakres ustalamy indywidualnie wg rejonu zamieszkania i dyspozycyjności) Zakres obowiązków: • dokonanie audytów we wskazanym rejonie, • wypełnienie ankiet w wersji papierowej i elektronicznej, • realizacja zadań ściśle według poleceń koordynatora badań. Wymagania: • dyspozycyjność czasowa w trakcie trwania projektu. Szczególnie poszukujemy (nie jest to warunek konieczny): • Osób prowadzących własną działalność gospodarczą • Posiadających samochód oraz prawo jazdy, • Posiadających dyktafon cyfrowy lub mp3 z funkcją dyktafonu, • Doświadczonych w pracy jako ankieter/ audytor/ współpracownik firmy badawczej Dodatkowe informacje: • elastyczny czas pracy, • umowa o dzieło/ faktura, • szkolenie przed projektem. Osoby zainteresowane prosimy o zalogowanie się na naszą platformę: http://www.hrsys.pl/audytorzy/zapisz Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi osobami. Więcej o badaniach na stronie http://www.mrtec.pl/ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, przez HRtec Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98 zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji.”

15 września 2014 godz. 13:13

15 września 2014 godz. 12:06

15 września 2014 godz. 10:13
Rozmowa kwalifikacyjna odbedzie sie za pomoca skypa w rzadkich wypadkach przez telefon!! Przy wyslaniu aplikacji prosze o podanie nazwy skype w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w innym przypadku nie bedzie brana aplikacja pod uwage!!! Wymagania: - komunikatywna znajomosc jez niemieckiego - doswiadczenie zawodowe min. 3 lata - wyksztalcenie o kierunku budowlanym - auto + prawo jazdy mile widziane - umiejetnosc pracy w zespole oraz praca samodzielna Obowiązki: - planowanie oraz przygotowywanie prac - przygotowywanie miejsca pracy pod aspekty ergonomiczne, zabezpieczanie oraz likwidowanie - materialy, urzadzenia, maszyny i wybor wyposazenia - zdefiniowac etapy pracy i przygotowac - przygotowac plany i dane techniczne - oszacowac wsparcie personalne, udokomentowanie czasu - pomiar wilgoci powietrza i temperatury pomieszczenia jak i stan jastrychu i drewna - polozenie w mieszkaniach, biurach, szkolach, recepcjach, salach konferencyjnych i innych pomieszczeniach parkietow jak i elastycznch i tekstylnch wykladzin podlogowch - pomiar pomieszczen oraz wyliczenie potrzebnego materialu - planowanie oraz szkicowanie wzoru polozenia parkietow, n.p. wzor jodelkowy, wzory laczone lub kostka - sprawdzanie podloza oraz przeczyszczenie, wygladzenie jastrychu i wyrownanie - zaplanowanie konstrukcji pod parkiet, np: konstruckje drewnianie, montaz mat wygluszajacych oraz blakd wilgoci - przygotowanie konstrukcji podlog plywajacych - wybor klejow - polozenie n.p. gotowych parkietow w roznych wariantach, klejenie, przybicie gwozdziami n.p. desek parkietowych, podloznych paskow, mozaiki, panele itd. - klejenie chodnikow drewnianianych jak i elastycznch i tekstylnych wykladzin podlogowych - mocowanie cokolow oraz laczenen sciennych - pielegnacja parkietow i powierzchni drewnianych - szlifowanie maszyna do szlifowania parkietow - uszczelnianie oraz wykanczanie olejem lub specjalnym woskiem, zywica i torzywami sztucznymi - renowacja parkietow i restaurowanie n.pn. wymiana czesci parkietu, uzupelnienie, przerabianie powierzchni - w niektorych przypadkach rowniez produkcja pojedynczych czesci ponadto wykonujecie nastepujace dzialania: - zapewnienie jakosci i pracowanie pod klienta - pracowanie wysoka jakoscia - kontrola koncowa na podstawie zlecenia i dokumentacja pracy - doradztwo klientow przy wyborze materilaow oraz ksztaltowanie pomieszczenia (parkiet, laminat, wykladziny podlogowe), informowanie na temat pielegnacji podlog - przeprowadzone prace dla klienta dokumentowac Oferujemy: - umowa o prace na niemieckich warunkach - pomoc przy zalatwianiu formalnosci na terenie niemiec - praca na podstaiwe niemieckiej umowy BAP - zapewnienie zakwaterowania - poczatkowa stawka godzinowa 10,00eur brutto zalezna od kwalifikacji - dieta 12 eur netto za kazdy przepracowany dzien - zakwaterowanie oplaca pracodawca przez 6 miesiecy - dodatki swiateczne w listopadzie oraz urlopowe w czerwcu na podstawie umowy BAP - mozliwosc nadgodzin - dodatki do nadgodzin oraz pracy w weekendy - mozliwosc zaliczek opis dodatkowy: K&K Personaldienstleistung GmbH jest kompetentna firma kontaktowa w obszarze uslug personalnych. Jestesmy firma odnoszaca sukcesy oraz od 2007 roku na rynku. Wspolpracujemy z renomowanymi firmami w roznych branzach za satysfakcja naszych klientow. Na pierwszym planie stoi szczera i uczciwa wspolpraca z pracownikami oraz klientami. Specjalizujemy sie w posrednictwie pracy oraz zatrudnianiu pracownikow w branzach technicznych, produkcyjnych oraz zawodach zarzadzajaych. Dla naszych klientow szukamy parkieciarzy od zaraz na terenie Trier. W razie zainteresowania prosze o przeslanie rozpisanego cv w jez niemieckim na adres mailowy: bewerbung@trier-zeitarbeit.de w temacie prosze wpisac: parkieciarz K&K Personaldienstleistung GmbH Rudi-Schillings-Straße 7 54296 Trier Tel.: 0651-145194-0 Fax: 0651-145194-69 Mail: bewerbung@trier-zeitarbeit.de Internet: www.trier-zeitarbeit.de

15 września 2014 godz. 10:12
Rozmowa kwalifikacyjna odbedzie sie za pomoca skypa w rzadkich wypadkach przez telefon!! Przy wyslaniu aplikacji prosze o podanie nazwy skype w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w innym przypadku nie bedzie brana aplikacja pod uwage!!! Wymagania: - komunikatywna znajomosc jez niemieckiego - doswiadczenie zawodowe min. 3 lata - wyksztalcenie o danym kierunku - auto + prawo jazdy warunek konieczny - umiejetnosc pracy w zespole oraz praca samodzielna Obowiązki: Praca przy instalacjach budowlanych i przemysłowych - Sprawdzanie i rozwiązywanie problemów z instalacjami i elektryką - Naprawy i serwis (zapobieganie usterkom) elektrycznych urządzeń takich jak silniki, generatory, pompy, ciężkie maszyny industrialne, systemy oświetlenia, środowiskowe systemy regulujące, systemy komunikacyjne oraz wszelkie systemy elektrycznie i elektronicznie sterowane - montaz i naprawa szaf rozdzielczych - instalacje elektryczne - budowa tras kablowych - montaż gniazdek, przełączników - montaż urządzeń elektrycznych, Oferujemy: - umowa o prace na niemieckich warunkach - pomoc przy zalatwianiu formalnosci na terenie niemiec - praca na podstaiwe niemieckiej umowy BAP - zapewnienie zakwaterowania - poczatkowa stawka godzinowa 10,00eur brutto zalezna od kwalifikacji - dieta 12 eur netto za kazdy przepracowany dzien -zakwaterowanie oplacane przez pracodawce przez 6 miesiecy - dodatki swiateczne w listopadzie oraz urlopowe w czerwcu na podstawie umowy BAP - mozliwosc nadgodzin - dodatki do nadgodzin oraz pracy w weekendy - mozliwosc zaliczek opis dodatkowy: K&K Personaldienstleistung GmbH jest kompetentna firma kontaktowa w obszarze uslug personalnych. Jestesmy firma odnoszaca sukcesy oraz od 2007 roku na rynku. Wspolpracujemy z renomowanymi firmami w roznych branzach za satysfakcja naszych klientow. Na pierwszym planie stoi szczera i uczciwa wspolpraca z pracownikami oraz klientami. Specjalizujemy sie w posrednictwie pracy oraz zatrudnianiu pracownikow w branzach technicznych, produkcyjnych oraz zawodach zarzadzajaych. Dla naszych klientow szukamy elektrykow budowlanych oraz przemyslowych od zaraz na terenie Trier. W razie zainteresowania prosze o przeslanie rozpisanego cv w jez niemieckim na adres mailowy: bewerbung@trier-zeitarbeit.de w temacie prosze wpisac: elektryk K&K Personaldienstleistung GmbH Rudi-Schillings-Straße 7 54296 Trier Tel.: 0651-145194-0 Fax: 0651-145194-69 Mail: bewerbung@trier-zeitarbeit.de Internet: www.trier-zeitarbeit.de

15 września 2014 godz. 10:09
Rozmowa kwalifikacyjna odbedzie sie za pomoca skypa w rzadkich wypadkach przez telefon!! Przy wyslaniu aplikacji prosze o podanie nazwy skype w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w innym przypadku nie bedzie brana aplikacja pod uwage!!! Wymagania: - komunikatywna znajomosc jez niemieckiego - doswiadczenie zawodowe min. 3 lata - wyksztalcenie o danym kierunku - auto + prawo jazdy warunek konieczny - umiejetnosc pracy w zespole oraz praca samodzielna Obowiązki: Organizowanie własnego stanowiska pracy, przygotowanie materiałów narzędzi i sprzętu do realizacji robót malarskich, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii i ochrony środowiska Organizowanie transportu materiałów malarskich po placu budowy oraz na stanowiskach ich składowania Posługiwanie się dokumentacją budowlaną oraz wytycznymi dotyczącymi wykonywania robót malarskich w celu ustalenia zakresu robót, kolejności ich wykonania i rodzaju potrzebnych materiałów Przygotowanie pod malowanie starych i nowych podłoży tynkowych, betonowych, ceglanych, drewnianych, metalowych oraz ze stopów metali Malowanie tynków wewnętrznych farbami wapiennymi, klejowymi lub emulsyjnymi, w kolorach jasnych, półpełnych i pełnych oraz malowanie farbą olejną ścian i cokołów Malowanie tynków zewnętrznych farbami elewacyjnymi Malowanie farbą olejną lub lakierowanie stolarki budowlanej i elementów drewnianych Wykonywanie prac malarskich w procesie produkcji stolarki budowlanej Malowanie farbą antykorozyjną elementów metalowych oraz malowanie farbą olejną lub nitrocelulozową elementów metalowych oraz ze stopów metali, oszklonych świetlików i ram okien stalowych Wykonywanie prac malarskich w wytwórniach stalowych konstrukcji budowlanych Malowanie pokryć dachowych, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich Malowanie liter i napisów, deseni, pasków wielobarwnych i obramowań Ocenianie jakości wykonanych robót budowlanych i malarskich Dokonywanie odbioru robót budowlanych i malarskich wykonanych przez podległych pracowników. Oferujemy: - umowa o prace na niemieckich warunkach - pomoc przy zalatwianiu formalnosci na terenie niemiec - praca na podstaiwe niemieckiej umowy BAP - zapewnienie zakwaterowania - poczatkowa stawka godzinowa 10,00eur brutto zalezna od kwalifikacji - dieta 12 eur netto za kazdy przepracowany dzien - oplacane zakwaterowanie przez pracodawce przez 6 miesiecy - dodatki swiateczne w listopadzie oraz urlopowe w czerwcu na podstawie umowy BAP - mozliwosc nadgodzin - dodatki do nadgodzin oraz pracy w weekendy - mozliwosc zaliczek opis dodatkowy: K&K Personaldienstleistung GmbH jest kompetentna firma kontaktowa w obszarze uslug personalnych. Jestesmy firma odnoszaca sukcesy oraz od 2007 roku na rynku. Wspolpracujemy z renomowanymi firmami w roznych branzach za satysfakcja naszych klientow. Na pierwszym planie stoi szczera i uczciwa wspolpraca z pracownikami oraz klientami. Specjalizujemy sie w posrednictwie pracy oraz zatrudnianiu pracownikow w branzach technicznych, produkcyjnych oraz zawodach zarzadzajaych. Dla naszych klientow szukamy malarzy od zaraz na terenie Trier. W razie zainteresowania prosze o przeslanie rozpisanego cv w jez niemieckim na adres mailowy: bewerbung@trier-zeitarbeit.de w temacie prosze wpisac:malarz K&K Personaldienstleistung GmbH Rudi-Schillings-Straße 7 54296 Trier Tel.: 0651-145194-12 Fax: 0651-145194-69 Mail: bewerbung@trier-zeitarbeit.de Internet: www.trier-zeitarbeit.de

15 września 2014 godz. 10:07
Rozmowa kwalifikacyjna odbedzie sie za pomoca skypa w rzadkich wypadkach przez telefon!! Przy wyslaniu aplikacji prosze o podanie nazwy skype w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w innym przypadku nie bedzie brana aplikacja pod uwage!!! Wymagania: - komunikatywna znajomosc jez niemieckiego - doswiadczenie zawodowe min. 3 lata - wyksztalcenie o danym kierunku - auto + prawo jazdy warunek konieczny - umiejetnosc pracy w zespole oraz praca samodzielna Obowiązki: - montaż instalacji wodnokanalizacyjnej, gazowej i CO - instalacje ogrzewania podłogowego - montaż sieci odpływowych - montaż wentylacji i klimatyzacji (do wyboru – dysponujemy różnymi aktualnymi ofertami) - naprawa, serwis, doradztwo Oferujemy: - umowa o prace na niemieckich warunkach - pomoc przy zalatwianiu formalnosci na terenie niemiec - praca na podstaiwe niemieckiej umowy BAP - zapewnienie zakwaterowania - poczatkowa stawka godzinowa 10,00eur brutto zalezna od kwalifikacji - dieta 12 eur netto za kazdy przepracowany dzien - oplacane zakwaterowanie przez pracodawce - dodatki swiateczne w listopadzie oraz urlopowe w czerwcu na podstawie umowy BAP - mozliwosc nadgodzin - dodatki do nadgodzin oraz pracy w weekendy - mozliwosc zaliczek opis dodatkowy: K&K Personaldienstleistung GmbH jest kompetentna firma kontaktowa w obszarze uslug personalnych. Jestesmy firma odnoszaca sukcesy oraz od 2007 roku na rynku. Wspolpracujemy z renomowanymi firmami w roznych branzach za satysfakcja naszych klientow. Na pierwszym planie stoi szczera i uczciwa wspolpraca z pracownikami oraz klientami. Specjalizujemy sie w posrednictwie pracy oraz zatrudnianiu pracownikow w branzach technicznych, produkcyjnych oraz zawodach zarzadzajaych. Dla naszych klientow szukamy instalatorow od zaraz na terenie Trier. W razie zainteresowania prosze o przeslanie rozpisanego cv w jez niemieckim na adres mailowy: bewerbung@trier-zeitarbeit.de w temacie prosze wpisac:monter wod/kan/CO K&K Personaldienstleistung GmbH Rudi-Schillings-Straße 7 54296 Trier Tel.: 0651-145194-12 Fax: 0651-145194-69 Mail: bewerbung@trier-zeitarbeit.de Internet: www.trier-zeitarbeit.de

15 września 2014 godz. 10:05
Rozmowa kwalifikacyjna odbedzie sie za pomoca skypa w rzadkich wypadkach przez telefon!! Przy wyslaniu aplikacji prosze o podanie nazwy skype w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w innym przypadku nie bedzie brana aplikacja pod uwage!!! Wymagania: - komunikatywna znajomosc jez niemieckiego warunek konieczny, - auto + prawo jazdy warunek konieczny - umiejetnosc pracy w zespole oraz praca samodzielna - doswiadczenie przy produkcji Obowiązki: - skladanie przyborow szpitalnych typu strzykawki, motylki itd - skladanie niektorych przyborow pod lupa lub - produkcja pizzy - sortowanie, pakowanie Oferujemy: - umowa o prace na niemieckich warunkach - pomoc przy zalatwianiu formalnosci na terenie niemiec - praca na podstaiwe niemieckiej umowy BAP - zapewnienie zakwaterowania - poczatkowa stawka godzinowa 8,50eur brutto - oplacane zakwaterowanie przez pracodawce przez 6 miesiecy - dodatki swiateczne w listopadzie oraz urlopowe w czerwcu na podstawie umowy BAP - mozliwosc nadgodzin - dodatki do nadgodzin oraz pracy w weekendy - mozliwosc zaliczek opis dodatkowy: K&K Personaldienstleistung GmbH jest kompetentna firma kontaktowa w obszarze uslug personalnych. Jestesmy firma odnoszaca sukcesy oraz od 2007 roku na rynku. Wspolpracujemy z renomowanymi firmami w roznych branzach za satysfakcja naszych klientow. Na pierwszym planie stoi szczera i uczciwa wspolpraca z pracownikami oraz klientami. Specjalizujemy sie w posrednictwie pracy oraz zatrudnianiu pracownikow w branzach technicznych, produkcyjnych oraz zawodach zarzadzajaych. Dla naszych klientow szukamy pracownikow produkcyjnych od zaraz na terenie Trier. W razie zainteresowania prosze o przeslanie rozpisanego cv w jez niemieckim na adres mailowy:bewerbung@trier-zeitarbeit.de w temacie prosze wpisac:pfm K&K Personaldienstleistung GmbH Rudi-Schillings-Straße 7 54296 Trier Tel.: 0651-145194-12 Fax: 0651-145194-69 Mail: bewerbung@trier-zeitarbeit.de Internet: www.trier-zeitarbeit.de

15 września 2014 godz. 10:01
Rozmowa kwalifikacyjna odbedzie sie za pomoca skypa w rzadkich wypadkach przez telefon!! Przy wyslaniu aplikacji prosze o podanie nazwy skype w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w innym przypadku nie bedzie brana aplikacja pod uwage!!! Wymagania: - komunikatywna znajomosc jez niemieckiego - doswiadczenie zawodowe min. 3 lata - wyksztalcenie o danym kierunku - auto + prawo jazdy warunek konieczny - umiejetnosc pracy w zespole oraz praca samodzielna Obowiązki: - planowanie zgodnie z wymaganiami klienta systemow elektronicznych dla usług budowlanych i dostaw energii - instalacja urzadzen i komponentow - podlaczania obiektow zaopatrujacych w energię, oświetlenie, instalacje przemysłowe, przełączniki, sterowniki i urządzen regulacji - instalacja sieci danych, stacji odbiorczych oraz systemow komunikacyjnych - podlaczanie do terminalu urzadzen oraz systemow telekomunikacyjnych do sieci, dokumentacja i nastawienie funkcji oraz wydajnosci, - montaz systemow do wytwarzania energii, zasilania zastepczego i zdecentralizowanego (np. fotowoltaika) - tworzenie oprogramowania, instalacja, konfiguracja, monitorowanie, badanie i rozwiazywanie problemow do desek i szaf rozdzielczych - przeprowadzenie pomiarow elektrycznych, testowanie oraz instacja systeow technicznych budynkow - instalacje i naprawa urzadzen elektrycznych oraz sprawdzanie urzadzen bezpieczenstwa - przeprowadzanie inspeckji oraz napraw, instalacja urzadzen oraz funkcji, sprawdzanie efektywnosci elektrycznej - sprawdzanie oraz instalacja urzadzen ochrony odgromowej oraz przepiec ponadto Panstwo wykonuja nastepujace dzialania: - analiza zaklocen oraz eleminacja - informowanie klinetow jak stosowac urzadzenia, pielegnowac kontakty z klientami, przeprowadzenie serwisu - dokumentacja wykonywanej pracy Oferujemy: - umowa o prace na niemieckich warunkach - pomoc przy zalatwianiu formalnosci na terenie niemiec - praca na podstaiwe niemieckiej umowy BAP - zapewnienie zakwaterowania - poczatkowa stawka godzinowa 10,00eur brutto zalezna od kwalifikacji - dieta 12 eur netto za kazdy przepracowany dzien - oplacane zakwaterowanie przez pracodawce przez 6 miesiecy - dodatki swiateczne w listopadzie oraz urlopowe w czerwcu na podstawie umowy BAP - mozliwosc nadgodzin - dodatki do nadgodzin oraz pracy w weekendy - mozliwosc zaliczek opis dodatkowy: K&K Personaldienstleistung GmbH jest kompetentna firma kontaktowa w obszarze uslug personalnych. Jestesmy firma odnoszaca sukcesy oraz od 2007 roku na rynku. Wspolpracujemy z renomowanymi firmami w roznych branzach za satysfakcja naszych klientow. Na pierwszym planie stoi szczera i uczciwa wspolpraca z pracownikami oraz klientami. Specjalizujemy sie w posrednictwie pracy oraz zatrudnianiu pracownikow w branzach technicznych, produkcyjnych oraz zawodach zarzadzajaych. Dla naszych klientow szukamy elektronikow od zaraz na terenie Trier. W razie zainteresowania prosze o przeslanie rozpisanego cv w jez niemieckim na adres mailowy: bewerbung@trier-zeitarbeit.de w temacie prosze wpisac: elektronik K&K Personaldienstleistung GmbH Rudi-Schillings-Straße 7 54296 Trier Tel.: 0651-145194-12 Fax: 0651-145194-69 Mail: bewerbung@trier-zeitarbeit.de Internet: www.trier-zeitarbeit.de

15 września 2014 godz. 08:42

15 września 2014 godz. 07:51

14 września 2014 godz. 21:37

12 września 2014 godz. 20:39

11 września 2014 godz. 22:22

11 września 2014 godz. 19:50

11 września 2014 godz. 18:20
W związku z dynamicznym rozwojem Akademii Epsilon s.c. poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowiskow: Instruktor robotyki. Zakres obowiązków: - prowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku 5-12 lat; - prowadzenie pokazów z robotyki dla dzieci; - organizacja kursów w powierzonych placówkach; Wymagania: - wiedza z zakresu przedmiotów ścisłych; - wykształcenie wyższe ewentualnie student/-ka ostatnich lat, przygotowanie pedagogiczne będzie dodatkowym atutem; - dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, punktualność, systematyczność; - umiejętność pracy z dziećmi; - umiejętności organizacyjne; - prawo jazdy kategorii „B”. Oferujemy: - pracę w prężnie rozwijającej się firmie; - młode, sympatyczne grono współpracowników. Więcej informacji na: W związku z dynamicznym rozwojem Akademii Epsilon s.c. poszukujemy kandydata / kandydatki na następujące stanowiska: Instruktor robotyki Zakres obowiązków: - prowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku 5-12 lat; - prowadzenie pokazów z robotyki dla dzieci; - organizacja kursów w powierzonych placówkach; Wymagania: - wiedza z zakresu przedmiotów ścisłych; - wykształcenie wyższe ewentualnie student/-ka ostatnich lat, przygotowanie pedagogiczne będzie dodatkowym atutem; - dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, punktualność, systematyczność; - umiejętność pracy z dziećmi; - umiejętności organizacyjne; - prawo jazdy kategorii „B”. Oferujemy: - pracę w prężnie rozwijającej się firmie; - młode, sympatyczne grono współpracowników.

11 września 2014 godz. 16:59

11 września 2014 godz. 16:55

11 września 2014 godz. 16:09

11 września 2014 godz. 14:02
Pracuj jako OPIEKUN/KA w Niemczech. Wyjedź teraz i zarób 850 euro do 1300 euro. Wyjedź do pracy o charakterze opiekuna,opiekunki do Niemiec z firmą o wieloletnich tradycjach. Bezpieczną i sprawdzoną !!! Nie czekaj - napisz już dziś i sprawdź jaką mamy dla Ciebie propozycję współpracy. Gwarantujemy pełen komfort obsługi, dogodne sprawdzone miejsca pracy,opiekę polskiego koordynatora na czas pobytu. KONKURENCYJNE WYNAGRODZENIE !!! SPRAWDŹ JUŻ DZIŚ ,WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE !!! Wymagania: -Znajomość j.niemieckiego (poziom podstawowy,średnio-zawansowany) -Doświadczenie w opiece -Dyspozycyjność min.1 miesiąc -Preferowane osoby, bezsilnie szukające stabilnego,bezpiecznego pracodawcy. Oferujemy: -legalne i bezpieczne zatrudnienie (tylko sprawdzone miejsca pracy wyszukane przez CARITAS) -zakwaterowanie,opłacony przejazd,wyżywienie na koszt firmy. -atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od znajomości j.niemieckiego) -ubezpieczenie w NFZ oraz prywatną polisę ubezpieczeniową firmy ERV (jest to dodatkowe ubezpieczenie, które obejmuje: szkody na osobach, szkody materialne, od następstw nieszczęśliwych wypadków, od odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym oraz zwrot kosztów leczenia), -pomoc i stałą dbałość - przez całą dobę - ze strony pracowników o komfort pracy opiekunek. KONTAKT: workfull.altencare24@gmail.com Koniecznie prześlij c.v. oraz nr telefonu!!! Do c.v. dołącz klauzulę : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celów niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Alten Care 24 Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11/107, jako administratora danych. Dane, o których tu mowa, mogą być udostępniane do spółek wchodzących w skład Grupy Alten Care 24 jak i dla Pana Mariusz Pochwała jako rekrutera zewnętrznego, w wyniku działań którego pozyskano zgłoszenie kandydata do pracy. Każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i możliwości ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne." Czekamy na kontakt już dziś!

11 września 2014 godz. 11:37
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Sales Manager Miejsce pracy: Lubin Cuprum Arena Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia bonusy za osiągnięcie targetów sprzedażowych niepowtarzalną atmosferę pracy w dynamicznym i zdrowym środowisku branży sportowej rozwój umiejętności poprzez zapewnienie systemu szkoleń sprzedażowych darmową kartę członkowską do wszystkich klubów Pure Jatomi Fitness Zadania: Osoba na tym stanowisku dołączy do dynamicznego zespołu sprzedażowego, którym będzie kierować, pozyskiwać nowych klientów oraz prezentować produkt, którym jest Fitness. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2C – min. 2 lata (mile widziane na stanowisku Konsultanta Sprzedaży) doświadczenie w obsłudze klienta sukcesy w dotychczasowych działaniach sprzedażowych doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz pracy z uwzględnieniem targetów sprzedażowych znajomość technik i metod sprzedaży motywacja do pracy oraz wysoka orientacja na realizację wyznaczonych celów bardzo dobra organizacja pracy predyspozycje do zarządzania zespołem komunikatywność kreatywność Mile widziane: dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów znajomość pakietu MS Office Jeśli fitness jest Twoją pasją i chcesz spędzać dni w pracy na promowaniu korzyści płynących z członkostwa w naszych Klubach, pomagając tym samym pozyskiwać nowych członków, prześlij swoje CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com wpisując w tytule wiadomości: CV – Sales Manager Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

11 września 2014 godz. 11:32
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Member Service Manager Miejsce pracy: Lubin Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie Szerokie możliwości rozwoju Miłą atmosferę pracy Darmową kartę członkowską Umowę na zastępstwo Zadania: Manager recepcji i działu obsługi klienta zajmuje się kierowaniem działem recepcji oraz rozliczeniami finansowymi. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma bezpośredni kontakt z klubowiczami, buduje obsługę klienta w oparciu o przyjęte standardy. Wymagania: Wykształcenie wyższe Doświadczenie w obsłudze klienta Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Umiejętność nawiązywania bardzo dobrych relacji z klientami Umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu Umiejętność zarządzania procesami Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne Zdolności negocjacyjne Zdolność radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych, stresujących oraz umiejętność skutecznego działania Nastawienie na wyniki oraz ciągłe dążenie do ulepszeń Prosimy o przesyłanie CV na adres: katarzyna.bobowska@jatomi.com wpisując w tytule wiadomości „CV - MSM” Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

11 września 2014 godz. 11:24
Opiekunka do seniora w Niemczech, legalnie i pewnie ALTEN CARE24 jest licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10005. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:OPIEKUNKA/OPIEKUN osób starszych- ze znajomością języka niemieckiego Program skonstruowany dla osób 30+,szukających uczciwego pracodawcy,pewnych miejsc pracy , osób bezradnych ! Nie zwlekaj zgłoś się już dziś!! Miejsce pracy: Domy prywatne osób podopiecznych w Niemczech Zapewniamy: • legalne i bezpieczne zatrudnienie • atrakcyjne wynagrodzenie – kwota wynagrodzenia jest ustalana indywidualnie z każdą Opiekunką • zlecenie dostosowane do kwalifikacji i indywidualnych oczekiwań - tylko sprawdzone miejsca pracy • elastyczne terminy i zasady wyjazdów • bezpłatny dojazd do klienta ubezpieczenie w NFZ oraz prywatną polisę ubezpieczeniową firmy ERV (jest to dodatkowe ubezpieczenie, które obejmuje: szkody na osobach, szkody materialne, od następstw nieszczęśliwych wypadków, od odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym oraz zwrot kosztów leczenia) • pomoc i stałą dbałość (24 godzinną) ze strony zespołu pracowników ALTEN CARE24 o komfort pracy opiekunek Obowiązki: • gotowość sprawowania podstawowej opieki oraz wsparcie podopiecznego w codziennych czynnościach • proste prace domowe Wymagania: • znajomość języka niemieckiego • doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku • pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych • gotowość do podjęcia pracy na min. 2 miesiące Firma oferuje: firma -Kursy j. niemieckiego bez wychodzenia z domu za pomocą Skype bądź stacjonarnie w konkurencyjnej cenie(specjalistyczny kurs niemieckiego dla opiekunek).Dla osób które przejdą kurs oferujemy szeroki wachlarz ofert pracy o charakterze opiekunki,opiekuna w Niemczech. KONTAKT: Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o kontakt. beatadutkiewicz.altencare24@interia.pl Tel: 608319507 smsa o treści: PRACA imię i nazwisko na nr: 608319507 (oddzwonimy. KOSZT OPERATORA SIECI). Czekamy na kontakt już dziś!

11 września 2014 godz. 10:19

10 września 2014 godz. 22:42
NATURHOUSE - firma międzynarodowa, lider w dziedzinie odżywiania i dietetyki, poszukuje osoby do pracy na stanowisku: DIETETYK. Opis stanowiska: - fachowa obsługa klienta według schematu ustalonego przez centralę Naturhouse; - prawidłowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse; - zdobywanie zaufania klienta; - realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych; - zaangażowane uczestnictwo w akcjach, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse; - przygotowywanie materiałów merytorycznych na polecenie centrali Naturhouse. Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: żywienie i dietetyka, biologia, chemia i pochodne); - zorientowanie na klienta, - komunikatywność; - łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem; zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań; - wysoka kultura osobista; - mile widziane doświadczenie w handlu, obsłudze klienta. Oferujemy: umowę o pracę; - atrakcyjne wynagrodzenie (część stała + premie); - szkolenie na koszt firmy; - satysfakcję z wykonywanej pracy; - miłą atmosferę pracy i regularne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem ma adres e-mail: dietetyk.lubin@gmail.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

10 września 2014 godz. 21:38

10 września 2014 godz. 21:07

10 września 2014 godz. 20:17

10 września 2014 godz. 18:26

10 września 2014 godz. 17:00
Główne zadania •sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku •realizacja indywidualnych planów sprzedaży •prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem) •wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego Wymagania •wykształcenie min. wyższe zawodowe (licencjat) •roczne doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług •mile widziane doświadczenie w telemarketingu lub doradztwie finansowym •bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) •wysokie zdolności komunikacyjne •nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami •wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem Oferujemy •pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę w oddziale bankowym •stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym •przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Departamentu Sprzedaży •prywatną, bezpłatną opiekę medyczną •profesjonalne, bezpłatne szkolenia Zainteresowanych ofertą zapraszamy do wypełnienia formularza rekrutacyjnego dostępnego pod linkiem: http://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=2200276&cfg=698DBB66A4B0462793D438BEA95720B2

10 września 2014 godz. 10:13

10 września 2014 godz. 09:38

10 września 2014 godz. 07:30

9 września 2014 godz. 14:23

9 września 2014 godz. 14:06

9 września 2014 godz. 11:09

9 września 2014 godz. 09:29

9 września 2014 godz. 08:13

8 września 2014 godz. 22:08

8 września 2014 godz. 20:14

8 września 2014 godz. 19:55
Jesteśmy największą w Polsce firmą doradczą zajmującą się sprzedażą i wynajmem nieruchomości mieszkaniowych oraz największym brokerem rynku pierwotnego. - Nasza firma liczy ponad 1000 doradców. - Mamy obecnie ponad 70 placówek w całej Polsce. - Obsługujemy ponad 10 000 klientów miesięcznie. - Jako jedyni gwarantujemy bazę klientów, z którymi będziesz pracować! Jeśli: - lubisz sprzedaż i chcesz poszerzać swoje doświadczenie zawodowe w prestiżowej, największej firmie doradczej, - potrafisz budować relacje z Klientami, - interesujesz się rynkiem nieruchomości, - jesteś osobą zaangażowaną i wychodzisz z inicjatywą, - chcesz mieć wysokie zarobki, będące wielokrotnością średniej krajowej, Wartością firmy są ludzie, dlatego wybranym oferujemy: - wysokie zarobki – podstawa (umowa zlecenia) + atrakcyjny system prowizyjny, - pracę dla lidera rynku nieruchomości i finansów, stabilnej i szybko rosnącej firmy, - naukę sprzedaży od najlepszych na rynku doradców nieruchomości, - kompleksowe szkolenie przygotowujące do rozpoczęcia pracy, - pakiety atrakcyjnych szkoleń umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy, - możliwość awansu, - świadczenia pozapłacowe: telefon, laptop, baza klientów Od kandydatów oczekujemy: - silnej motywacji do pracy i realizacji celów, - wysokich zdolności interpersonalnych, - umiejętności budowania relacji z klientami, - zainteresowania tematyką nieruchomości, - wykształcenia wyższego lub 4-5 rok studiów w trybie niestacjonarnym, - doświadczenia i zamiłowania do sprzedaży, - przedsiębiorczości, ambicji, list motywacyjny oraz CV (ze zdjęciem) prosimy kierować pod adres mailowy piotr.bezler@homebroker.pl (w tytule wiadomości proszę o dopisanie „Doradca ds. Nieruchomości”) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101 poz. 926 z późn. zm.)". Ponadto informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

8 września 2014 godz. 19:35

8 września 2014 godz. 19:31

8 września 2014 godz. 15:04

8 września 2014 godz. 11:22

8 września 2014 godz. 09:52

8 września 2014 godz. 08:39

7 września 2014 godz. 19:40

7 września 2014 godz. 12:36

6 września 2014 godz. 19:38

6 września 2014 godz. 17:39

6 września 2014 godz. 09:02

5 września 2014 godz. 17:57


Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:


..